Kategoria lokalna 5
5.0/6
To był mój trzeci pobyt w Egipcie i najlepszy hotel, w jakim byłam. Hotel niezwykle czysty i zadbany, położony w pięknym, zielonym ogrodzie. Wokół rajskie plaże i przepiękne widoki. Obłożenie ok. 30% sprawiło, że nie było tłoku w jadalni i barach, a duży basen w strefie spokoju mieliśmy prawie cały dla siebie:-)
Anna, Gdańsk - 04.07.2021
5/5 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Fajny hotel z bardzo piękną rafą. Jedzenie przepyszne, alkohole mocne, drinki smaczne. Pokoje duże, wszędzie sterylnie. Bardzo dobra infrastruktura, Boiska do siatkówki, bilard, piłkarzyki, boccia, tenis stołowy...rewelacyjny aquapark.
Agnieszka, Przecław - 13.10.2021
5/6 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel wart swojej ceny. Obsługa dobra, nienachalna. Ogólnie czysto. Jedzenie dobre chociaż mogłoby być bardziej urozmaicone. Na plaży nie było tłoku. Zawsze można było znaleźć miejsce. Wejście do wody z pomostu i w wąskim zakresie z plaży. Dużym plusem jest zatoka, która w znaczny sposób ograniczała falowanie, które na otwartym morzu uniemożliwiało pływanie i snurkowanie. Rafa mocno zniszczona, w dużym zakresie martwa ale można było trafić na przepiękne, duże żółwie.
Adam Włodzimierz, Góra - 16.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022
6/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Na 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że w hotelu trwa remont basenów (4 baseny w tym 3 podgrzewane). Ze strony Rainbow żadnej propozycji zmiany hotelu ani rekompensaty. Emaile, telefony nic nie dały. Zaproponowano zwrot 5% ceny wyjazdu w razie rezygnacji (95% przepada). Na reklamację brak odpowiedzi do dzisiaj. Uważam, że Rainbow to najgorsze biuro podróży z jakimkolwiek miałem do czynienia. Odpowiedzi na emaile błyskawiczne gdy chce się wycieczkę kupić a w razie problemów żadnej pomocy. Lot z Gdańska opóźniony o 8 godzin . Samolot Enter Air jako jedyny tego dnia nie był w stanie wylądować w Gdańsku z powodu wiatru (wszystkie inne samoloty wylądowały) i odleciał do Poznania. Na lotnisku brak rzetelnej informacji. Potem 4 godzinna podróż niewygodnym autobusem do Poznania skąd był ostatecznie wylot. Ponieważ baseny w naszym hotelu były nieczynne można było korzystać z restauracji i basenu w sąsiednim hotelu. Nie można im nic zarzucić ale remont 4 basenów powodował że na basenie sąsiedniego hotelu panował tłok. Poza tym widok koparek na terenie hotelu nie jest zbyt atrakcyjny. Pokój, obsługa hotelu na 6. Wyjazd z hotelu na 4 godziny przed odlotem ( 4 rano) bez sensu, na lotnisko jedzie się kilkanaście minut, a biorąc pod uwagę konieczność zabrania gości z innych hoteli 30-40 minut. Noc w plecy a na lotnisku tłok. Chętnie wybiorę się następnym razem w to samo miejsce z TUI (ta firma według opinii podróżujących tym samym samolotem gości była w stanie zaproponować zmianę hotelu)
Jacek, Gdańsk - 20.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
4/4 uznało opinię za pomocną