Opinie o Protels Crystal Beach Resort

4.5/6 (58 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.5/6
58 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Protels Crystal Beach Resort Którego Nie Polecam !

    Nie polecam tego hotelu, chyba że jest ktoś komu zależy tylko na leżeniu i opalaniu bez dzieci to jak najbardziej ale niestety obiekt nie zapewniał wiele atrakcji w czasie pobytu dla dorosłych ani dla dzieci. Sam pokój bardzo ładny i czysty. Niestety zawiódł nas najbardziej na posiłkach, śniadania oraz kolacje były codziennie te same z minimalnymi różnicami, potraw dla dzieci było także bardzo mało. Przekąski które oferuje hotel między śniadaniem a obiadem to frytki, hamburgery i spaghetti które znajdowały się tylko na plażowym barze. Prosiłem o sejf do pokoju 2 dni bo na samym starcie go nie było. Byłem w Listopadzie i baseny nie były jeszcze podgrzewane, gdzie rozmawiałem z ludźmi innych hoteli mówili że u nich baseny są już ogrzewane.

    KRYSTIAN, Rumia - 19.03.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słaby hotel

    W hotelu spędziliśmy ostatni tydzień sierpnia. Czytając opinie innych ludzi nie spodziewaliśmy się luksusów ale hotel niestety nas rozczarował. Z plusów to na pewno obsługa bardzo miła i pomocna.Kelnerzy sympatyczni donosili do stolika bardzo sprawnie i zawsze uśmiechnięci.Pokój sprzątany codziennie chociaż bardziej było to ścielenie łóżka i wymiana ręczników,ale byliśmy tylko z mężem i w sumie nie potrzebowaliśmy niczego więcej.Obsługa na recepcji również ok,po przylocie a było to ok 1 w nocy pan zaproponował ,że jeżeli jesteśmy głodni to możemy zjeść w lobby barze albo mogą nam coś przynieść do pokoju,jednak my z tej opcji nie skorzystaliśmy.Internet w recepcji i lobby barze ,jednak można było złapać również na balkonie w pokoju i przy basenach. Jakoś internetu raczej słaba,często zrywało połączenie. Minusy to na pewno pokój,który nas po prostu przeraził.Wszystko bardzo stare,odrapane.Szafa nie nadawała się do tego żeby trzymać w niej rzeczy.W pokoju bardzo ciemno dwie lampki nad łóżkiem (z czego jedna nie działała) i jedna nad lustrem.Klimatyzacja bardzo głośna i stara. W łazience brak normalnej słuchawki prysznicowej,wystawała tylko taka nieruchoma dysza jak przy natryskach na plaży.Nie można było się normalnie opłukać.Brak zasłony prysznicowej i kąt pod którym leciała woda powodował ,że po kąpieli całą łazienka była zalana. Jedzenie w porównaniu z innymi egipskimi hotelami było kiepskie i monotonne.Królowal kurczak ,który zazwyczaj był spalony na grillu i bez smaku.Na śniadaniu często brakowało chleba ,były bułki które były słodkie. Przekąski na plaży głównie bułka z mięsem do burgera i frytki,które nie smakowały jak usmażone a raczej jak ugotowane.Niestety po ich zjedzeniu zatrułam się.Napoje w all to jakaś kpina głównie słodkie soki,czasami mieli Sprite a cola zero tylko w lobby i na stołówce.Wszystkie drinki i napoje podawane w malutkich kubeczkach.Woda w basenach brudna.Plaża jak dla nas bardzo słaba,brak możliwości popływania przy brzegu.Pomost bardzo zaniedbany ,wszystko stare i zardzewiałe.Animatorzy coś tam robili ale patrząc na ich tańce przy basenie można było odnieść wrażenie ,że są tam za karę.W hotelu większość osób to Polacy i wszyscy mieli tę samą opinię,że hotel jest po prostu słaby jak na 4 gwiazdki dlatego zdziwił mnie fakt skąd tak dużo dobrych opinii. W czasie naszego pobytu zjawiła się grupa kilkunastu robotników egipskich ,którzy w nocy remontowali stołówkę a w dzień imprezowali przy basenie. Było to bardzo uciążliwe ponieważ zachowywali się bardzo głośno,krzyczeli, wrzucali się nawzajem do basenu.Podczas piana party ,które odbywało się w brodziku dla dzieci to oni byli na pierwszym planie nie zwracając uwagi na dzieci ,które chciały się pobawić w pianie.My na pewno tam nie wrócimy bo za tą cenę można znaleźć coś o wiele lepszego.

    Para, Katowice - 05.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    fajnie... ale dużo do poprawy

    Właśnie wróciliśmy z pobytu tygodniowego w hotelu. Może pierw plusy: -hotel ładnie położony -mało ludzi i spokojnie -rafa piękna do nurkowania -NIEKTÓRZY pracownicy bardzo pomocni -2 duże kompleksy basenowe -pusta plaża, czy leżak czy baldachim zawsze wolne To teraz minusy: -Jedzenie bardzo średnie, mały wybór i codziennie to samo. Wiem ze to Egipt ale jedzenie do dużej poprawy -napoje i alkohole na jedno kopyto. Każdy alkohol smakuje tak samo -Informacja z której wynika ze bary nad basenem są otwarte od 10 do zachodu słońca były błędne. Barmani zamykali bary ok godz 17:30 gdzie słonce jeszcze było wysoko i dużo ludzi w basenie. -woda w basenie od południa- zupa -Koleżanka w 1 dzień skaleczyła się w palec o zardzewiałe zejście do morza- dostała opatrunek ale czy na recepcji, czy u hotelowego lekarza, czy u rezydenta dowiedziała się ze jeśli chce dowiedzieć się czy w palcu nie ma brudu lub innej zarazy to musi zapłacić ( pomimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia w Rainbow) -Nie rozumiem jak w hotelu gdzie 100% to goście zagraniczni, recepcja może tak słabo i niekomunikatywnie posługiwać się językiem angielskim. -brak klimatyzowanej stołówki (był tylko chłodny nawiew który przy temp 40 stopni nic nie dawał) - w 3 ostatnie dni naszego pobytu do hotelu przyjechała 75 osobowa hołota tubylców (podobno jedna rodzina) która zachowywała się jak niedorozwoje. kobiety (arabki) na stołówkach czy barach myślały ze są lepsze i notorycznie wpychały się w kolejki- obsługa nic z tym nie robiła. W trakcie dnia w basenie lądowało ok 50 osób naraz, puszczali swoją głośną muzykę, grali na jakiś bębnach, mieli w poważaniu spokój innych gości, wyrzucali wypite plastikowe kubki po drinkach do basenu. -pokoje do natychmiastowego remontu, zapleśniałe fugi itp. - Nie rozumiem dlaczego skoro ktoś decyduje się zostawić napiwek kelnerowi za jego prace to gdy zobaczył to "kierownik restauracji" to na oczach wszystkich odebrał kelnerowi jego napiwek i wziął dla siebie-byłem naocznym świadkiem Jadąc do Egiptu nie spodziewałem się luksusów czy włoskiego jedzenia dlatego moja ocena hotelu to 3 gwiazdki, ale uważam ze jest dużo do poprawy. Także Rainbow powinno skupić się po co ludzie wykupują dodatkowe ubezpieczenia skoro gdy już się cos stanie to nic nie można załatwić.

    Oskar, Piekary Śląskie - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel dla nie wymagajacych

    Hotel dla nie wymagających,jak liczysz na dobre jedzenie owoce morza i inne frykasy to hotel nie dla Ciebie. Codziennie gulasz gotowane warzywa ryż soczewica itp. Woda w morzu głębina około 100 m od brzegu. Brak możliwości kąpieli. Cena zbyt wysoka jak na warunki za pobyt w drugiej połowie września.

    Waldemar, --- - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem