3.5/6
Szkoda że nie zrobiłam zdjęć hoteli. Jak można w takie warunki kwaterować ludzi. Powoli Wasze biuro schodzi na psy.
MIROSLAWA MARIA, WOLSZTYN - 26.03.2019
25/29 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Byłam w terminie 10 luty-28 luty 2020. Hotele średniej jakości, może mniej jak średniej. Chociaż do luksusów nie jestem przyzwyczajona na wyjazdach. Australia przereklamowana. Bez sensu 2 dni w Sydney można było zrobić w 1 dzień. Drugi to zapychacz wycieczki. Brakowało miejscowego przewodnika, aby oprowadził po mieście i opowiedział o nim. . Rejs na Rafę Koralową bez osoby ze znajomością języka to też porażka, ale poradziliśmy sobie. Nowa Zelandia - piękna. Transport przez tę część wyspy ciasnym busikiem to katastrofa. Tu nie chodziło o wygody, czy królewskie leżenie, ale komfort jazdy. Aby zapiąć pasy druga osoba musiała wstać , bo nie sposób się ruszyć, byliśmy ściśnięci jak sardynki,klimatyzacja lipa, szpary w oknach, i ten głośnik, który nie był słyszany na końcu busa. Przewodnik - kierowca w sumie ok. Opowiadał dużo, ale brakowało tego czegoś ...... Pilot wywiązał się super. Dziękuję Piotrze za miło spędzony czas. Wycieczka nie warta swojej ceny .
uczestniczka wycieczki - 02.04.2020
46/51 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wycieczka bardzo rozbudowana z ogromną liczbą przelotów samolotami które pochłonęły dużą ilość czasu (dojazd i odjazd z lotniska, oczekiwanie na loty i same przeloty). Harmonogram wycieczki można było zorganizować w lepszy, bardziej logiczny sposób aby uniknąć niepotrzebnej straty czasu. Latanie wzdłuż i poprzek Australii było bezsensowne a tłumaczenie tego bardzo naiwne. Nie zrealizowano planu pobytu w Dubaju. Nie zwiedziliśmy słynnego Muzeum Dubaju. Uczestnicy wycieczki nie zostali wyposażeni w zestawy słuchawkowe które umożliwiały swobodne wysłuchiwanie informacji i komentarzy przewodnika bez konieczności ciągłego przebywania w bezpośrednim sąsiedztwie przewodnika co w wielu przypadkach było niemożliwe. Cena wycieczki różniła się o 30% w zależności od czasu jej wykupienia. Jeżeli ktoś chciał kupić taniej należało czekać dom ostatniego momentu co nie jest uczciwe w stosunku do tych którzy zaplanowali wyjazd wcześniej kupili ją wcześniej. Bardzo nieprzyjemna i nieprzyjazna polityka firmy Rainbow. Mimo dużego zaangażowania, wiedzy i pomocy przewodnika odnosiło się wrażenie że każdy kolejny dzień jest niespodzianką która należy dopiero przygotować od A do Z co nie powinno absolutnie mieć miejsca.
Marek Krzysztof, Katowice - 26.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023
25/28 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wyjazd długi i męczący, ale wart wysiłku ! Po kolei: odpoczynek w Dubaju to dobry pomysł, choć "zwiedzanie" centrów handlowych żenujące, a poziom profesjonalizmu Pani Przewodnik, która dołącza do grupy na miejscu - fatalny. Firma zaoszczędziłaby sobie wstydu i kosztów, gdyby z tej asysty zrezygnowała. Australia bardzo ciekawa i urozmaicona, wiele się dzieje, dużo się lata. Nocleg w Ayers Rock nie taki straszny, nawet na piętrowych łóżkach ! Tutaj tylko mały zgrzyt - zachód słońca nad Uluru, wszystkie przybywające tam grupy rozkoszują się widokiem popijając wino musujące serwowane w szkle, tylko polska grupa pije tanie (i ciepłe) kartonowe wino z Aldi, dzierżąc w dłoniach plastikowe kubki !!! Czy na takich wrażeniach trzeba koniecznie zaoszczędzić ? Wzmacniając wizerunek Polaków jako tandeciarzy ? Nowa Zelandia – jeszcze piękniejsza ! Tutaj dla odmiany przemieszczamy się autokarem, który pamięta czasy pierwszych białych osadników na wyspie ! Psuje się bardzo szybko, kolejne zastępcze pojazdy są równie zdezelowane i stare. To nie tylko komfort, ale przede wszystkim bezpieczeństwo turystów, podczas jazdy na autostradzie wypada boczna szyba, potem pęka zużyta i łysa opona ! Na koniec zaś – to nasz kolejny już wyjazd z Rainbow Tours i najsłabszy chyba merytorycznie przewodnik. Niewiele mówi o miejscach, które zwiedzamy, niewiele dowiadujemy się o historii. Na szczęście przed wyjazdem wnikliwie przestudiowałam książkowe przewodniki po obu krajach i radzę zrobić to wszystkim, którzy się tam wybierają !!!
Anna - 03.04.2015
36/39 uznało opinię za pomocną