Opinie o Barcelo Maya Grand Resort

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(424 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Hotel Masówka

    Aleksandra, WIŚNIOWA GÓRA 09.08.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Spędziliśmy w hotelu 2 tygodnie w okresie sylwestrowym. Impreza sylwestrowa- bez szału, żeby zarezerwować stolik trzeba było kupić butelkę szampana za 500$ w górę, bez zakupu tylko można było postać i pooglądać występy. Pokoje bez szału, przynajmniej u nas (w obiekcie są jakby 4 „hotele” i nas zakwaterowano w dość starej części, gdzie po wzięciu prysznica cała łazienka i cały pokój był zaparowany do tego stopnia, że na kafelkach można było się zabić. Obsługa różna, jedni przemili inni nastawieni tylko na dolary i mający wszystko w 4 literach. Baseny super, ale codzienna walka o leżaki. O 6:30 już nie bardzo było „w czym wybierać”. Infrastruktura dla dzieci- super. Zieleń i dbanie o teren- super. Jeśli jedziecie w więcej niż 4 osoby- problem żeby zarezerwować stolik do a la carte dla 6 osób! Ogólnie zrobienie rezerwacji jest trudne bo brakuje miejsc. wiekszosc dań była podgrzanymi gotowcami. Nowa część Caribe to zupełnie inny standard wszystkiego. Niby można korzystać, ale czujesz się trochę oszukany. Obiekt ogromny, WiFi działa. Alkohole w wersji ”zwykłej”- sztos, nie było potrzeby dla nas kupować wersji „premium”. Jedzenie całkiem ok, ale w zależności od hotelu i bufetu. Podczas pobytu w strefie dla dorosłych mieliśmy niemiłą przygodę. Wykupiliśmy takie duże łóżka z materacem, które były dezynfekowane chlorem i zniszczyły nam się ubrania- odbarwiły! Oczywiscie po zgłoszeniu problemu w recepcji i tysiącu maili hotel nie poczuwa się do odpowiedzialności. Widać, że obiekt nastawiony na masówkę i na gruby hajs.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Zepsuta podróż poślubna...

    Marcin 27.01.2022

    Po przeczytaniu wielu opinii o tym Hotelu, wybraliśmy go na naszą podróż poślubną pod koniec listopada 2021. Od samego początku Resort zrobił na nas złe wrażenie. Tydzień przed wylotem dostaliśmy informacje z Rainbow, że jednak nie będziemy mogli skorzystać ze wszystkich oferowanych wcześniej restauracji a'la carte, a udostępniona będzie nam jedynie 1/4 z nich... Po długiej, męczącej podróży i zameldowaniu w Hotelu dostaliśmy klucz do pokoju, ale pierwszy raz spotkaliśmy się z tym, że NIKT nie wskazał nam nawet drogi do pokoju! Walizki targaliśmy przez pół resortu, aby go odnaleźć! A w Resorcie jest ponad 2000 pokoi... Pan na recepcji, zapytany o cokolwiek, odpowiadał jak za karę, w dodatku po Hiszpańsku, gdyż angielskiego nie znał. Kolejną rzeczą w Ofercie Rainbow było All inclusive 24h, jak się okazało na miejscu, po przyjeździe około godziny 1:00 w nocy wszystko było pozamykane! W Hotelu kompletne zero organizacji, ludzie pracujący na barze, stołówce czy recepcji wydają się, jakby pracowali za kare! Pierwszy raz spotkaliśmy się, że na Karaibach w Hotelu 5* z Animacji dziennych była jedynie siatkówka plażowa oraz Bingo dla Amerykanów przy Basenie... Na domiar wszystkiego w połowie naszego dwutygodniowego pobytu do Hotelu przyjechali setki ludzi najprawdopodobniej z jakiejś sekty, którzy o wschodzie słonca przez co najmniej tydzień czasu, urządzali sobie modły i krzycząc w niebogłosy i wydając różne dziwne dźwięki biegali jak zahipnotyzowani po plaży. Na wyjazd zabraliśmy ze sobą suknie ślubną i garnitur, aby wykonać sesje poślubną na plaży, ale było to niestety niemożliwe... Nikt nigdzie nie poinformował gości Hotelu o tym, że coś takiego będzie miało miejsce... Nikt również nie zareagował na zachowanie tych ludzi!!! Nie mogliśmy przez to korzystać z plaży, bo w momencie wejścia na nią, zostawaliśmy uciszani przez "opiekunów'" tej sekty, bo przeszkadzamy im.....Czyli płacę masę pieniedzy za hotel i nie mogę korzystać swobodnie z plaży? Jak pokazaliśmy zdjęcia rodzinie i znajomym to nie mogli uwierzyć... Strach pomyśleć co byłoby gdybyśmy byli tam z dziećmi.... Dodatkowo pokoje, a w szczególności drzwi są już bardzo wysłużone, a efektem tego była wymiana karty do pokoju średnio 4 razy dziennie i zamiast spędzać czas odpoczywając, co chwile biegaliśmy na recepcje! W jeden dzień karta zupełnie przestała działać i pod pokój, dopiero po około godzinie czasu i małej awanturze na recepcji ktoś przyszedł, aby to naprawić. Przez całe zajście spóźniliśmy się na naszą wycieczkę do Tulum... Nie jest to jedynie nasza opinia, ale również i naszych przyjaciół którzy podróżowali razem z nami. Długo zbieraliśmy się do wystawienia tej opinii, bo jest to pierwsza negatywna opinia w życiu, którą wystawiamy jakiemukolwiek Hotelowi... A naprawdę bardzo dużo juz zwiedziliśmy... Hotel ma naprawde ogromny potencjał, piękną plaże, bardzo dobre wyżywienie, ale zdecydowanie brakuje mu kogoś kto o to wszystko zadba. W Meksyku jest zdecydowanie dużo lepszych Hoteli, szczególnie za tą cenę! Nas skusiły bardzo dobre opinie... My wróciliśmy bardzo niezadowoleni i na pewno nie polecimy nikomu tego resortu!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Słabo nie dla mnie

    Aga.bakun@gmail.com 09.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    W opisie hotelu jest napisane wioska meksykańska i tak faktycznie jest. Jak ktoś lubi takie olbrzymie hotele to będzie idealny. Ja decydując się na ten hotel sugerowałam się że skoro jest aż tak duży nie będzie kolejek w restauracjach, problemu z leżakami i tu się rozczarowałam. Po godzinie 9 na plaży ciężko było znaleźć wolny leżak, trzeba było wstać o 7 żeby znaleźć jakieś wolne w cieniu. O 9.30 kolejka na śniadanie w porze obiadowej w restauracji przy plaży kolejka, do baru kolejka. Jedzenie różnorodne ale słabo przyprawione, mięso z grilla twarde. Osobiście nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w Meksyku

    KAMIL 05.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Pokoje w hotelu są wilgotne, przez co w łazienkach i kratkach jest grzyb. Ogólnie czuc brud. Ważne: woda z kranu nie jest zalecana nawet do płukania ust i twarzy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ocena hotelu Barceló -/ pobyt na w grudniu 2024

    Ewa, Zielonka 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel starocie , smród wilgoci porażający , ogólnie dziadowo za bo tak ogromne pieniądze !!!! Na plaży samowolka !!! Rezerwowanie leżaków i nie. korzystanie z nich przez cały dzień !!! Porażka hotel pięć gwiazdek do trzegos zobowiązuje przecież !!! To samo posiłki — ludzie jacyś brudni w klapkach podkoszulkach roznegliżowani — zero reakcji WSTYD !!! aż odniechciewalo się jeść !!! Nigdy Więcej !! Nigdzie czegoś takiego nie widziałam !!! NIGDY !!!!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Hotel Ok obsługa fatalna

    Maciej Pepke 05.01.2022

    Byliśmy w hotelu na święta i sylwestra rozczarowanie ogromne począwszy od czarterowego lotu samolot może i dreamliner ale obsługa i poziom lini lotniczych porównać można do PKP z 1970 r ( fatalne jedzenie w postaci suchej kanapki z serem i obrażonej załogi samolotu podającej napoju z wielka łaską). W locie powrotnym do Polski było już nieco lepiej ale dalej wyczuć można niskobudżetowe linie lotnicze i kiepskie jedzenie. Hotel Barcelo bardzo duży obiekt ładnie położony plaża jak na karaibski klimat przeciętna. Dużo kamieni woda względnie czysta. Jedzenie hotelowe bardzo dobre i chyba to wynagradza ponieważ bardzo słaba obsługa kelnerów i personelu hotelowego irytowała całą rzesze turystów na miejscu. Rezydenta na miejscu brak a jego praca polegała na przywitaniu przy autobusie na lotnisku i to tyle było go widać. Porównując cala aurę i klimat panujący na tych wakacjach do innych kierunków jak np Dominikana czy Malediwy wypada bardzo kiepsko. Nie polecam.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    skandal w samolocie psujący pozytywny efekt całości

    Wojtek Płock 09.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Skandaliczny lot do Meksyku. Po wykupieniu za dodatkową opłatą wybranych 2 miejsc /280pln od osoby / w business class nie mogliśmy z tych miejsc skorzystać. Zostały zajęte przez inne osoby. Jedyna interwencja załogi - jakoś się dogadajcie... Nie dogadaliśmy się i zostaliśmy obsztorcowani przez partnerów pań, które te miejsca zajęły. Od połowy lotu toaleta była zajęta i musieliśmy chodzić na koniec samolotu. Posiłki skandaliczne jak na tak długi lot w standardzie jak w economy class. Praktyczny brak możliwości skorzystania z "szerokiej oferty napojów alkoholowych i bezalkoholowych". Personel hiper nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski nerwowo reagujący na każdą prośbę pasażerów, którzy przecież zapłacili po ok. 5 tys więcej za "luksus". Zawieszające się filmy co wymagało permanentnego resetowania i manipulacji przy ekranie głównym... Jeżeli chodzi o hotel to bez zastrzeżeń. Duży kompleks, z dobrą ofertą all inclusive. Czysto, bezpiecznie, profesjonalny i uprzejmy personel... Bez uwag co do jakości pracy rezydentek. Interwencja Rainbow u przewoźnika niezbędna... Oczekuję zwrotu kosztu wykupionych miejsc i rekompensaty za skandaliczne sytuacje w business class

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Mexico City

    Jerzy, Wrocław 11.02.2022

    Witam , skoncentruje swoją opinie na wycieczce do Mexico City - Pani Pilot w drugi dzień wycieczki zniszczyła Waszą reputację jaką miałem o Rainbow / przejechałem Meksyk , Skandynawię, Francję , Szwajcarię . Nie podała Nam najważniejszej praktycznej informacji o napięciu w pokoju hotelowym , czym utraciliśmy komunikacje z Rodziną / brak ładowania telefonów /. przez cały 2 dzień biegła jak szalona przez miasto nie zważając na Nasze lata , żeby na końcu bez uzgodnienia zostawić Nas na 50 min . Również na lotnisku w drodze do Cancun , nie odprowadziła Nas do geyta , tylko znowu opuściła swoje miejsce pracy. Na nasze uwagi w drodze do hotelu , potraktowała Nas szyderczym uśmiechem . Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Nie polecam!

    Katarzyna 15.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Od lat dużo podróżujemy i mieliśmy bardzo dobre doświadczenia z grupą Barceló w Europie. Niestety pobyt w Barcelona Grand Resort (Barcelo Colonial) i był bardzo stresującym i niemiłym doświadczeniem. Jedyny pozytyw, jaki mogę powiedzieć to, jest to ogromny resort z piękną plażą i mnóstwem basenów, oraz urokliwymi willami. Już w trakcie zameldowania otrzymaliśmy błędne informacje dotyczące korzystania z miejsc na terenie resortu. Później kosztowało nas to mnóstwo stresu podczas wyjątkowo nieprzyjemnej sytuacji z pracownikiem hotelu. Pokój nie był imponujący, meble były przestarzałe, pleśń w łazience, do tego niedziałający telefon w pokoju dzieci. Pokoje wymagające odnowienia i konserwacji. Kolejki do głównych restauracji bufetowych były zawsze bardzo długie… Jakość jedzenia była w porządku, jednak nie było dużego wyboru dla wegetarian. Napoje były obrzydliwe! Do tego większość kelnerów była zbyt leniwa lub po prostu niegrzeczna, nie zadawała sobie nawet trudu, aby przynieść wodę do stołu, nie mówiąc już o napojach (chyba że ciągle dawałeś im napiwki). Mieliśmy ogromny problem z kartami do pokoju, każdego dnia musieliśmy udawać się do recepcji (w niektóre dni kilka razy), ponieważ nie działały. Wreszcie po pięciu dniach postanowiono sprawdzić zamek w drzwiach (po 22:00!) i go naprawić! Można zapomnieć o obsłudze klienta, ona po prostu nie istnieje! Nikogo tak naprawdę nie obchodzi, że ciągle musisz radzić sobie z jakimiś nonsensami i nie możesz cieszyć się wypoczynkiem. Internet nie działa na basenach i na plaży. Ratownicy ustalają własne zasady korzystania z dostępnych basenów czy zjeżdżalni. podobnie robią to osoby wypożyczające sprzęt sportowy. Wiele atrakcji jest dodatkowo płatnych, w tym sylwestrowe show! I niestety wydanie dodatkowych pieniędzy nie gwarantuje jakości obsługi… :( Każdego dnia musieliśmy godzinami szukać wolnego leżaka albo wstać o godzinie 6 rano! Większość leżaków jest przykryta ręcznikami, a ludzie potrafią się nie pojawić przez cały dzień. Recepcjonista może jedynie doradzić zrzucenie czyichś rzeczy i skorzystanie z leżaków! Myślę, że to maksymalnie 3-gwiazdkowy hotel, a nie 5-gwiazdkowy. Nawet tak nam powiedziano odnośnie Colonial (a tak naprawdę do przyjazdu nie wie się, w którym hotelu będzie zameldowanie). Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak bardzo zawiedziona jakością obsługi i hotelu. Szczerze nie polecam!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Głośno i bez szansy na sen

    Tomek 21.12.2022

    Środek nocy, a nie ma gdzie się schować przed muzyką i krzykami. Już lepiej sąsiada poprosić, żeby pracował wiertarką przez całą noc. Zero szansy na odpoczynek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem