Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Magdalena, BOBROWNIKI 23.09.2017 Termin pobytu: lipiec 2017
Dobry hotel ,miła obsługa, drobne minusy
Spędziliśmy miło czas w tym hotelu,obśluga i rezydentka bardzo pomocna,czysto,pokoje sprzątane codziennie Mało atrakcji w okolicy,wieczorem powrót tylko taksówką bo autobusy już nie kursują. Pierwszy raz mieliśmy tak zimną wodę w basenie... Wieczorami nie było gdzie wyjść -knajpki daleko Do sklepu 40 minut (nie mieliśmy all inclusive) i chodzenie w ponad 40 stopniowym upale mało komfortowe
4.5/6
JAROSŁAW, ŁÓDŹ 03.08.2017 Termin pobytu: lipiec 2017
Fajne miejsce
Fajne miejsce dla rodzin z dziećmi.
4.5/6
Anna, Krzyżanów 17.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Playacartaja sierpień 2023
Hotel miły ,bezpieczny,do oceanu trzeba wykupic bilet na ptom 4 e od osoby,jak jedziesz na wycieczkę to zglaszasz i przygotują lunch,obsluga bardzo pomocna i zawsze w dobrym humorze.
4.5/6
Andrzej, Warszawa 27.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Wakacje 2023
Hotel ogólnie ok, ale bez szału. Byliśmy z dwójką dzieci (6l i 9l) i wybraliśmy go przede wszystkim ze względu na Figloklub z polskimi animatorami dla dzieci więc one były zachwycone. Baseny fajne aczkolwiek przed południem woda niezbyt ciepła co aż dziwne w Hiszpanii na koniec sierpnia. Ale było też duże zewnętrzne jacuzzi z gorącą wodą co spotkaliśmy pierwszy raz. Warto zaznaczyć że transfer z lotniska w Faro może trwać prawie 3 godziny jeśli są przystanki w innych hotelach. Fajnie jakby biura podróży podawały czas transferu z lotniska a nie dystans. Goście: 90% Hiszpanie, 10% Polacy. Więc wieczorne animacje przede wszystkim dla nich w języku hiszpańskim. Ale polskie animatorki zawsze były i dawały z siebie wszystko. Ogólnie animatorzy bardzo fajni, robiący przy basenie super wakacyjna atmosferę. Tryb dnia w stylu południowym: hotel budzi się około 9-10, wieczorne animacje dla dzieci zaczynają się o 21:30, a dla dorosłych o 22:15 i trwały czasami do północy. Leżaki: konieczna zajęcia rano inaczej w dzień nie ma opcji znaleźć wolnego, ale dzięki temu południowemu trybowi dnia nie trzeba biec o 6 rano ale wystarczyło pójść po 9. 😉 Pokój w porządku, bardzo duża łazienka z prysznicem, wanną i oddzielnym WC. Czysty i sprzątany codziennie. Hotel jest bardzo duży i jest tylko jedna winda więc można zrobić bardzo dużo krokow jeśli ktoś ma pokój w skrajnej części. Jedzenie średnie. Nietypowy system zamawiania - wszystko na kartę do pokoju, nawet w przypadku all inclusive. Do obiadu i kolacji napoje do zamówienia tylko u kelnerów więc czasami może chwilę to potrwać, w przypadku dużej ilości osób. Okolica słaba. Najbliższy sklep i restauracja około 1,5km od hotelu. Dostęp do oceanu tylko po przepłynięciu promem rzeki (4eur) lub trzeba przejść około 1km. Pobyt dla nas bardzo udany tylko każdy musi wziąć pod uwagę co jest dla niego ważne.