Opinie klientów o Playacartaya Aquapark & Spa

5.0 /6
171 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Wieslaw, Warszawa 24.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

playa

Hotel nie najlepszej marki, jedzenie nudne bez hiszpańskiej fantazji, warzyw brak .,, a owoce morza najgorszej jakości? reasumując, trzeba wypożyczyć auto i w teren, wyboru nie polecam

2.5/6

Karolina, Warszawa 26.08.2022

Hotel w spoko

Byliśmy w hotelu w sierpniu 2022. Hotel gości turystów z Polski i Hiszpanii . W naszym odczuciu jest nastawiony typowo na swoich Gości . Do plaży okolo 150 m , natomiast jest to plaża dziewicza bez możliwości wypożyczenia leżaków , można statkiem za 4-4,5 euro przepłynąć na druga stronę . Formula działania hotelu nieco dziwna i problemowa gdyż wszędzie należy chodzić z karta , na wejście do restauracji , po zamównieniu w barze . Formula all inclusive nie obejmuje drinków , dodatkowe płatne , co było dużym zaskoczeniem . W karcie regionalne alkohole , whisky , wódka , gin. Woda serwowana w butelkach - na plus . Jedzenie serwowane w dwoch restauracjach do wyboru ale w obu jest to samo . Dla smakoszy dostępne owoce morza dla pozostałych mały wybór . W ofercie bufet został przedstawiony jako bogaty , natomiast dla nas najuboższy ze wszystkich dotychczas odwiedzonych hoteli . Podczas śniadań regionalne churros z czekolada , plcacuszki , jajka - brak warzyw . Obiady i kolacje z obsługa kelnerska w kwestii napoi , robi się duże zamieszanie i chaos jeżeli jest dużo gości , dodatkowo kelnerzy zabierają karte aby nabić w systemie zamówienie . Dwa razy podczas pobytu system kasowy miał awarie , wiec karty się zagubiły i trzeba było wyrabiać w recepcji . Ryby i mięso smażone na bierząco wiec były ciepłe , pozostałe posiłki różnie - często zimne . Nam jedzenie nie smakowało a w okolicy brak fajnych knajpek i restauracji . Nie bylo kompletnie gdzie wyjść . Pokoje sprzątane codziennie . Obsługa mówi jedynie po hiszpańsku , ciężko porozumieć się po angielsku co dla 4* hotelu w mojej ocenie duży minus . Pogoda bardzo przyjemna , ale słońce wstaje późno , robi się ciepło około 11, noce przyjemnie chłodne . Specyficzny klimat wybrzeża .

2.5/6

Ola 05.07.2019

pobyt z rodziną

Hotel z fajnym aquaparkiem na zewnątrz. Niestety jedzenie słabe dla rodzin z dziećmi. Ponadto hotel wprowadził tzw. royal klienta, co w praktyce oznacza, że osoby które wykupiły taką opcję mają wyznaczone miejsca w hotelu i mają zapewnioną obsługę. Pozostali: przy meldunku: czasem godzinne kolejki, przy śniadaniu: nie można liczyć na zabranie talerzyka itd...

2.5/6

Wojciech, Imiełkòw 12.08.2022

hotel na **

ogólnie kupując ofertę byłem pod wrażeniem, ****i pól na pewno będzie ok, no niestety słabo , hotel stary i to widać , śniadania - jak w słabym hotelu w polsce . obiad i kolacja - czasami zaskoczyli dobra rybą . bardzo ubogie menu . jedyna prawda i atrakcja to park wodny dla dzieci jak i dla dorosłych , .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem