Opinie klientów o Iberostar Waves Quetzal

5.8 /6
239 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.7
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

STANISLAW, KRAKOW 18.04.2021

Super urlop !!!

Bardzo fajny i udany pobyt. Hotel bardzo przyjemny. Panuje w nim miła wakacyjna atmosfera. Egzotyki dodają dzikie zwierzęta i odgłosy natury oraz szum wody z wodospadów. Polecam wszystkim!!

5.5/6

Michał, Białystok 24.05.2021

Świetny hotel i okolica

Świetny hotel, mnóstwo atrakcji, bardzo dobre i zróżnicowane wyżywienie. Obsługa uprzejma. Infrastruktura hotelu ogromna, ale przemyślana. Namiastka dżungli , w której znajdziemy ciekawe zwierzęta żyjące w symbiozie z gośćmi hotelowi. Bardzo gorąco polecam.

5.5/6

Witold, - 19.04.2021

Quetzal z dziećmi

Bardzo przyzwoity hotel. Jedyny mankament to wystrój i standard pokoi - przydałby się tu mały upgrade. Z drugiej strony widać, że zarząd dba o bezpieczeństwo i higienę - szczególnie w czasie pandemii. Teren hotelu czysty, rozległy i bardzo zielony. Dużo zwierząt i innych atrakcji dla dzieci - obszar recepcji i strefę basenową dzieli "mikro dżungla" , która bardzo przypadła do gustu naszym dzieciom. Jedzenie dobre i urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Pobyt w kwietniu z dwójką małych dzieci, pokój junior suite przy samej plaży - bardzo polecam.

5.5/6

Leszek, Warszawa 31.03.2021

Godny polecenia resort! Świetny stosunek jakości do ceny

Bardzo fajny resort, który wybrałem ze względu na świetne komentarze na wszystkich portalach hotelowo-wycieczkowych i nie zawiodłem się! Właściwie jest to gigantyczny resort, zbudowany pośrodku dżungli, po którym przechadzają się liczne zwierzęta: aguti, pawie, małpki, ostronosy, flamingi oraz jaszczurki. Hotel jest pięknie położony i ma ogromną część hotelowo-basenową. Ogromnym plusem jest sympatyczna i bardzo kompetentna obsługa. Przyznam, że miałem nieco obaw ze względu na obecność licznych amerykańskich turystów, którzy "psują" Meksykanów absurdalną ilością napiwków. Amerykanie dają napiwki przy każdej okazji nawet biorąc ręcznik, kawę czy wodę i wiem, że w wielu miejscach na Jukatanie wszystkie inne nacje są z automatu znacznie gorzej obsługiwane (np. w restauracjach), ale tutaj absolutnie nie było tego widać, co na pewno jest ogromnym plusem (co nie oznacza że warto dawać napiwków - zwłaszcza sprzątaczkom i kelnerom). Na pewno na plus bardzo urozmaicone jedzenie. Zwłaszcza śniadania i kolacje były niezwykle bogate. W mojej ocenie standard śniadań był wyższy niż w większości hoteli 5-gwiazdkowych np. do wyboru ok. 10 rodzajów świeżo wyciskanych soków. Wybór na lunch czy obiad był znacznie mniejszy. Chociaż jedzenie było urozmaicone to jednak nie było aż tak dużo naprawdę smacznych dań, szczególnie jakość mięs pozostawiała sporo do życzenia. Bardzo przeciętne restauracje a'la carte - chyba najlepsza jest meksykańska, a zaraz za nią śródziemnomorska. Stekownia słabiutka. Mimo wszystko jedzenie oceniam pozytywnie - w pobliżu basenu była dodatkowa stacja z lodami, lemoniadami oraz oddzielne stanowisko z fast foodami. Bardzo fajne wieczorne show - niektóre występy na bardzo wysokim poziomie. Kolejnym plusem była dbałość hotelu o szczegóły. Widać było sporo małych rzeczy, które znacznie podnosiły komfort wypoczynku np. świetnie działające WiFi, maszyny z filtrowaną wodą na każdym korytarzu, bardzo wygodna aplikacja hotelowa, prysznice z opcją obmycia nóg zainstalowane przy wyjściu z plaży, wygodny system wymiany ręczników plażowych itd. Przez większą część naszego pobytu nie było żadnego problemu z leżakami, natomiast w ciągu 2 ostatnich dni do hotelu przybyło zauważalnie więcej turystów i o 10 rano prawie wszystkie leżaki na basenie były już zajęte. Ciężko mi stwierdzić, która z powyższych sytuacji jest normą, a która wyjątkiem. Największym minusem hotelu są pokoje, co prawda są dość obszerne, ale w standardzie 3-4 gwiazdek i zdecydowanie odstają od reszty hotelu. Mimo wszystko hotel zdecydowanie godny polecenia, bardzo dobry stosunek jakości do ceny i poza pokojami, które i tak były całkiem przyzwoite, naprawdę ciężko się do czegoś przyczepić. Ciekawostka - wiele osób w tym my zostaliśmy "wytypowani" przez hotel do przedstawienia im ich programu partnerskiego. Chociaż będą obiecywać, że spotkanie potrwa 1.5h, to w rzeczywistości trwa 2.5h-3h i w skrócie chodzi o to, że za ok. 30k $+ (25% płatne od razu) hotelu proponuje 15-20lat zniżek ok. 25% w hotelach Iberostar + cashbacki za loty + dostęp do ofert ich "prywatnego biura podróży". W zamian za wysłuchanie prezentacji otrzymuje się talon na darmowy masaż. Przyznam, że kompletnie nie rozumiem czemu to spotkanie tak długo trwa. Prezentacja jest skrojona pod amerykańskie realia, a samą ideę da się przedstawić w <5min. Naprawdę warto mieć to na uwadze, zanim zgodzicie się na to spotkanie. W mojej ocenie nieco strata czasu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem