Opinie o Jaz Lamaya

5.6/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    obiekt stary, nie widać tej niedawnej renowacji

    Marcin 22.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Ogólnie pobyt w miarę udany. Jedzenie jak to w Egipcie, średnio smaczne, wybór taki sobie, szczególnie mało ryb i owoców morza. Z restauracji à la carte przetestowana tzw. Japońska. Nie powala jak reszta usług w obiekcie. Bary jak to w Egipcie, na tróję. Drinki katastrofa, nie nadają się do picia. Jeżeli ktoś chce dobry alkohol, niech kupi na lotnisku. Sok ze świeżo wyciskanych owoców płatny. Poza tym soki tandetne, z koncentratów. Ciastka w porządku, spory wybór ale powtarzające się, jakby na jedno kopyto. Pokoje dość spore, w miarę przyzwoite. Baseny nie testowane bo pogoda nie dopisywała. Plaża spora, dużo dostępnych leżaków ale bar przy plaży masakra. Sama plaża brzydka i skalista, bez dojścia do wody, tylko z pobliskiego molo. Podsumowując, za tę cenę na pewno nie warto. Jest wiele innych obiektów o dużo wyższym standardzie i poziomie obsługi. Na pewno nie wrócimy już do obiektów Jaz

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt Majówka 2025

    Marta, --- 06.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Cena nieadekwatna do jakości. Hotel 5* czasy świetności ma już za sobą. Pokoje wymagają już drobnych lub większych remontów. Obsługa oprócz wyjątków w Restauracji i Barze przy basenie niskiej jakości. Każdorazowe zwracanie uwagi przy każdym posiłku, że za 15 minut kończy sią dany posiłek jest nie na miejscu i nie wpisuje się w żadne standardy jakości. Każdy gość hotelowy wie, w jakich godzinach są wydawane posiłki. Było widać zaskoczenie takimi komunikatami wśród gości. Animatorzy swoje pokazy traktowali jakby pracowali za karę. Ostatnie dni z 10 animatorów widocznych było dwóch.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    opinia o hotelu

    aaa 27.05.2019

    Ogólnie hotel jest dobry , poprawne jedzenie , super zieleń ,starają się , masa personelu , jest tylko jedno ale ........ brak rafy koralowej i utrudniony dostęp do morza i pływania . No bo po co jeździmy do Egiptu - chyba głównie dla atrakcji związanych z pływaniem w morzu . A w Jaz Lamaya jest pomost , po zejściu z którego do wody można podziwiać zatopione elementy pomostu i inne żelastwo , jest mętnie i całkowicie brak rafy - po prostu syf. Żeby obejrzeć rafę musiałem płynąć kilkaset metrów w prawo , poza mną nikt tam już nie dopływał . Wzdłuż plaży stoją tabliczki z napisami , że nie wolno wchodzić do wody , dopiero po przejściu około dwustu metrów w lewo dochodzimy do wydzielonego bojami paska plaży wzdłuż sztucznie wykopanej zatoki gdzie dno jest piaszczysto muliste i idzie się około dwustu metrów w wodzie po kolana zanim dojdziemy do głębszej wody , w której nie ma żadnych elementów rafy . Ogólnie ŻENADA. Byłem ósmy raz w Egipcie i pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Jeżeli ktoś chce spędzić tydzień na basenie z drinkiem w ręku ( podawane są całkiem sprawnie do leżaków ) to jest to hotel dla niego . No i jeszcze słowo o pani rezydent Rainbow Pani Magdzie - tak znudzonej i niechętnej do wykonania jakieś pracy osoby też jeszcze w Egipcie nie spotkałem. Wróciłem 26 maja 2019 .Pozdrawiam Jerzy Krysian .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem