Opinie o Protels Crystal Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(74 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.2
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wysoce Negatywna

    Piotr 02.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Szanowni Państwo, Potrzebowałem kilku dni, żeby ochłonąć po fatalnych wrażeniach z pobytu w "4*" hotelu Protels Crystal Beach Resort w Marsa Alam i podzielić się opinią o tym miejscu. Zdecydowałem się na wybór tej oferty z uwagi na położenie hotelu (bezpośrednio przy plaży) oraz jakość, która powinna być gwarantowana w hotelu ****. Przede wszystkim wszechobecny BRUD, w pokoju i w restauracji. Wielokrotnie wskazywaliśmy Panu sprzątającemu miejsca w pokoju, które wymagają sprzątania. Kurz pod łózkami, włosy na prześcieradle w dniu przyjazdu :-( Restauracja to klejące się stoły i krzesła, niska jakość serwowanych potraw, kurz na stojących tam szafkach i kredensach. Plaża, pięknie położona, ale bez możliwości pływania w morzu. Poziom wody w odległości do około 80-100 m od brzegu, sięgał do połowy łydki. Ogród, no cóż, codzienne opylanie, zadymianie środkiem przeciwko owadom. Masakra, smród i dym od nieznanego mi preparatu, wyrzucanego z urządzenia spalinowego. Czy znany jest Państwu skład tej mieszanki? Czy jest szkodliwa dla zdrowia życia człowieka? Przed wyjazdem i dokonaniem pełnej wpłaty, chyba 14 lub 18.03, zadzwoniłem do Państwa Pracownika, żeby zapytać, czy hotel ten jest dobrym wyborem. Opinie w internecie były skrajnie różne, chciałem usłyszeć z ust Waszego pracownika wiarygodną rekomendację, wyjazd nasz związany był z jubileuszem 30 lecia małżeństwa. Niestety Pan, z którym rozmawiałem, świadomie lub nieświadomie nie powiedział mi prawdy o tym hotelu. Chwilę po zapłaceniu za wycieczkę zauważyłem, że hotel ten zniknął z Państwa oferty. Jesteśmy z żoną BARDZO ROZCZAROWANI. To był nasz pierwszy i chyba ostatni wyjazd z RAINBOW. Nie oczekiwaliśmy cudów, znamy Egipt, ale wierzyliśmy, że standard **** musi być zachowany. Z pozdrowieniami

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    ŻENADA

    Zuzanna, Tarnowo Podgórne 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Opowiem teraz historie, która dla jednych może okazać się parodią a jednak wydarzyła się z udziałem tego hotelu 1. Mój bagaż nie wyleciał z Warszawy Okęcia, Panowie z lotniska Marsa Alam powiedzieli że mam przyjechać (na własną rękę taxi) po niego jak zadzwonią - niestety nie mogłam liczyć na pomoc rezydentki (p.Oliwii z Rainbow) 2. Na dzień dobry o 1:00 w nocy po przyjeździe do hotelu Panowie z recepcji po podaniu nam drinka powitalnego oznajmili Nam, że nie ma pokoju z działająca klimatyzacją i za ok 3 4 h mamy przyjść (w środku nocy) I spytać czy już mają coś wolnego. Zaproponowali, że nadzą na pokój z wiatrakiem (Panowie z trytytkami przyszli zamontować wiatrak do krzesła...) 3. Za kilka dni nie było prądu 12h (przez co i klimatyzacji i wody) - nikt nie przyszedł nas poinformować ile to potrwa ale za to mówili że całe Marsa Alam nie ma prądu... kłamstwo... wszystkie hotele na około działały... brak prądu w pokojach ale animacje z pompą i laserami się odbyły... 4.Animacje nastawione na tubylców.. na 10 piosenek 7 to styl habibi.... JEDYNY PLUS TO RAFA PRZY HOTELU jednak pomost i zejście oblane rdzą. 5. Jedzenie monotonne na tyle że po kilku dniach znamy je już na pamięć... drinki pojemności 200 250 ml i ciepłe... 6. Przy jednym z basenów o 8:00 już nie ma co liczyć na leżaki (ratownik jak dostanie dolary zajmie leżak z rana dla gości). Baseny brudne z drabinkami z urwanymi stopniami... 7. W ostatnim dniu przedłużono nam o 5 h pobyt w pokoju w zamian za podpisanie pisma odnoście, że nie będziemy mieć roszczeń odnośnie braku prądu... jak nie podpiszemy to mamy zapłacić za kolejną dobę... SZANTAŻ! Dla potwierdzenia zdjęcia wszystkiego co opisuje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem