Opinie klientów o Barcelo Maya Grand Resort

5.5 /6
339 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Maciej Pepke 05.01.2022

Hotel Ok obsługa fatalna

Byliśmy w hotelu na święta i sylwestra rozczarowanie ogromne począwszy od czarterowego lotu samolot może i dreamliner ale obsługa i poziom lini lotniczych porównać można do PKP z 1970 r ( fatalne jedzenie w postaci suchej kanapki z serem i obrażonej załogi samolotu podającej napoju z wielka łaską). W locie powrotnym do Polski było już nieco lepiej ale dalej wyczuć można niskobudżetowe linie lotnicze i kiepskie jedzenie. Hotel Barcelo bardzo duży obiekt ładnie położony plaża jak na karaibski klimat przeciętna. Dużo kamieni woda względnie czysta. Jedzenie hotelowe bardzo dobre i chyba to wynagradza ponieważ bardzo słaba obsługa kelnerów i personelu hotelowego irytowała całą rzesze turystów na miejscu. Rezydenta na miejscu brak a jego praca polegała na przywitaniu przy autobusie na lotnisku i to tyle było go widać. Porównując cala aurę i klimat panujący na tych wakacjach do innych kierunków jak np Dominikana czy Malediwy wypada bardzo kiepsko. Nie polecam.

1.5/6

WOJCIECH, PŁOCK 09.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

skandal w samolocie psujący pozytywny efekt całości

Skandaliczny lot do Meksyku. Po wykupieniu za dodatkową opłatą wybranych 2 miejsc /280pln od osoby / w business class nie mogliśmy z tych miejsc skorzystać. Zostały zajęte przez inne osoby. Jedyna interwencja załogi - jakoś się dogadajcie... Nie dogadaliśmy się i zostaliśmy obsztorcowani przez partnerów pań, które te miejsca zajęły. Od połowy lotu toaleta była zajęta i musieliśmy chodzić na koniec samolotu. Posiłki skandaliczne jak na tak długi lot w standardzie jak w economy class. Praktyczny brak możliwości skorzystania z "szerokiej oferty napojów alkoholowych i bezalkoholowych". Personel hiper nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski nerwowo reagujący na każdą prośbę pasażerów, którzy przecież zapłacili po ok. 5 tys więcej za "luksus". Zawieszające się filmy co wymagało permanentnego resetowania i manipulacji przy ekranie głównym... Jeżeli chodzi o hotel to bez zastrzeżeń. Duży kompleks, z dobrą ofertą all inclusive. Czysto, bezpiecznie, profesjonalny i uprzejmy personel... Bez uwag co do jakości pracy rezydentek. Interwencja Rainbow u przewoźnika niezbędna... Oczekuję zwrotu kosztu wykupionych miejsc i rekompensaty za skandaliczne sytuacje w business class

1.5/6

Jerzy, Wrocław 11.02.2022

Mexico City

Witam , skoncentruje swoją opinie na wycieczce do Mexico City - Pani Pilot w drugi dzień wycieczki zniszczyła Waszą reputację jaką miałem o Rainbow / przejechałem Meksyk , Skandynawię, Francję , Szwajcarię . Nie podała Nam najważniejszej praktycznej informacji o napięciu w pokoju hotelowym , czym utraciliśmy komunikacje z Rodziną / brak ładowania telefonów /. przez cały 2 dzień biegła jak szalona przez miasto nie zważając na Nasze lata , żeby na końcu bez uzgodnienia zostawić Nas na 50 min . Również na lotnisku w drodze do Cancun , nie odprowadziła Nas do geyta , tylko znowu opuściła swoje miejsce pracy. Na nasze uwagi w drodze do hotelu , potraktowała Nas szyderczym uśmiechem . Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług.

1.0/6

Katarzyna 15.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Nie polecam!

Od lat dużo podróżujemy i mieliśmy bardzo dobre doświadczenia z grupą Barceló w Europie. Niestety pobyt w Barcelona Grand Resort (Barcelo Colonial) i był bardzo stresującym i niemiłym doświadczeniem. Jedyny pozytyw, jaki mogę powiedzieć to, jest to ogromny resort z piękną plażą i mnóstwem basenów, oraz urokliwymi willami. Już w trakcie zameldowania otrzymaliśmy błędne informacje dotyczące korzystania z miejsc na terenie resortu. Później kosztowało nas to mnóstwo stresu podczas wyjątkowo nieprzyjemnej sytuacji z pracownikiem hotelu. Pokój nie był imponujący, meble były przestarzałe, pleśń w łazience, do tego niedziałający telefon w pokoju dzieci. Pokoje wymagające odnowienia i konserwacji. Kolejki do głównych restauracji bufetowych były zawsze bardzo długie… Jakość jedzenia była w porządku, jednak nie było dużego wyboru dla wegetarian. Napoje były obrzydliwe! Do tego większość kelnerów była zbyt leniwa lub po prostu niegrzeczna, nie zadawała sobie nawet trudu, aby przynieść wodę do stołu, nie mówiąc już o napojach (chyba że ciągle dawałeś im napiwki). Mieliśmy ogromny problem z kartami do pokoju, każdego dnia musieliśmy udawać się do recepcji (w niektóre dni kilka razy), ponieważ nie działały. Wreszcie po pięciu dniach postanowiono sprawdzić zamek w drzwiach (po 22:00!) i go naprawić! Można zapomnieć o obsłudze klienta, ona po prostu nie istnieje! Nikogo tak naprawdę nie obchodzi, że ciągle musisz radzić sobie z jakimiś nonsensami i nie możesz cieszyć się wypoczynkiem. Internet nie działa na basenach i na plaży. Ratownicy ustalają własne zasady korzystania z dostępnych basenów czy zjeżdżalni. podobnie robią to osoby wypożyczające sprzęt sportowy. Wiele atrakcji jest dodatkowo płatnych, w tym sylwestrowe show! I niestety wydanie dodatkowych pieniędzy nie gwarantuje jakości obsługi… :( Każdego dnia musieliśmy godzinami szukać wolnego leżaka albo wstać o godzinie 6 rano! Większość leżaków jest przykryta ręcznikami, a ludzie potrafią się nie pojawić przez cały dzień. Recepcjonista może jedynie doradzić zrzucenie czyichś rzeczy i skorzystanie z leżaków! Myślę, że to maksymalnie 3-gwiazdkowy hotel, a nie 5-gwiazdkowy. Nawet tak nam powiedziano odnośnie Colonial (a tak naprawdę do przyjazdu nie wie się, w którym hotelu będzie zameldowanie). Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak bardzo zawiedziona jakością obsługi i hotelu. Szczerze nie polecam!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem