Opinie o Jaz Lamaya

Kategoria lokalna 5

5.6/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jaz Lamaya tak ale nigdy więcej z Rainbow

    Jacek, Gdańsk 20.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Na 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że w hotelu trwa remont basenów (4 baseny w tym 3 podgrzewane). Ze strony Rainbow żadnej propozycji zmiany hotelu ani rekompensaty. Emaile, telefony nic nie dały. Zaproponowano zwrot 5% ceny wyjazdu w razie rezygnacji (95% przepada). Na reklamację brak odpowiedzi do dzisiaj. Uważam, że Rainbow to najgorsze biuro podróży z jakimkolwiek miałem do czynienia. Odpowiedzi na emaile błyskawiczne gdy chce się wycieczkę kupić a w razie problemów żadnej pomocy. Lot z Gdańska opóźniony o 8 godzin . Samolot Enter Air jako jedyny tego dnia nie był w stanie wylądować w Gdańsku z powodu wiatru (wszystkie inne samoloty wylądowały) i odleciał do Poznania. Na lotnisku brak rzetelnej informacji. Potem 4 godzinna podróż niewygodnym autobusem do Poznania skąd był ostatecznie wylot. Ponieważ baseny w naszym hotelu były nieczynne można było korzystać z restauracji i basenu w sąsiednim hotelu. Nie można im nic zarzucić ale remont 4 basenów powodował że na basenie sąsiedniego hotelu panował tłok. Poza tym widok koparek na terenie hotelu nie jest zbyt atrakcyjny. Pokój, obsługa hotelu na 6. Wyjazd z hotelu na 4 godziny przed odlotem ( 4 rano) bez sensu, na lotnisko jedzie się kilkanaście minut, a biorąc pod uwagę konieczność zabrania gości z innych hoteli 30-40 minut. Noc w plecy a na lotnisku tłok. Chętnie wybiorę się następnym razem w to samo miejsce z TUI (ta firma według opinii podróżujących tym samym samolotem gości była w stanie zaproponować zmianę hotelu)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wspaniały hotel ale bez animacji

    Michał, --- 22.03.2022

    Pobyt uważam za udany. Sam hotel jest bardzo ładny, czysty i przestronny. Zdecydowanie 5 gwiazdek. Polecam jedzenie, było wyśmienite dużo owoców morza krewetki, langustynki, kraby ( w całości i do woli), dużo warzyw, owoców, bardzo zróżnicowane dania i codziennie inne. Kuchnia jest mocną stroną tego hotelu, tak samo serwis (uśmiechnięty, pomocny, wypoczęty). Jeżeli jednak ktoś oczekuje animacji wieczornych i animacji dla dzieci to nie ma czego tam szukać. Animacje były na żenująco niskim poziomie (show time to masakra). W lobby lub na tarasie puszczano muzykę z tabletu, albo ktoś śpiewał na żywo- jednak to taki mały odpoczynek przy kawie lub drinku (podczas gry w karty lub planszówki). Nie nazwałabym tego rozrywką wieczorną. Ja pojechałam z rodziną i przyjaciółmi wiec sami znajdowaliśmy sobie rozrywki, dzieci wieczorem usychały nam z nudów- ich zabawa polegała na bieganiu lub graniu w chowanego, billard. Z rozrywek za dnia to polecam Aquapark, bardzo fajne miejsce i nie brakuje atrakcji. Byliśmy w restauracji Sofra (jedzenie bardzo dobre - zamówiliśmy wszystko z karty- zapłaciliśmy 122 dolary). Na napiwki w hotelu wydaliśmy ok 120 dolarów. Zapewne z uwagi na pogodę, w hotelu było bardzo mało ludzi, co nam absolutnie nie przeszkadzało. Przy hotelu rafa koralowa, dużo snurkowaliśmy ( płaszczki i inne ryby pływały nam między nogami). Pojedziemy jeszcze raz ( bo brak animacji nie był dla nas jakimś wielkim problemem) tylko bez dzieci.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Majówka w Egipcie

    MIROSLAW, Alwernia 08.05.2019

    Pomimo drobnych niedogodności ,hotel wart polecenia, głównie dla osób lubiących nurkować.Blisko lotniska, dobrze położony w zatoce. Jak na standard pieciogwiazdkowy "bez szału"

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Miejsce przepiękne, ale ...

    Izabela, Kraków 09.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel, obsługa, pokoje i udogodnienia oceniam bardzo pozytywnie. Plaża jest, ale uwaga nie ma bezpośrednio zejścia do morza. Trzeba przejść kilkaset metrów do plaży kolejnego hotelu, ale nie jest to bardzo uciążliwe. Można korzystać z basenów przy hotelu, ale nie można korzystać z basenów w całym kompleksie hotelowym oprócz Aquaparku który jest w cenie rezerwacji, więc nie wyganiają jak z innych basenów :P pomost nad rafą na duuuuzy plus, bardzo dobrze zorganizowane. Można nurkować, pływać z maska, kto co lubi. Widoki bezcenne. I teraz największy minus - jedzenie. Od razu napisze nie jestem osobą o wygórowanych wymaganiach, ale jednak liczyłam przynajmniej na jedno danie dziennie z owocami morza lub rybą , bo jednak przyjechaliśmy nad morze. Niestety tego nie było, a jak juz była dostępna to nie dało się zjesc.. Większość dań są to mięsa w sosie, pizza i makarony. Nie byłoby to oczywiście złe gdyby nie fakt że były to dania niezbyt smaczne... jest również restauracja która serwuje dania z karty i jest ok ale nie ma też czym się zachwycać. W czasie pobytu jest możliwość zapisania się na kolację w jednej z restauracji należącej do kompleksu, niestety codziennie próbowaliśmy przez cały pobyt nie udało się dostać, ze względu na brak miejsc. Ogólnie polecam, ale to na pewno nie jest hotel do którego wrócę drugi raz.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem