4.4/6 (45 opinii)
2.5/6
Jesteśmy rozczarowani tym hotelem, na zdjęciach super, ale rzeczywistość inna, z zewnątrz wygląda ok, ale pokoje tragedia, nawet po "sprzątaniu" nie było czysto, zdarzało się, że ręczniki nie wymienione. Jedzenie nie dobre, szczególnie śniadania, codziennie jedno i to samo .
2.0/6
Do hotelu Protels Crystal wybieraliśmy się z nastawieniem,że nic nas nie zaskoczy,bo przecież w Egipcie byliśmy już wiele razy. Jednak sam początek pobytu zaczął się nie najlepiej ponieważ do hotelu przybyliśmy ok.2:00 ze względu na kolejność rozwożenia. Niestety nie dostaliśmy nic do jedzenia.Zmęczeni i głodni poszliśmy spać.Nie mieliśmy siły nawet oglądać naszego pokoju.Nad ranem rozejrzeliśmy się po pokoju i krótko mówiąc miny mieliśmy nietęgie.Tak słabo od lat nie było.W restauracji podobnie.Jedzenie przez cały pobyt słabiutkie.W ciągu dnia animacje nie istniały,wieczorem jeszcze gorzej.Jak się okazało mimo szczytu sezonu hotel obłożony w 30 procentach.To chyba o czymś świadczy. Na każdym kroku było widać brak włożonych pieniędzy by poprawić atrakcyjność tego miejsca Na plus plaża,i to tyle. Nie chcę się znęcać nad tym hotelem, ale następnym razem dołożył bym kilkaset złotych i wybrał inne miejsce.Szczerze odradzam.
1.0/6
Omijać hotel. Ci co dają 3 lub wiecej gwiazdek to chyba pierwszy raz było w Egipcie albo jadą z 500+. Jak chcesz popływać w morzu to tylko trzeba przejść 200-300 metrów do wąskiej attempt gdzie jest snorkeling. Picie podają w papierowych kubkeczlach dla dzieci bo czego brakuje większych szklanek. Jedzie bardzo przeciętne. Nie znają słowa higienia. Kilka hoteli zwiedziłem w Egipcie ale ten to nie zasługuje na więcej niż 2*.
1.0/6
Ogólnie hotel ładnie położony z ciekawą architekturą. Obsługa bardzo miła i pomocna. Pan sprzątający bardzo miły a pokój wzorowo posprzątany. Na basenie Pan codziennie rezerwował nam leżaki. i to tyle zalet. Jedzenie Ale inclusive nie można nazwać tego w żadnym calu. Kawa serwowana w termosie w plastikowych kubkach nawet na stołówce, bo był notoryczny brak szklanek. Dobrze że mieliśmy swoje kubki i nosiliśmy je ze sobą na śniadania. Jedzenie okrojone do maksimum. Napoje jakiekolwiek nalewane są tylko przez obsługę. Nie ma dostępu do dystrybutora z napojami nawet przy basenach i na plaży. Przez 3 dni był wyłaczony jeden basen z powodu awarii systemu oczyszczania i był to plus bo kelner donosił napoje do leżaków. Rozumiem że drinki jak zawsze podawane są przez obsługę ale zimne napoje bezalkoholowe powinny być samoobsługowe. Opieka Rezydenta wspaniała. Do końca na lotnisku Pan pomagał przy odprawie. Dotarcie Osoby Niepełnosprawnej do Lobby i Recepcji hotelu nawet przy pomocy innych osób było nielada wyczynem przez zbyt długi i zbyt stromy podjazd. Pomost przy plaży do strefy z rafą nadaje się do kapitalnego remontu. deski pod nogami się ruszają bo śruby mocujące są już popękane od korozji i w takim stanie są też lampy przy tym pomoście. To był najgorszy hotel podczas naszej niejednej wyprawy do Egiptu. Hotel jak na Egipt powinien mieć nie 4 ale 2 gwiazdki. Szkoda bo Hotel ma naprawdę duży potencjał.