Opinie o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2/6 (383 opinie)

Kategoria lokalna 4.5

5.2/6
383 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    OPINIA O HOTELU

    NA POCZATEK PRZYJAZD DO HOTELU O 8,15 NADMIENIE ZE WYJAZD BYL 24.05 ZE SZCZECINA O 17 LOT Z KATOWIC 25.05 O GODZ.2,45 I JAKIEZ BYLO NASZE ZASKOCZENIE IZ DOBA HOTELOWA ZACZYNA SIE O GODZ.14 PO TAK DLUGIEJ PODROZY 6 GODZ WALESANIA SIE Z BAGAZEM PODRECZNYM BYLA KOSZMAREM CALA RESZTA CZYLI OBSLUGA PLAZA JEDZENIE OK.

    Radosław Przemysław, Szczecin - 04.06.2019

    5/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    pozytywna

    Byliśmy trzeci raz, poczułam rozczarowanie ze względu remontu jak się odbywał, hałas niesamowity a w opisie widnieje remont od lipca do października.

    ROBERT, WISKITKI - 10.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wakacje w kwietniu

    Wraz z rodzina byliśmy w tym hotelu tydzień w kwietniu. Pozytywy to przede wszystkim pogoda i poziom pracy rezydentów Rainbow. Poziom obsługi pozostawia Itakę daleko w tyle. Pani Karolina oraz inni pracownicy wszystko w sposób jasny, klarowny i przede wszystkim nie nachalny wyjaśnili i pomogli w rozwiązaniu wszelkich problemów. I na tym niestety plusy się kończą. Natomiast praca animatorów jest nachalna, irytująca i nie przyjmują oni do wiadomości, że ktoś nie jest zainteresowany zabawą z nimi. Hotel aspiruje do ekskluzywnego jednak odpadające drzwi szafy w pokoju, nieustannie cieknąca woda na podłogę łazienki czy też inne niedociągnięcia negują te aspiracje. Jedzenie bardzo monotonne i mało różnorodne. Hotel znajduje się pośrodku pustyni i wszelkich zakupów można dokonać jedynie w sklepach na terenie hotelu a właściciele sklepów są niezbyt skłanni do negocjacji cen

    Dawid, Zielona Góra - 20.04.2022

    10/14 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wyywienie a oblsuga.

    Hotel swiezo przejety ,biuro podaje iz hotel swiezo po remoncie w 2014r, niestety jest to tylko czesc prawdy.Pokoje w glownej czesci sa wyremontowane w pozostalych dwoch skrzydlach tylko odmalowane,a co za tym idzie rozne problemy techniczne :brak swiatla,klopoty z odbiorem tv,a najgorzej z kartami do drzwi ktore nie dzialaja i trzeba biegac do recepcji po fachowca ktory otwiera drzwi i tak mielismy przez 5 dni w miedzyczasie 3-krotnie wymiana karty i to samo.Dopiero pomoc sprzatacego i stolarza pomogla.Rezydent ktory zreszta mieszka w tym samym hotelu niewiele pomogl,wpieral nam ze drzwi sie nie otwieraja bo jest wilgoc w powietrzu i zaprponowal zmiane pokoju ale tylko dla 2 os.My bylismy w 3 os. w dwoch pokojach i tak sie sklada ze jedna os. jest inwalida .Podsumowujac wyzywienie bardzo dobre,rafa piekna,ale obsluga kiepska a rezydent bardzo mily ale bardzo malo pomocny wiecej nam pomogl pan sprzatajacy.Ogromny zawod w stosunku do hotelu ktory nalezy teraz do dobrej sieci a niestety nie spelnia jej standardow.

    Robert, Radom - 09.09.2015

    5/17 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem