Opinie o Protels Crystal Beach Resort

4.4/6 (45 opinii)

4.4/6
45 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Słaby hotel

    W hotelu spędziliśmy ostatni tydzień sierpnia. Czytając opinie innych ludzi nie spodziewaliśmy się luksusów ale hotel niestety nas rozczarował. Z plusów to na pewno obsługa bardzo miła i pomocna.Kelnerzy sympatyczni donosili do stolika bardzo sprawnie i zawsze uśmiechnięci.Pokój sprzątany codziennie chociaż bardziej było to ścielenie łóżka i wymiana ręczników,ale byliśmy tylko z mężem i w sumie nie potrzebowaliśmy niczego więcej.Obsługa na recepcji również ok,po przylocie a było to ok 1 w nocy pan zaproponował ,że jeżeli jesteśmy głodni to możemy zjeść w lobby barze albo mogą nam coś przynieść do pokoju,jednak my z tej opcji nie skorzystaliśmy.Internet w recepcji i lobby barze ,jednak można było złapać również na balkonie w pokoju i przy basenach. Jakoś internetu raczej słaba,często zrywało połączenie. Minusy to na pewno pokój,który nas po prostu przeraził.Wszystko bardzo stare,odrapane.Szafa nie nadawała się do tego żeby trzymać w niej rzeczy.W pokoju bardzo ciemno dwie lampki nad łóżkiem (z czego jedna nie działała) i jedna nad lustrem.Klimatyzacja bardzo głośna i stara. W łazience brak normalnej słuchawki prysznicowej,wystawała tylko taka nieruchoma dysza jak przy natryskach na plaży.Nie można było się normalnie opłukać.Brak zasłony prysznicowej i kąt pod którym leciała woda powodował ,że po kąpieli całą łazienka była zalana. Jedzenie w porównaniu z innymi egipskimi hotelami było kiepskie i monotonne.Królowal kurczak ,który zazwyczaj był spalony na grillu i bez smaku.Na śniadaniu często brakowało chleba ,były bułki które były słodkie. Przekąski na plaży głównie bułka z mięsem do burgera i frytki,które nie smakowały jak usmażone a raczej jak ugotowane.Niestety po ich zjedzeniu zatrułam się.Napoje w all to jakaś kpina głównie słodkie soki,czasami mieli Sprite a cola zero tylko w lobby i na stołówce.Wszystkie drinki i napoje podawane w malutkich kubeczkach.Woda w basenach brudna.Plaża jak dla nas bardzo słaba,brak możliwości popływania przy brzegu.Pomost bardzo zaniedbany ,wszystko stare i zardzewiałe.Animatorzy coś tam robili ale patrząc na ich tańce przy basenie można było odnieść wrażenie ,że są tam za karę.W hotelu większość osób to Polacy i wszyscy mieli tę samą opinię,że hotel jest po prostu słaby jak na 4 gwiazdki dlatego zdziwił mnie fakt skąd tak dużo dobrych opinii. W czasie naszego pobytu zjawiła się grupa kilkunastu robotników egipskich ,którzy w nocy remontowali stołówkę a w dzień imprezowali przy basenie. Było to bardzo uciążliwe ponieważ zachowywali się bardzo głośno,krzyczeli, wrzucali się nawzajem do basenu.Podczas piana party ,które odbywało się w brodziku dla dzieci to oni byli na pierwszym planie nie zwracając uwagi na dzieci ,które chciały się pobawić w pianie.My na pewno tam nie wrócimy bo za tą cenę można znaleźć coś o wiele lepszego.

    Para, Katowice - 05.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    fajnie... ale dużo do poprawy

    Właśnie wróciliśmy z pobytu tygodniowego w hotelu. Może pierw plusy: -hotel ładnie położony -mało ludzi i spokojnie -rafa piękna do nurkowania -NIEKTÓRZY pracownicy bardzo pomocni -2 duże kompleksy basenowe -pusta plaża, czy leżak czy baldachim zawsze wolne To teraz minusy: -Jedzenie bardzo średnie, mały wybór i codziennie to samo. Wiem ze to Egipt ale jedzenie do dużej poprawy -napoje i alkohole na jedno kopyto. Każdy alkohol smakuje tak samo -Informacja z której wynika ze bary nad basenem są otwarte od 10 do zachodu słońca były błędne. Barmani zamykali bary ok godz 17:30 gdzie słonce jeszcze było wysoko i dużo ludzi w basenie. -woda w basenie od południa- zupa -Koleżanka w 1 dzień skaleczyła się w palec o zardzewiałe zejście do morza- dostała opatrunek ale czy na recepcji, czy u hotelowego lekarza, czy u rezydenta dowiedziała się ze jeśli chce dowiedzieć się czy w palcu nie ma brudu lub innej zarazy to musi zapłacić ( pomimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia w Rainbow) -Nie rozumiem jak w hotelu gdzie 100% to goście zagraniczni, recepcja może tak słabo i niekomunikatywnie posługiwać się językiem angielskim. -brak klimatyzowanej stołówki (był tylko chłodny nawiew który przy temp 40 stopni nic nie dawał) - w 3 ostatnie dni naszego pobytu do hotelu przyjechała 75 osobowa hołota tubylców (podobno jedna rodzina) która zachowywała się jak niedorozwoje. kobiety (arabki) na stołówkach czy barach myślały ze są lepsze i notorycznie wpychały się w kolejki- obsługa nic z tym nie robiła. W trakcie dnia w basenie lądowało ok 50 osób naraz, puszczali swoją głośną muzykę, grali na jakiś bębnach, mieli w poważaniu spokój innych gości, wyrzucali wypite plastikowe kubki po drinkach do basenu. -pokoje do natychmiastowego remontu, zapleśniałe fugi itp. - Nie rozumiem dlaczego skoro ktoś decyduje się zostawić napiwek kelnerowi za jego prace to gdy zobaczył to "kierownik restauracji" to na oczach wszystkich odebrał kelnerowi jego napiwek i wziął dla siebie-byłem naocznym świadkiem Jadąc do Egiptu nie spodziewałem się luksusów czy włoskiego jedzenia dlatego moja ocena hotelu to 3 gwiazdki, ale uważam ze jest dużo do poprawy. Także Rainbow powinno skupić się po co ludzie wykupują dodatkowe ubezpieczenia skoro gdy już się cos stanie to nic nie można załatwić.

    Oskar, Piekary Śląskie - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel dla nie wymagajacych

    Hotel dla nie wymagających,jak liczysz na dobre jedzenie owoce morza i inne frykasy to hotel nie dla Ciebie. Codziennie gulasz gotowane warzywa ryż soczewica itp. Woda w morzu głębina około 100 m od brzegu. Brak możliwości kąpieli. Cena zbyt wysoka jak na warunki za pobyt w drugiej połowie września.

    Waldemar, Bytom - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Szczera opinia o całości wyjazdu

    Przed wyjazdem udaliśmy się do biura podróży pytając dokładnie o wszystko- Pani z biura podróży prawie niczego nie mówiła sama z siebie i miała też spore braki w wiedzy. Czytaliśmy komentarze turystów w Internecie i dowiedzieliśmy się z nich, że turyści przestrzegają przed tym, że obsługa hotelu będzie np. oczekiwać dodatkowych opłat, by umiejscowić kogoś z lepszym pokoju, np. bliżej stołówki, basenu itp., z lepszym widokiem. Dlatego poprosiliśmy Panią z biura, by wysłała maila do hotelu z zapytaniem, czy można przygotować dla nas pokój, który nie będzie bardzo odległy od stołówki (niektórzy turyści twierdzili, że musieli iść z pokoju na stołówkę nawet 15 min jak nie więcej) i od basenu; mówiliśmy też Pani z biura, że nie chcielibyśmy dopłacać za "lepszy" pokój, skoro wszystkie rzekomo miały być w takiej samej cenie i standardzie. Pani z biura podobno maila wysłała, ale nigdy nie dała nam potwierdzenia, że zostało to załatwione i twierdziła, że zależy to od dobrej woli hotelu. Na miejscu okazało się, że nie dostaniemy pokoju blisko stołówki, miał być ponoć z dobrym widokiem, ale nie było widać z niego morza. Nie dopłacaliśmy Panu na recepcji, ale bardzo prosiliśmy o fajny pokój. Okazało się, że pokój i łazienka (zwłaszcza łazienka) nie były w standardzie czterogwiazdkowym- płyty i kafelki stare, zniszczone, zabrudzone, toaleta również nieświeża, żółtawa, lustro stare, brudne i krzywe, prysznic stary i wyglądający jaka natrysk na basenie, tj. nie było możliwości wzięcia słuchawki do ręki, bo woda leciała na człowieka tylko z góry, stąd nie można było wykąpać się nie mocząc włosów, nie zmywając makijażu, nie można było dokładnie obmyć się w niższych partiach ciała itp. Podłoga była stara i sprawiała wrażenie brudnej, niehigienicznej, stąd braliśmy prysznic w klapkach. Pan sprzątający w pokoju nie czyścił zawsze wszystkiego dokładnie, zdarzyło się, że pytał, czy potrzebujemy w ogóle sprzątania, nie mył podłogi pod prysznicem, stąd był tam piasek i powodowało to zapychanie odpływu. Klimatyzacja działała, ale w moim odczuciu temperatura w pokoju była inna (mniejsza) niż pokazana na klimatyzacji, stąd włączaliśmy klimatyzację tylko, gdy nie było nas w pokoju, a gdy byliśmy w pokoju- klimatyzacja była wyłączona. Mimo to, Pan sprzątający zdawał się być miły i nic nie zginęło z pokoju- może dlatego, że na wstępie dostał od nas napiwek. Pytaliśmy też Panią z biura, czy na terenie hotelu, w pokojach i przy basenie będzie wifi i dostaliśmy od niej błędną informację, że tak, po czym na miejscu okazało się, że Internet był tylko przy recepcji w lobby, zawsze siedziało tam sporo osób i Internet był powolny. Pytaliśmy również Panią z biura przed wyjazdem, czy będzie możliwość gdzieś niedaleko hotelu pojeździć konno- Pani nie miała takiej wiedzy, więc poprosiliśmy ją o wysłanie maila z zapytaniem do hotelu, czy jest taka możliwość i nie dostaliśmy od Pani z biura odpowiedzi, a po przyjeździe okazało się, że przy plaży jest Pan, który twierdził, że ma stałą umowę z hotelem i oferował przejazdy konne i na wielbłądzie (pytaliśmy Panią z biura również o przejażdżkę wielbłądem - czy istnieje taka możliwość oprócz formy wycieczki fakultatywnej, bo chcieliśmy tylko krótką przejażdżkę i Pani również nie miała wiedzy w tym temacie, a powinna mieć). Brak takiej wcześniejszej wiedzy zaminusował tym, że nie przygotowaliśmy się prawidłowo do skorzystania z tych ofert- zarówno pod względem finansowym, jak i zabrania ze sobą odpowiedniej odzieży i obuwia. Pytaliśmy też Panią z biura, czy będzie na tym wyjeździe możliwość odbycia rejsu Nilem i wprowadziła nas w błąd mówiąc, że niestety nie, a potem okazało się, że jest taka możliwość, i że trzeba było za to zapłacić 10 dolarów za 2 osoby. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero podczas odbywania wycieczki do Luxoru, tuż przed rejsem, ale na szczęście mieliśmy ze sobą pieniądze i mogliśmy z tego skorzystać. Nieprofesjonalne jest jednak to, że Pani z biura nie poinformowała nas o różnych dodatkowych możliwościach i ich kosztach, mimo że sami bardzo prosiliśmy ją o podanie nam wszystkich możliwych, ewentualnych, dodatkowych kosztów, aby dobrze przygotować się finansowo do wyjazdu. Pani z biura również wprowadziła nas w ogromny błąd zapewniając, że podróż do Luxoru w jedną stronę nie będzie dłuższa niż ok. 4 godziny, a potem okazało się, że była o wiele razy dłuższa, potwornie męcząca, zaczęła się po 2. w nocy i wróciliśmy do hotelu po północy i z całej doby faktyczne zwiedzanie trwało bardzo niewiele czasu i odbywało się w dużym pośpiechu, było przez to nerwowo i miało się bardzo mało wyznaczonego czasu na zrobienie zdjęć, nie było czasu na odpoczynek podczas wycieczki, poskutkowała ona ogromnym zmęczeniem i bólem ciała po tylu godzinach podróży autokarem. Podobnie, zbyt długo trwał dojazd do miasta El- Quseir i podczas tej wycieczki niewiele rzeczy zobaczyliśmy w tym mieście, nie spacerowaliśmy po nim, zobaczyliśmy tylko kościół, meczet, brudną plażę bez większych atrakcji i 2 sklepy, wycieczka ta była uboga w atrakcje i miejsca do zwiedzenia, zobaczenia, zwłaszcza w mieście. Wracając do tematu hotelu- przed wyjazdem zapewniano nas w biurze, że bary przy basenie będą oferował napoje aż od zachodu słońca, a na miejscu okazało się, że były nieczynne już o 18., kiedy to właśnie przyjemnie byłoby z nich skorzystać, popływać w mniejszym skwarze. Baseny również zamykały się zdecydowanie za wcześnie-raz kazano nam opuścić basen o 18:50, a miały być otwarte do zachodu słońca, a słońce zachodziło znacznie później i nie było już co robić przy hotelu, gdy baseny były zamknięte. Podobnie wcześnie nie można już było wchodzić na molo, czyli korzystać z pływania i snurkowania w morzu oraz ze spaceru po molo, ponieważ kazano nam zawrócić na molo z powrotem na plażę. Pani z biura w ogóle nie poinformowała nas, że w Egipcie nie będzie wolno użyć wody z kranu nawet do płukania ust podczas mycia zębów- natomiast rezydent poinformował nas o tym zdecydowanie za późno- dopiero na spotkaniu dzień po przybyciu, a mógł to zrobić poprzedniego dnia. Niestety, zanim zostaliśmy poinformowani o zakazie płukania ust wodą z kranu, zdążyliśmy to zrobić podczas mycia zębów dzień wcześniej oraz przed spotkaniem z rezydentem. Zmartwieni tym faktem, od razu zgłosiliśmy to rezydentowi z zapytaniem, co teraz zrobić, jak zapobiec chorobie i w odpowiedzi usłyszeliśmy, że trudno, już po fakcie, i że jeżeli wystąpią objawy, to mamy dać znać, i że wtedy rezydent być może będzie starał się przyjechać i zorganizować lekarstwo, jednak brzmiało to raczej nierealnie, ponieważ będąc na wycieczkach w Luxorze, El-Quseir, czy na nurkowaniu, rezydent nie przyleciałby do nas helikopterem z lekarstwem i mielibyśmy duży problem- powiedzieliśmy o tym rezydentowi i poprosiliśmy już na spotkaniu organizacyjnym, aby dał nam takie lekarstwo, byśmy mieli je już przy sobie jeśli wystąpią objawy. Niestety, rezydent nie spełnił naszej prośby i nie dał nam lekarstwa „na zaś”, co poskutkowało wcześniej przewidzianym przez nas problemem i to chyba w możliwie najgorszych okolicznościach, a mianowicie w samolocie powrotnym do Polski, kiedy to musieliśmy siedzieć z zapiętymi pasami, mimo ogromnej potrzeby udania się do toalety co chwilę. Niestety, objawy te trwają do dziś (18.07.2024 r.), posiadamy na dowód paragon z apteki, a dodatkowymi objawami i skutkami poza częstymi wizytami w toalecie jest ból brzucha, dyskomfort, odwodnienie, osłabienie organizmu, konieczność zrezygnowania z ważnych spraw i uniemożliwienie odpoczynku i korzystania z urlopu. Problem był również trzykrotnie z otrzymaniem breakfast boxów, mimo tego, że zgłaszaliśmy chęć i potrzebę otrzymania ich jeszcze Pani w biurze podróży w Polsce (mówiliśmy też już wtedy o tym, że jeden z breakfaast boxów powinien być wegetariański i prosiliśmy, aby ta Pani przekazała tę informację koniecznie dalej), następnie na spotkaniu z rezydentem również przypominaliśmy rezydentowi o tych sprawach, a mimo to trzykrotnie był problem w hotelu z otrzymaniem breakfast boxów, mimo że przypominaliśmy o nich wcześniej również na recepcji – niestety musieliśmy rano kilkakrotnie mocno wypraszać o te breakfast boxy, które nie były dla nas przygotowane i ostatecznie dostaliśmy je, jednak jednego razu niestety nie otrzymaliśmy w ogóle wegetariańskiego breakfast boxu.

    Tina, Gorzów Wlkp. - 18.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    9/25 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem