Opinie o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2/6 (381 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.2/6
381 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Wakacje w kwietniu

    Wraz z rodzina byliśmy w tym hotelu tydzień w kwietniu. Pozytywy to przede wszystkim pogoda i poziom pracy rezydentów Rainbow. Poziom obsługi pozostawia Itakę daleko w tyle. Pani Karolina oraz inni pracownicy wszystko w sposób jasny, klarowny i przede wszystkim nie nachalny wyjaśnili i pomogli w rozwiązaniu wszelkich problemów. I na tym niestety plusy się kończą. Natomiast praca animatorów jest nachalna, irytująca i nie przyjmują oni do wiadomości, że ktoś nie jest zainteresowany zabawą z nimi. Hotel aspiruje do ekskluzywnego jednak odpadające drzwi szafy w pokoju, nieustannie cieknąca woda na podłogę łazienki czy też inne niedociągnięcia negują te aspiracje. Jedzenie bardzo monotonne i mało różnorodne. Hotel znajduje się pośrodku pustyni i wszelkich zakupów można dokonać jedynie w sklepach na terenie hotelu a właściciele sklepów są niezbyt skłanni do negocjacji cen

    Dawid, Zielona Góra - 20.04.2022

    10/14 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wyywienie a oblsuga.

    Hotel swiezo przejety ,biuro podaje iz hotel swiezo po remoncie w 2014r, niestety jest to tylko czesc prawdy.Pokoje w glownej czesci sa wyremontowane w pozostalych dwoch skrzydlach tylko odmalowane,a co za tym idzie rozne problemy techniczne :brak swiatla,klopoty z odbiorem tv,a najgorzej z kartami do drzwi ktore nie dzialaja i trzeba biegac do recepcji po fachowca ktory otwiera drzwi i tak mielismy przez 5 dni w miedzyczasie 3-krotnie wymiana karty i to samo.Dopiero pomoc sprzatacego i stolarza pomogla.Rezydent ktory zreszta mieszka w tym samym hotelu niewiele pomogl,wpieral nam ze drzwi sie nie otwieraja bo jest wilgoc w powietrzu i zaprponowal zmiane pokoju ale tylko dla 2 os.My bylismy w 3 os. w dwoch pokojach i tak sie sklada ze jedna os. jest inwalida .Podsumowujac wyzywienie bardzo dobre,rafa piekna,ale obsluga kiepska a rezydent bardzo mily ale bardzo malo pomocny wiecej nam pomogl pan sprzatajacy.Ogromny zawod w stosunku do hotelu ktory nalezy teraz do dobrej sieci a niestety nie spelnia jej standardow.

    Robert, Radom - 09.09.2015

    5/17 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel słaby przeciętny

    Hotel położony pośrodku pustyni spokój i cisza i to chyba jedyne zalety. Reszta pozostawia wiele do życzenia. Pierwszy z problemów to nie prawdziwy opis, hotel położony około 200 metrów od plaży na której piasek przypomina bardziej polskie brudne jezioro niż brzeg morza czerwonego. Przy plaży rafa martwa, jest tez część żywa która również pozostawia wiele do życzenia, ale oddalona około 400 od brzegu a ze względu na silny prąd nie dostępna dla słabiej pływających i dzieci. Normalna ładna plaża i rafa jest oddalona około 1,5 km, można dojść pieszo, pod warunkiem że nie jest się z małymi dziećmi. Dojście plażą jest dość trudne możliwe dla dzieci od 8 -9 roku życia. Ale zawsze jest to ale należy do innego hotelu Hilton i jeszcze jednego którego nazwy nie znam. To ale to to że jest płatna 8 euro od osoby, jeśli się nie zapłaci to Panowie proszą jej opuszczenie. Na terenie hotelu jeden basen ogrzewany około 80 m2. Wyżywienie niby jest ale nie smaczne zawsze coś można znaleźć ale często robi się to z trudem, najczęściej znajduje się jedną potrawę którą da się zjeść. Przez cały okres pobytu nie było owoców jedynie co podali chyba jeśli się nie mylę dwa razy banany. Jedyny plus to to że nie brakowało napojów typu rozwodniona cola, fanta oraz soki z dodatkiem jakiejś wyraźnie wyczuwalnej chemii. Pokoje średniej klasy daleko im do 4 gwiazdek, sprzątane jak położyłem 10 euro, przy 5 euro był efekt taki że z pokoju znikało tylko euro. Wieczorne imprezy opierały się głównie na tym że turyści zabawiali się nawzajem, były wybitnie nisko budżetowe. Absolutny brak jakichkolwiek atrakcji dla dzieci. Rezydent był dwukrotnie, po czy znikł i nie odbierał telefonów. Ogólna ocena hotelu to słaba 3. Hotel może się jedynie podobać tylko dlatego że dostęp do alkoholu jest nie ograniczony, ale czy po to jedzie się na wakacje żeby się zalać i nie dostrzegać otoczenia myślę że nie ja wolę zdecydowanie realizm.

    realista - 17.02.2018  | Termin pobytu: luty 2018

    9/40 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Pobyt w Three Corners Equinox Beach Resort w terminie 04-11.10.2023

    W terminie 04-11.10.2023 miałem okazję być z żoną oraz bratem i bratową w hotelu Three Corners Equinox Beach Resort. Niestety nasz pobyt mogę ocenić max. na 2 punkty. Uwag jest sporo, natomiast poniżej wyszczególnię tylko kilka najważniejszych: 1. Osoba, która sprzedawała nam wycieczkę, zachwalała hotel między innymi tym, że jest on po remoncie. Niestety prawda okazała się bardzo brutalna, a mianowicie hotel jest w trakcie permanentnego remontu. Odgłosy oraz widok ekip remontujących było widać przez cały dzień. Co więcej mieliśmy również możliwość słuchania odgłosów burzonych ścian w środku nocy. 2. Jeżeli chodzi o posiłki (mam na myśli dania gorące) były one raczej lekko ciepłe. Cześć dań była nie opisana i trzeba było się domyślać co się kładzie na talerz. 3. Ręczniki oraz pościel w pokoju hotelowym były niedoprane. 4. W trzecim dniu pobytu w trakcie zamykania pokoju, żonie została klamka w ręku. 5. Przez cały okres pobytu pomimo zgłaszanego problemu, personel hotelu nie był w stanie naprawić sejfu, który znajdował się w pokoju. 6. Kelnerzy niechlujnie ubrani. Na plus. 1. W opisie wycieczki mieliśmy zaznaczone, ze widok z okna będziemy mieć na ogród, a ku naszemu zaskoczeniu po przyjedzie do hotelu, okazało się, że mamy również widok na morze. 2. Uśmiechnięty i pomocny personel hotelowy

    Dariusz Mieczysław, --- - 15.10.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem