Opinie o Jaz Lamaya

5.6/6 (97 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
97 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    wyjątkowy hotel

    To był mój trzeci pobyt w Egipcie i najlepszy hotel, w jakim byłam. Hotel niezwykle czysty i zadbany, położony w pięknym, zielonym ogrodzie. Wokół rajskie plaże i przepiękne widoki. Obłożenie ok. 30% sprawiło, że nie było tłoku w jadalni i barach, a duży basen w strefie spokoju mieliśmy prawie cały dla siebie:-)

    Anna, Gdańsk - 04.07.2021

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Przyjemny pobyt w przyjemnym miejscu

    Fajny hotel z bardzo piękną rafą. Jedzenie przepyszne, alkohole mocne, drinki smaczne. Pokoje duże, wszędzie sterylnie. Bardzo dobra infrastruktura, Boiska do siatkówki, bilard, piłkarzyki, boccia, tenis stołowy...rewelacyjny aquapark.

    Agnieszka, Przecław - 13.10.2021

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Solidny hotel

    Hotel wart swojej ceny. Obsługa dobra, nienachalna. Ogólnie czysto. Jedzenie dobre chociaż mogłoby być bardziej urozmaicone. Na plaży nie było tłoku. Zawsze można było znaleźć miejsce. Wejście do wody z pomostu i w wąskim zakresie z plaży. Dużym plusem jest zatoka, która w znaczny sposób ograniczała falowanie, które na otwartym morzu uniemożliwiało pływanie i snurkowanie. Rafa mocno zniszczona, w dużym zakresie martwa ale można było trafić na przepiękne, duże żółwie.

    Adam Włodzimierz, Góra - 16.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Jaz Lamaya tak ale nigdy więcej z Rainbow

    Na 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że w hotelu trwa remont basenów (4 baseny w tym 3 podgrzewane). Ze strony Rainbow żadnej propozycji zmiany hotelu ani rekompensaty. Emaile, telefony nic nie dały. Zaproponowano zwrot 5% ceny wyjazdu w razie rezygnacji (95% przepada). Na reklamację brak odpowiedzi do dzisiaj. Uważam, że Rainbow to najgorsze biuro podróży z jakimkolwiek miałem do czynienia. Odpowiedzi na emaile błyskawiczne gdy chce się wycieczkę kupić a w razie problemów żadnej pomocy. Lot z Gdańska opóźniony o 8 godzin . Samolot Enter Air jako jedyny tego dnia nie był w stanie wylądować w Gdańsku z powodu wiatru (wszystkie inne samoloty wylądowały) i odleciał do Poznania. Na lotnisku brak rzetelnej informacji. Potem 4 godzinna podróż niewygodnym autobusem do Poznania skąd był ostatecznie wylot. Ponieważ baseny w naszym hotelu były nieczynne można było korzystać z restauracji i basenu w sąsiednim hotelu. Nie można im nic zarzucić ale remont 4 basenów powodował że na basenie sąsiedniego hotelu panował tłok. Poza tym widok koparek na terenie hotelu nie jest zbyt atrakcyjny. Pokój, obsługa hotelu na 6. Wyjazd z hotelu na 4 godziny przed odlotem ( 4 rano) bez sensu, na lotnisko jedzie się kilkanaście minut, a biorąc pod uwagę konieczność zabrania gości z innych hoteli 30-40 minut. Noc w plecy a na lotnisku tłok. Chętnie wybiorę się następnym razem w to samo miejsce z TUI (ta firma według opinii podróżujących tym samym samolotem gości była w stanie zaproponować zmianę hotelu)

    Jacek, Gdańsk - 20.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem