Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego hotelu, chyba że jest ktoś komu zależy tylko na leżeniu i opalaniu bez dzieci to jak najbardziej ale niestety obiekt nie zapewniał wiele atrakcji w czasie pobytu dla dorosłych ani dla dzieci. Sam pokój bardzo ładny i czysty. Niestety zawiódł nas najbardziej na posiłkach, śniadania oraz kolacje były codziennie te same z minimalnymi różnicami, potraw dla dzieci było także bardzo mało. Przekąski które oferuje hotel między śniadaniem a obiadem to frytki, hamburgery i spaghetti które znajdowały się tylko na plażowym barze. Prosiłem o sejf do pokoju 2 dni bo na samym starcie go nie było. Byłem w Listopadzie i baseny nie były jeszcze podgrzewane, gdzie rozmawiałem z ludźmi innych hoteli mówili że u nich baseny są już ogrzewane.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu spędziliśmy ostatni tydzień sierpnia. Czytając opinie innych ludzi nie spodziewaliśmy się luksusów ale hotel niestety nas rozczarował. Z plusów to na pewno obsługa bardzo miła i pomocna.Kelnerzy sympatyczni donosili do stolika bardzo sprawnie i zawsze uśmiechnięci.Pokój sprzątany codziennie chociaż bardziej było to ścielenie łóżka i wymiana ręczników,ale byliśmy tylko z mężem i w sumie nie potrzebowaliśmy niczego więcej.Obsługa na recepcji również ok,po przylocie a było to ok 1 w nocy pan zaproponował ,że jeżeli jesteśmy głodni to możemy zjeść w lobby barze albo mogą nam coś przynieść do pokoju,jednak my z tej opcji nie skorzystaliśmy.Internet w recepcji i lobby barze ,jednak można było złapać również na balkonie w pokoju i przy basenach. Jakoś internetu raczej słaba,często zrywało połączenie. Minusy to na pewno pokój,który nas po prostu przeraził.Wszystko bardzo stare,odrapane.Szafa nie nadawała się do tego żeby trzymać w niej rzeczy.W pokoju bardzo ciemno dwie lampki nad łóżkiem (z czego jedna nie działała) i jedna nad lustrem.Klimatyzacja bardzo głośna i stara. W łazience brak normalnej słuchawki prysznicowej,wystawała tylko taka nieruchoma dysza jak przy natryskach na plaży.Nie można było się normalnie opłukać.Brak zasłony prysznicowej i kąt pod którym leciała woda powodował ,że po kąpieli całą łazienka była zalana. Jedzenie w porównaniu z innymi egipskimi hotelami było kiepskie i monotonne.Królowal kurczak ,który zazwyczaj był spalony na grillu i bez smaku.Na śniadaniu często brakowało chleba ,były bułki które były słodkie. Przekąski na plaży głównie bułka z mięsem do burgera i frytki,które nie smakowały jak usmażone a raczej jak ugotowane.Niestety po ich zjedzeniu zatrułam się.Napoje w all to jakaś kpina głównie słodkie soki,czasami mieli Sprite a cola zero tylko w lobby i na stołówce.Wszystkie drinki i napoje podawane w malutkich kubeczkach.Woda w basenach brudna.Plaża jak dla nas bardzo słaba,brak możliwości popływania przy brzegu.Pomost bardzo zaniedbany ,wszystko stare i zardzewiałe.Animatorzy coś tam robili ale patrząc na ich tańce przy basenie można było odnieść wrażenie ,że są tam za karę.W hotelu większość osób to Polacy i wszyscy mieli tę samą opinię,że hotel jest po prostu słaby jak na 4 gwiazdki dlatego zdziwił mnie fakt skąd tak dużo dobrych opinii. W czasie naszego pobytu zjawiła się grupa kilkunastu robotników egipskich ,którzy w nocy remontowali stołówkę a w dzień imprezowali przy basenie. Było to bardzo uciążliwe ponieważ zachowywali się bardzo głośno,krzyczeli, wrzucali się nawzajem do basenu.Podczas piana party ,które odbywało się w brodziku dla dzieci to oni byli na pierwszym planie nie zwracając uwagi na dzieci ,które chciały się pobawić w pianie.My na pewno tam nie wrócimy bo za tą cenę można znaleźć coś o wiele lepszego.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z pobytu tygodniowego w hotelu. Może pierw plusy: -hotel ładnie położony -mało ludzi i spokojnie -rafa piękna do nurkowania -NIEKTÓRZY pracownicy bardzo pomocni -2 duże kompleksy basenowe -pusta plaża, czy leżak czy baldachim zawsze wolne To teraz minusy: -Jedzenie bardzo średnie, mały wybór i codziennie to samo. Wiem ze to Egipt ale jedzenie do dużej poprawy -napoje i alkohole na jedno kopyto. Każdy alkohol smakuje tak samo -Informacja z której wynika ze bary nad basenem są otwarte od 10 do zachodu słońca były błędne. Barmani zamykali bary ok godz 17:30 gdzie słonce jeszcze było wysoko i dużo ludzi w basenie. -woda w basenie od południa- zupa -Koleżanka w 1 dzień skaleczyła się w palec o zardzewiałe zejście do morza- dostała opatrunek ale czy na recepcji, czy u hotelowego lekarza, czy u rezydenta dowiedziała się ze jeśli chce dowiedzieć się czy w palcu nie ma brudu lub innej zarazy to musi zapłacić ( pomimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia w Rainbow) -Nie rozumiem jak w hotelu gdzie 100% to goście zagraniczni, recepcja może tak słabo i niekomunikatywnie posługiwać się językiem angielskim. -brak klimatyzowanej stołówki (był tylko chłodny nawiew który przy temp 40 stopni nic nie dawał) - w 3 ostatnie dni naszego pobytu do hotelu przyjechała 75 osobowa hołota tubylców (podobno jedna rodzina) która zachowywała się jak niedorozwoje. kobiety (arabki) na stołówkach czy barach myślały ze są lepsze i notorycznie wpychały się w kolejki- obsługa nic z tym nie robiła. W trakcie dnia w basenie lądowało ok 50 osób naraz, puszczali swoją głośną muzykę, grali na jakiś bębnach, mieli w poważaniu spokój innych gości, wyrzucali wypite plastikowe kubki po drinkach do basenu. -pokoje do natychmiastowego remontu, zapleśniałe fugi itp. - Nie rozumiem dlaczego skoro ktoś decyduje się zostawić napiwek kelnerowi za jego prace to gdy zobaczył to "kierownik restauracji" to na oczach wszystkich odebrał kelnerowi jego napiwek i wziął dla siebie-byłem naocznym świadkiem Jadąc do Egiptu nie spodziewałem się luksusów czy włoskiego jedzenia dlatego moja ocena hotelu to 3 gwiazdki, ale uważam ze jest dużo do poprawy. Także Rainbow powinno skupić się po co ludzie wykupują dodatkowe ubezpieczenia skoro gdy już się cos stanie to nic nie można załatwić.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla nie wymagających,jak liczysz na dobre jedzenie owoce morza i inne frykasy to hotel nie dla Ciebie. Codziennie gulasz gotowane warzywa ryż soczewica itp. Woda w morzu głębina około 100 m od brzegu. Brak możliwości kąpieli. Cena zbyt wysoka jak na warunki za pobyt w drugiej połowie września.