Opinie klientów o Od stolicy świata do stolicy USA

5.3 /6
156 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.4
Transport
5.1
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Jerzy Maj 2023 01.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

popsuta wycieczka

Daję tak niską notę tej imprezie tylko ze względu na fatalne zakwaterowanie....Zajmujący się zakwaterowaniem w Rainbow powinni się wstydzic wybierając hotele które sa na odludziu. W Nowym Yorku na który wszyscy czekali zakwaterowano nas w hotelu w Newark pod lotniskiem tam gdzie nie ma nic , nie dochodzi tam żadna linia tak wielkiego nowojorskiego metra. Ludzie mieli kupione bilety na spektakle na Broodwayu ( tak jak sugerowało biuro żeby sobie wcześniej kupić ) i zmuszeni byli do próby zwrotu tych biletow bo nie mieli jak wrócić po spektaklu...dojazd autokarem na Manhatan przy codziennych korkach to było ponad godz.... Gdyby nie to, to ta wycieczka mogła być wspaniała bo miejsco były piękne ....pilot interesował się wyłącznie realizacją programu...trochę arogancki zachwalający wyłącznie inne prowadzone przez niego kierunki...Atlantic city bez wyrazu ,strata dnia ale było to po drodze na lotnisko wylotowe ( tak zwane łatanie dziury ) Bądżcie ostrożni z dopłatą za pokój 1 osobowy i ewentualnym zwrotem dopłaconej sumy ...ja próbuję odzyskać od Rainbow wpłacone pieniądze i nie jest to łatwe Gdybym wiedział to wszystko co wiem teraz na pewno nie wykupiłbym tej imprezy

2.0/6

Romuald 18.05.2022

Zmarnowana przygoda, zmarnowane nadzieje.

Zaczęło się niefortunnie już na lotnisku w Wawie, gdzie chętny aczkolwiek niekompetentny operator w biurze Rainbow wprowadzał ludzi w błąd, co do wymaganych dokumentów wjazdowych i wysyłał wycieczkowiczów, a to do biura lotu, a to do pracowników odprawy biletowo-bagażowej... bo wydawało mu się, że należy wpisać do dokumentów wjazdowych adres pierwszego miejsca pobytu po dotarciu do Kanady co okazało się jego wymysłem. Po dotarciu na miejsce na lotnisko w Toronto okazało się, że oprócz sympatycznego Pana Piotra nie czeka na nas nikt więcej, kierowca autokaru przekroczył czas pracy i pojechał na odpoczynek nie zabierając pasażerów, nas natomiast poinformowano, żeby dostać się kilkadziesiąt kilometrów taksówkami do hotelu na nocleg, a pieniądze za przejazd będą nam później zwrócone. W hotelu tak,tak nie uwierzycie dla wycieczkowiczów nie była zamówiona wystarczająca ilość pokoi i pięciu zabrakło. Ja nie wykupiłem oferty "last minute" i wycieczkę miałem opłaconą kilka tygodni przed wyjazdem więc nie zadawalało mnie tłumaczenie, że dużo osób wykupiło wczasy na ostatnią chwilę i stąd zamieszanie. Po kilku godzinach w końcu udało się wszystkich szczęśliwie zakwaterować i udaliśmy się na odpoczynek. Nad ranem podjechał autokar, chyba przesadziłem lepiej pasuje autobus albo jeszcze lepiej coś w stylu Autosanu, ogólnie stary, niezbyt czysty i nie do końca sprawny. Jeżeli na przodzie temperatura była przyjemna to na końcu ludzie siedzieli w kurtkach i marzli, jak kierowca podkręcił temperaturę, to na końcu było przyjemnie a na przodzie ludzie zlani potem rozbierali się do rosołu, po czym kierowca redukował temperaturę i wszystko zaczynało się od początku. Poza tym nie warto dopłacać za za lepsze miejsca w autokarze, ponieważ takowych nie było, za te za które dopłaciłem z żoną kilkaset złotych, były takie same jak wszystkie inne. W lepszych autokarach oferują więcej miejsca, lub można je na przykład rozsunąć na szerokość. Jedziemy dalej? Już pierwszego dnia okazało się, że nigdzie nie popłyniemy statkiem aby poczuć z bliska wodospad Niagara, bo kanadyjskie statki rozpoczynały wycieczki dopiero kilka dni później o czy Rainbow nie wiedziało , na skorzystanie z oferty amerykańskich nie pozwalały podobno jakieś tajemnicze przepisy. W następnych dniach nie wpuszczono nas do Biblioteki Nowojorskiej, bo niechętnie wpuszczają zorganizowane grupy :-), Przedostatniego dnia wycieczki okazało się, że w Atlantic City mamy powtórkę z rozrywki i w hotelu dla części grupy brak pokoi, więc znowu czekanie na załatwienie miejsca, a dla całej grupy, nie żeby mnie to cieszyło, brak śniadania. Po kilku interwencjach nieocenionego Pana Piotra, każdy chętny dostał finalnie bułkę na wynos, Mojej żonie, która wyciągnęła mnie na tę wycieczkę nie chciało się nawet komentować... Nie polecam nikomu takiego w większości improwizowanego wyjazdu chyba, że jest niepoprawnym hurra optymistą.

1.5/6

Marianna z Radomia 01.10.2022

Wycieczka

Jak to napisała Pani Magdalena "Amerykański sen"? Wycieczka źle zorganizowana. Na 5 dni przed wylotem dostaliśmy informację, że lot do Toronto będzie z dwoma przesiadkami. Już na lotnisku mieliśmy pierwszą niespodziankę ponieważ w czasie odprawy dowidzieliśmy się, że potrzebne są aplikacje covidowe o posiadaniu których biuro nas nie powiadomiło. Następnie myślę, że nikomu nie był do śmiechu lot z dwoma przesiadkami i informacją w Atlancie, że nie ma nas (grupa liczyła 35 osób)na liście pasażerów do Toronto. Dzięki uporowi i zaangażowaniu się Pana Michała uczestnika wycieczki wpuszczono nas do samolotu do Toronto. Jeżeli chodzi o zakwaterowanie też były niespodzianki. W pokojach dla 3 osób były dwa łóżka a (trzecie wyparowało). W hotelu w NJ pokój dla 3 osób był defacto małą dwójką ,2 małe łóżka i brak miejsca na jakiekolwiek poruszanie się nie mówiąc o miejscu na otwarcie walizki. Hotel w Atlantic City brudny i cuchnący. Na śniadanie mrożone bułki i woda . Okolica bardzo nieprzyjemna.

0.5/6

Dariusz 10.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Wycieczka fajna - pilot nieodpowiedzialny!!!

Jesteśmy z żoną parę dni po powrocie z wycieczki. Pilot zachował się nieprofesjonalnie zostawiając nas na wyspie Elli Island. Po 20 minutach wsiedliśmy na statek. Po dopłynięciu do portu nie znaleźliśmy pilota ani autobusu. Tragedia i ogromna trauma do końca trwania wycieczki oraz obawa czy pilot nie zostawi nas ponownie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem