5.2/6 (388 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.5/6
Byłam w tym hotelu razem z koleżanką od 13-20.11.2021r. W ofercie miałyśmy 1-osobowe pokoje z dopłatą za widok na morze 400zl. Jak okazało się na miejscu wszystkie pokoje tej kategorii mają widok na morze , nasz miał bardzo odległy. Po przylocie w hotelu byłyśmy ok godz. 2 w nocy, prosiłyśmy o pokoje na 1 pietrze obok siebie, dostałyśmy na parterze, oddalone od siebie, mimo, że, pokoje między nami były puste. Recepcjonista z falszywym uśmiechem udawał, ze nie rozumie o co chodzi, ze względu na późną porę dopiero następnego dnia nas oświeciło, ze oczekiwał gratyfikacji. Nie rozumiem i nie podzielam pozytywnych opinii o personelu tego hotelu, uzależnianie obsługi od bakszyszu przekraczało wszelkie granice, drinki przy barze były nie do przełknięcia, dopiero gdy zamówiło się go u kelnera 1 dolar słaby, 2 dolary można było wyczuć ślad alkoholu. Hotel pięknie położony, rafa słaba, jedzenie mi osobiście nie smakowało, ale największym minusem była obsługa hotelowa.Nie polecam, szczególnie podróżującym bez mężczyzny kobietom.
Ewa Barącz - 24.11.2021
17/25 uznało opinię za pomocną
2.5/6
NA POCZATEK PRZYJAZD DO HOTELU O 8,15 NADMIENIE ZE WYJAZD BYL 24.05 ZE SZCZECINA O 17 LOT Z KATOWIC 25.05 O GODZ.2,45 I JAKIEZ BYLO NASZE ZASKOCZENIE IZ DOBA HOTELOWA ZACZYNA SIE O GODZ.14 PO TAK DLUGIEJ PODROZY 6 GODZ WALESANIA SIE Z BAGAZEM PODRECZNYM BYLA KOSZMAREM CALA RESZTA CZYLI OBSLUGA PLAZA JEDZENIE OK.
Radosław Przemysław, Szczecin - 04.06.2019
5/11 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Byliśmy trzeci raz, poczułam rozczarowanie ze względu remontu jak się odbywał, hałas niesamowity a w opisie widnieje remont od lipca do października.
ROBERT, WISKITKI - 10.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Wraz z rodzina byliśmy w tym hotelu tydzień w kwietniu. Pozytywy to przede wszystkim pogoda i poziom pracy rezydentów Rainbow. Poziom obsługi pozostawia Itakę daleko w tyle. Pani Karolina oraz inni pracownicy wszystko w sposób jasny, klarowny i przede wszystkim nie nachalny wyjaśnili i pomogli w rozwiązaniu wszelkich problemów. I na tym niestety plusy się kończą. Natomiast praca animatorów jest nachalna, irytująca i nie przyjmują oni do wiadomości, że ktoś nie jest zainteresowany zabawą z nimi. Hotel aspiruje do ekskluzywnego jednak odpadające drzwi szafy w pokoju, nieustannie cieknąca woda na podłogę łazienki czy też inne niedociągnięcia negują te aspiracje. Jedzenie bardzo monotonne i mało różnorodne. Hotel znajduje się pośrodku pustyni i wszelkich zakupów można dokonać jedynie w sklepach na terenie hotelu a właściciele sklepów są niezbyt skłanni do negocjacji cen
Dawid, Zielona Góra - 20.04.2022
10/14 uznało opinię za pomocną