Opinie o Bluebay Grand Esmeralda

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(134 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
3.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam ale …..

    Beata, --- 05.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    infrastruktura hotelu: basen, plaża, restauracje - wszystko na wysokim poziomie. plaża codziennie sprzątana praktycznie bez wodorostów. Niestety jakość pokoju to raczej 3,5 gwiazdki a nie 5. zepsuty zamek do drzwi, drzwi balkonowe które się nie zamykały, duże plamy wilgoci na ścianach i suficie w łazience

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    .....

    Jolanta i Andrzej 19.08.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Wbrew zapewnieniom nie ma transportu do plaży, a hotel jest bardzo duży. Wózki, które miały wozić turystów, kursują nieregularnie, złapanie ich jest niczym los na loterii. Na plaży duży niedobór parasoli i leżaków. Walka o miejsca w cieniu pod palmami. Brak serwisu plażowego, samemu trzeba taszczyć niewygodne leżaki. Wydzielone strefy VIP, na które zwykły śmiertelnik nie ma wstępu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Brudne morze

    Anna, Tychy 03.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Witam teren hotelu zadbany melexy wożą gości to wszystko ok ale pokoje do odświeżenia all do godz. 23.00 alkohole markowe i największy problem to morze i wszech obecne glony na tony morze ma kolor brunatny, brązowy i niestety pachnie ściekiem, zabawy morskie przy plaży niemożliwe.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Srednio na jeża

    JN 01.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Jeśli lubisz kąpiele morskie to nie jest oferta dla Ciebie. Plaża jest i tyle... Tony wodorostów, z którymi hotel nie daje rady. Niby wywożą, ale tempo pozostawia wiele do życzenia. Hotel położony w wykarczowanej dżungli. Na terenie hotelu pełno dzikich zwierząt, co na pewno jest swego rodzaju atrakcją (przynajmniej dla mnie). Hotel jest bardzo rozległy, co sprawia pozytywne wrażenie. Są dwie ogólne restauracje, więc niezbyt trzeba się nachodzić. Dla leniwych kursują meleksy pomiędzy poszczególnymi budynkami. Czasem trzeba trochę poczekać. Dodatkowo na terenie jest klika restauracji a`la carte (francuska, meksykańska, włoska, steak house oraz owoce morza), z których można korzystać do woli. Wystarczy rezerwacja dzień wcześniej na recepcji u konsjerża. Ogólnie jedzenie ok. Do śniadania podawane są przepyszne różnorakie soki z owoców i nie są to jak zwykle w hotelach robione z proszku. Do każdego posiłku mnóstwo soczystych owoców (ananasy, arbuzy, melony itp.) Obsługa miła, choć można czasem odnieść wrażenie, że w pewien sposób faworyzują meksykańskich turystów. Sporo hałaśliwych Amerykanów, którzy zachowują się podobnie jak Anglicy w Europie. Na terenie mnóstwo barów, więc nie trzeba jak wszędzie stać w długich kolejkach po upragniony napój. Jeden z nich działał nawet 24h. W pokoju mini bar w cenie. Jednak z alkoholi jedynie piwo. Polecam wodę mineralną w puszkach z firmy Coca-Cola. Wycieczki fakultatywne dość drogie i słabo zorganizowane. Trzeba się naprawdę gonić w poszczególnych miejscach. Tam, gdzie chciałoby się spędzić więcej czasu jest go zdecydowanie mniej i odwrotnie. W pełni profesjonalny rezydent opowiedział nam cała historię tej części Meksyku jaką jest płw Jukatan.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Świetna baza do dalszych wycieczek

    Sandra, Opole 10.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel 5-cio gwiazdkowy, aczkolwiek najlepsze lata świetności dawno ma już za sobą, stąd pewnie wynikała atrakcyjna cena, więc jeśli ktoś nie szuka luksusu w pokoju to będzie zadowolony. Ogólnie rzecz ujmując jest to bardzo rozległy, pełny roślinności ośrodek. Przypadło mi zakwaterowanie w ostatnim budynku, więc do plaży było minimum 10 minut piechotą, ale czasem udało się złapać na podwózkę wózkiem golfowym . Plus tej odległości taki, że budynek otoczony był z jednej strony dżunglą, więc było tam bardzo spokojnie. Ważna informacja taka, że to nie hotel dla ludzi chcących kąpać się w morzu, ponieważ plaża była cała w wodorostach, z którymi ciągle walczyła obsługą - jak nie koparką, to grabiami, więc nikt nie kąpał się w morzu i dlatego plaża praktycznie cały czas była pusta. Także nie małe byłe moje zaskoczenie, gdy zobaczyłam morze brudniejsze od Bałtyku - woda była w kolorze rdzawym - a o tym to już nikt nie pisze, że to norma w czasie pory deszczowej... Aby zobaczyć te "katalogową" krystalicznie czystą, turkusową wodę trzeba było się wybrać, na którąś z odległych wysp, np. Cozumel czy Isla Mujeres, do czego zachęcam. W każdym razie klimat karaibski był zachwycający, więc na pewno będę chciała jeszcze nie raz wrócić do Jukatanu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ogólne wrażenia

    Ewa, JĘDRZYCHÓW 10.04.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pobyt w hotelu Blue Grand oceniam na 3plus. Jest to rozległy kompleks gdzie wszędzie jest daleko. Kąpiel w morzu jest niemożliwa ze względu na bardzo zmąconą wodę i niestety na ogromną ilość wodorostów wprawdzie robili co mogli ale to była walka z wiatrakami. Jedzenie ogólnie jest dobre, jakość drinków przeciętna i alkohole też. Pokoje w miarę czyste, ręczniki wymieniane codziennie, ale o kawę w pokoju trzeba się upominać. Serwis room uzupełniany też codziennie. W drink barach brudno trudno o czysty stolik a rano o godz 6 całe stosy szklanek plastikowych bo drinki serwowane są tylko w plastiku.Bar jest teoretycznie otwarty 24h ale wczesnie rano nie można nic przekąsić ani czym zamieszać kawy,tak że na wycieczki jeździliśmy o pustych żołądkach. Nie polecam bardziej wymagającym.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    LUTY 2022

    Marek Jaworzno 25.04.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jeśli chodzi o hotel - duży, położony na rozległym terenie.Z pewnością 5 * to nie jest właściwa kategoria tego hotelu.Moja ocena to 3*.Plaża duża ,miejsc do opalania nie brakuje ale sporo glonów i wodorostów.Aby w pełni korzystać z uroków słonecznych wakacji trzeba "wędrować " w poszukiwaniu fajniejszych miejsc.Na terenie hotelu kilka restauracji tematycznych/amerykańska,włoska,meksykańska/,siłownia w dramatycznym stanie ,sprzęt popsuty,nienadający się w zasadzie do użytku.Mocnym punktem są wycieczki.Warto wybrać się i pooglądać jak najwięcej.Ogólnie wypoczynek bardzo udany.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Meksyk Bluebay Grand Esmeralda

    PIOTR 27.12.2017 | Termin pobytu: grudzień 2017 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Fajny wypoczynek , polecam wypożyczenie samochodu i zwiedzenia samemu ( wszędzie blisko) , wycieczki organizowane bardzo drogie , polecam Park Rozrywki Xskaret .Hotel za te pieniądze może być , chociaż standar pokoi maksymalnie na 4*, myślę że warto trochę dołożyć i wybrać inny hotel z ładniejszą plażą, obsługa hotelowa OK , jedzenie dobre ( duży wybór - tematyczne restauracje )

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Zuzka 22.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    I tu stawiam kropkę. Niestety wszystko co napisane jest na stronie Rainbow odnośnie hotelu jest fikcja i kłamstwem. W hotelu działa 1 restauracja!!! Nie 7. Mozna zarezerwować sobie kolacje w 4 innych dzien wcześniej, ale tak naprawde tylko w 2- włoskiej (nawet nie komentuje jedzenia, bo we Włoszech nikt z kucharzy nigdy nie był i włosko nic tam nie smakuje) oraz meksykańska (szału rownież nie ma). Restauracja amerykańska jest otwarta tylko w środę, seafood tylko w czwartek, ale dziwnym trafem zajęte sa juz nawet jak idzie sie ja rezerwować o 8 rano - watpie czy sa w ogóle otwarte. W hotelu mozna zjesc od 7 do 22. W jednej kantynie. To samo niemalże serwowane jest na śniadanie/obiad/kolacje przez wszystkie dni. Restauracja przy plazy, z widokiem na morze, zamknięta. Szkoda. Bary z alkoholem przy basenie do 19, główny do 23, a nie tak jak wspomina Rainbow CAŁODOBOWO. Rozumiem, ze covid, ze przepisy lokalne zakazują, ale mozna zrobic room service, który rozwiązał by sprawę. Albo lepsze zaopatrzenie lodówek hotelowych. Bary 30 min przed zamknięciem maja juz pochowane alkohole i mozna napić sie tylko piwa z nalewaka. Czasami w ogóle nikogo w nich juz nie ma 15 min przed zamknięciem. Resort jest duży i stary. Zapewniali nas, ze co 15 min kursuje wózek golfowy i rozwozi ludzi do restauracji-basen-plaża. Bujda. Nieraz czekaliśmy i czekaliśmy i nikogo nie było. Podczas 14 dni przejechaliśmy sie wózkiem 4 razy (w tym 2 z bagażami). W pokoju pod łóżkiem mieliśmy mrowisko, mimo codziennego sprzątania przez obsługę mrówki żyły sobie w najlepsze. W nocy wchodziły do otwartych napoi na szafkach nocnych. Trzeba koniecznie miec napój butelkowy, który sie zakręci. Inaczej pełna buzia mrówek podczas picia gwarantowana. Na każdym pietrze mimo karteczki informujacej o maszynie do kostek lodu, maszyny nie było. Nie polecam weekendów w hotelu, zwłaszcza rodzinom z dziećmi. Przyjeżdza wówczas lokalna młodzież i do 23 imprezuje w barze, a pózniej wszystko przenosi sie przed budynki hotelowe, następnie na korytarze. Hałas i krzyki do białego rana mimo dzwonienia na recepcje i proszenia o interwencje. Na plazy mnóstwo glonów, obsługa nawet nie stara sie tego sprzątać, smród totalny. Do tego na morzu zbudowane tamy z czarnego materiału. Absolutnie nieinstagramowa plaża. Duzo podróżuje, w Meksyku byłam kilkukrotnie. Z taka sytuacja jaka panuje w hotelu Bluebay Grand Esmeralda nigdy sie nie spotkałam. Na bieżąco zgłaszałam swoje rozczarowania do konsjerża. Za każdym razem miałam jego pełne zrozumienie i odpowiedz, ze wie, ze tak jest, ale nic z tym nie mozna zrobic. Smutne, ze maja świadomość i jednocześnie nic z tym nie robią. Na przeprosiny dostaliśmy kiść bananów :) naprawde celnie zostaliśmy obrażeni i porównani do małp. Liczyliśmy chociaz na możliwość późniejszego check outu. Niestety pomimo braku obłożenia (ostatnie dni w hotelu bylo moze 50 osob), zostaliśmy wyrzuceni z pokoju o 12. Karty do pokoju przestały działać, telefon nękał co minute. Wyjazd na lotnisko o 16:40. Totalne nieporozumienie. Wielokrotnie prosiliśmy konsjerzy o rozmowe z managerem, zostawiliśmy swoje numery telefonu, emaile. Niestety nie skontaktował sie z nami i nie mogliśmy podzielić sie z nim nasza opinia, dlatego postanowiliśmy zrobic to w taki sposób. Moze to jedyny sposób na dotarcie do managera. Macie fajnych pracownikow, cudowni ludzie, ratujcie ten hotel, bo niedługo nikt do Was nie bedzie przyjeżdżał do takiego syfu!! Wyjeżdżając na wakacje liczyłam na wczasy premium. Pierwszy raz miałam ochotę wracać z wakacji do swojego domku. Absolutnie nie polecam na 14 dni. Maksymalnie mozna tam posiedzieć 1 dobę. Uważajcie. Rainbow nie dodaje opinii ocenionej na jeden. Stad tez moja ocena 3,5 abym mogła ostrzec każdego kto nie zagłada na obiektywne opinie Google czy tripadvisor

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bluebay - Meksyk

    GRZEGORZ MICHAL, MALBORK 05.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek- najwyżej 3. Pokoje przestronne ale ... wymagające remontu z nieładnym zapachem ( stęchlizny) . Jeżeli ktoś chce ciszy w nocy - to nie ten hotel . Hordy młodych ludzi wracających nad ranem z imprez to norma. Plaża czysta ale ... leżaki po pierwsze mało , a po drugie tak brudnych i zniszczonych jeszcze nie spotkaliśmy. Jedynie wyżywienie - bez zarzutu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem