5.6/6 (93 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel wart swojej ceny. Obsługa dobra, nienachalna. Ogólnie czysto. Jedzenie dobre chociaż mogłoby być bardziej urozmaicone. Na plaży nie było tłoku. Zawsze można było znaleźć miejsce. Wejście do wody z pomostu i w wąskim zakresie z plaży. Dużym plusem jest zatoka, która w znaczny sposób ograniczała falowanie, które na otwartym morzu uniemożliwiało pływanie i snurkowanie. Rafa mocno zniszczona, w dużym zakresie martwa ale można było trafić na przepiękne, duże żółwie.
4.0/6
Na 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że w hotelu trwa remont basenów (4 baseny w tym 3 podgrzewane). Ze strony Rainbow żadnej propozycji zmiany hotelu ani rekompensaty. Emaile, telefony nic nie dały. Zaproponowano zwrot 5% ceny wyjazdu w razie rezygnacji (95% przepada). Na reklamację brak odpowiedzi do dzisiaj. Uważam, że Rainbow to najgorsze biuro podróży z jakimkolwiek miałem do czynienia. Odpowiedzi na emaile błyskawiczne gdy chce się wycieczkę kupić a w razie problemów żadnej pomocy. Lot z Gdańska opóźniony o 8 godzin . Samolot Enter Air jako jedyny tego dnia nie był w stanie wylądować w Gdańsku z powodu wiatru (wszystkie inne samoloty wylądowały) i odleciał do Poznania. Na lotnisku brak rzetelnej informacji. Potem 4 godzinna podróż niewygodnym autobusem do Poznania skąd był ostatecznie wylot. Ponieważ baseny w naszym hotelu były nieczynne można było korzystać z restauracji i basenu w sąsiednim hotelu. Nie można im nic zarzucić ale remont 4 basenów powodował że na basenie sąsiedniego hotelu panował tłok. Poza tym widok koparek na terenie hotelu nie jest zbyt atrakcyjny. Pokój, obsługa hotelu na 6. Wyjazd z hotelu na 4 godziny przed odlotem ( 4 rano) bez sensu, na lotnisko jedzie się kilkanaście minut, a biorąc pod uwagę konieczność zabrania gości z innych hoteli 30-40 minut. Noc w plecy a na lotnisku tłok. Chętnie wybiorę się następnym razem w to samo miejsce z TUI (ta firma według opinii podróżujących tym samym samolotem gości była w stanie zaproponować zmianę hotelu)
4.0/6
Pobyt uważam za udany. Sam hotel jest bardzo ładny, czysty i przestronny. Zdecydowanie 5 gwiazdek. Polecam jedzenie, było wyśmienite dużo owoców morza krewetki, langustynki, kraby ( w całości i do woli), dużo warzyw, owoców, bardzo zróżnicowane dania i codziennie inne. Kuchnia jest mocną stroną tego hotelu, tak samo serwis (uśmiechnięty, pomocny, wypoczęty). Jeżeli jednak ktoś oczekuje animacji wieczornych i animacji dla dzieci to nie ma czego tam szukać. Animacje były na żenująco niskim poziomie (show time to masakra). W lobby lub na tarasie puszczano muzykę z tabletu, albo ktoś śpiewał na żywo- jednak to taki mały odpoczynek przy kawie lub drinku (podczas gry w karty lub planszówki). Nie nazwałabym tego rozrywką wieczorną. Ja pojechałam z rodziną i przyjaciółmi wiec sami znajdowaliśmy sobie rozrywki, dzieci wieczorem usychały nam z nudów- ich zabawa polegała na bieganiu lub graniu w chowanego, billard. Z rozrywek za dnia to polecam Aquapark, bardzo fajne miejsce i nie brakuje atrakcji. Byliśmy w restauracji Sofra (jedzenie bardzo dobre - zamówiliśmy wszystko z karty- zapłaciliśmy 122 dolary). Na napiwki w hotelu wydaliśmy ok 120 dolarów. Zapewne z uwagi na pogodę, w hotelu było bardzo mało ludzi, co nam absolutnie nie przeszkadzało. Przy hotelu rafa koralowa, dużo snurkowaliśmy ( płaszczki i inne ryby pływały nam między nogami). Pojedziemy jeszcze raz ( bo brak animacji nie był dla nas jakimś wielkim problemem) tylko bez dzieci.
4.0/6
Pomimo drobnych niedogodności ,hotel wart polecenia, głównie dla osób lubiących nurkować.Blisko lotniska, dobrze położony w zatoce. Jak na standard pieciogwiazdkowy "bez szału"