Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy trzeci raz, poczułam rozczarowanie ze względu remontu jak się odbywał, hałas niesamowity a w opisie widnieje remont od lipca do października.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wraz z rodzina byliśmy w tym hotelu tydzień w kwietniu. Pozytywy to przede wszystkim pogoda i poziom pracy rezydentów Rainbow. Poziom obsługi pozostawia Itakę daleko w tyle. Pani Karolina oraz inni pracownicy wszystko w sposób jasny, klarowny i przede wszystkim nie nachalny wyjaśnili i pomogli w rozwiązaniu wszelkich problemów. I na tym niestety plusy się kończą. Natomiast praca animatorów jest nachalna, irytująca i nie przyjmują oni do wiadomości, że ktoś nie jest zainteresowany zabawą z nimi. Hotel aspiruje do ekskluzywnego jednak odpadające drzwi szafy w pokoju, nieustannie cieknąca woda na podłogę łazienki czy też inne niedociągnięcia negują te aspiracje. Jedzenie bardzo monotonne i mało różnorodne. Hotel znajduje się pośrodku pustyni i wszelkich zakupów można dokonać jedynie w sklepach na terenie hotelu a właściciele sklepów są niezbyt skłanni do negocjacji cen
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swiezo przejety ,biuro podaje iz hotel swiezo po remoncie w 2014r, niestety jest to tylko czesc prawdy.Pokoje w glownej czesci sa wyremontowane w pozostalych dwoch skrzydlach tylko odmalowane,a co za tym idzie rozne problemy techniczne :brak swiatla,klopoty z odbiorem tv,a najgorzej z kartami do drzwi ktore nie dzialaja i trzeba biegac do recepcji po fachowca ktory otwiera drzwi i tak mielismy przez 5 dni w miedzyczasie 3-krotnie wymiana karty i to samo.Dopiero pomoc sprzatacego i stolarza pomogla.Rezydent ktory zreszta mieszka w tym samym hotelu niewiele pomogl,wpieral nam ze drzwi sie nie otwieraja bo jest wilgoc w powietrzu i zaprponowal zmiane pokoju ale tylko dla 2 os.My bylismy w 3 os. w dwoch pokojach i tak sie sklada ze jedna os. jest inwalida .Podsumowujac wyzywienie bardzo dobre,rafa piekna,ale obsluga kiepska a rezydent bardzo mily ale bardzo malo pomocny wiecej nam pomogl pan sprzatajacy.Ogromny zawod w stosunku do hotelu ktory nalezy teraz do dobrej sieci a niestety nie spelnia jej standardow.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony pośrodku pustyni spokój i cisza i to chyba jedyne zalety. Reszta pozostawia wiele do życzenia. Pierwszy z problemów to nie prawdziwy opis, hotel położony około 200 metrów od plaży na której piasek przypomina bardziej polskie brudne jezioro niż brzeg morza czerwonego. Przy plaży rafa martwa, jest tez część żywa która również pozostawia wiele do życzenia, ale oddalona około 400 od brzegu a ze względu na silny prąd nie dostępna dla słabiej pływających i dzieci. Normalna ładna plaża i rafa jest oddalona około 1,5 km, można dojść pieszo, pod warunkiem że nie jest się z małymi dziećmi. Dojście plażą jest dość trudne możliwe dla dzieci od 8 -9 roku życia. Ale zawsze jest to ale należy do innego hotelu Hilton i jeszcze jednego którego nazwy nie znam. To ale to to że jest płatna 8 euro od osoby, jeśli się nie zapłaci to Panowie proszą jej opuszczenie. Na terenie hotelu jeden basen ogrzewany około 80 m2. Wyżywienie niby jest ale nie smaczne zawsze coś można znaleźć ale często robi się to z trudem, najczęściej znajduje się jedną potrawę którą da się zjeść. Przez cały okres pobytu nie było owoców jedynie co podali chyba jeśli się nie mylę dwa razy banany. Jedyny plus to to że nie brakowało napojów typu rozwodniona cola, fanta oraz soki z dodatkiem jakiejś wyraźnie wyczuwalnej chemii. Pokoje średniej klasy daleko im do 4 gwiazdek, sprzątane jak położyłem 10 euro, przy 5 euro był efekt taki że z pokoju znikało tylko euro. Wieczorne imprezy opierały się głównie na tym że turyści zabawiali się nawzajem, były wybitnie nisko budżetowe. Absolutny brak jakichkolwiek atrakcji dla dzieci. Rezydent był dwukrotnie, po czy znikł i nie odbierał telefonów. Ogólna ocena hotelu to słaba 3. Hotel może się jedynie podobać tylko dlatego że dostęp do alkoholu jest nie ograniczony, ale czy po to jedzie się na wakacje żeby się zalać i nie dostrzegać otoczenia myślę że nie ja wolę zdecydowanie realizm.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W terminie 04-11.10.2023 miałem okazję być z żoną oraz bratem i bratową w hotelu Three Corners Equinox Beach Resort. Niestety nasz pobyt mogę ocenić max. na 2 punkty. Uwag jest sporo, natomiast poniżej wyszczególnię tylko kilka najważniejszych: 1. Osoba, która sprzedawała nam wycieczkę, zachwalała hotel między innymi tym, że jest on po remoncie. Niestety prawda okazała się bardzo brutalna, a mianowicie hotel jest w trakcie permanentnego remontu. Odgłosy oraz widok ekip remontujących było widać przez cały dzień. Co więcej mieliśmy również możliwość słuchania odgłosów burzonych ścian w środku nocy. 2. Jeżeli chodzi o posiłki (mam na myśli dania gorące) były one raczej lekko ciepłe. Cześć dań była nie opisana i trzeba było się domyślać co się kładzie na talerz. 3. Ręczniki oraz pościel w pokoju hotelowym były niedoprane. 4. W trzecim dniu pobytu w trakcie zamykania pokoju, żonie została klamka w ręku. 5. Przez cały okres pobytu pomimo zgłaszanego problemu, personel hotelu nie był w stanie naprawić sejfu, który znajdował się w pokoju. 6. Kelnerzy niechlujnie ubrani. Na plus. 1. W opisie wycieczki mieliśmy zaznaczone, ze widok z okna będziemy mieć na ogród, a ku naszemu zaskoczeniu po przyjedzie do hotelu, okazało się, że mamy również widok na morze. 2. Uśmiechnięty i pomocny personel hotelowy
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z plusów to rafka, dużo ciekawych animacji, zadbany teren wokół hotelu (ogrody + plaża). Z minusów niestety hotel. Dostaliśmy niewyciszony pokój przez co było bardzo słychać hałasy z sąsiadujących pokojów. Zamykając pokój bałem się, że klamka zostanie mi w ręce. Hotel trochę zaniedbany. Jedzenie ok, nie ma na co narzekać - takie 5/10. Najlepsze chyba były ciasta. Nie pojechałbym drugi raz, lepiej chyba dołożyć parę stówek do czegoś lepszego. Nie mam pojęcia skąd tyle dobrych opinii
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo przeciętny, drugi raz nie wybrałbym go na swój pobyt. Broni się tylko smacznym jedzeniem.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
It didn't start well. We got a room in one of the side buildings (white ones), which unfortunately had terrible rooms, was old, smelly and dirty. Nothing like the pictures from the hotel offer. Fortunately, after a short and pleasant conversation with the assistant hotel manager, the room was changed to one of the rooms in the main building which was much better. When it comes to service it is amazing how much it can vary in one hotel. On the one hand you can meet really nice waiters and on the other complete as***les. This is mainly due to the fact that young people are completely not respected in this hotel. The service is great to old Germans while young people are completely ignored and mistreated. Maybe because they do not tip? I assure you that they would tip far more than older people if they were treated well. In the dolce vita restaurant, the service ignored us because they were absorbed in servicing older Germans, it completely spoiled our first good impression of the evening and good food as well as the desire to leave a good tip. Mr. Salma from the restaurant, for example, we saw how he behaved brilliantly to older people, but maybe because of hormones, I have no idea, he drove us crazy with his behavior towards us. Other young people with whom we spoke had the same feelings. Another example of this is bars if you can call them that. Complete disregard of young people by bartenders and their rudeness. Drinks just awful. Only one bartender in the main bar turned out to be nice. I do not understand it completely, we have always tried to be super nice for service and in return in more than half of the cases we received harsh responses from the service, which, after all, we paid. The hotel itself is pretty nice, plus: very few children. Room service also very nice and cleans the rooms well everyday. Food is ok. Nice beach on which the principle that nobody will be touting you when you hang a red flag is not always respected. The reef is nice both from the beach and from the pier. In the evenings because you can't swim in the pools after sunset, and the bars are tragic, there is not much for young people to do (the animations are rather poor). That would be enough, I've never had such a bad comment about a hotel before. I do not recommend and especially do not greet Mr. Salma from the service of the main restaurant ;)
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel jaki byłem dotąd a bywam bardzo często. Wybrałem ten hotel ze względu na polecenie mi tego hotelu w biurze podróży, gdzie sugerowano mi 5*. Opinie nt hotelu na stronach internetowych też były bardzo obiecujące. Niestety po przylocie okazało się, że już tak kolorowo nie jest. Polecieliśmy na wakacje grupą 10 osobową i już w trakcie zameldowanie rozrzucono nas po całym obiekcie. Hotel jest siedliskiem komarów, placem budowy, gdzie przy użycie młotów udarowych burzono są ściany. Hotel bardzo stary. Jak się okazało w trakcie pobytu opinie pochodzące w głównej mierze od pracowników, animatorów. Wymuszanie na gościach wystawienie opinii tu i teraz. Jeżeli już jakiś gość miał problem z językiem angielskim, animatorzy w imieniu gościa brali jego telefon i wypisywali opinie. W trakcie pobytu byłem nakłaniany kilkanaście razy. Bardzo nie fair podejście. Znam standardy również hoteli w Egipcie, ale czegoś takiego się nie spodziewałem.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel do remontu poprawek jedzenie w miarę, pokoje wymagają poprawek na pasażu nachali sklepikarze ...