Opinie klientów o Playacartaya Aquapark & Spa

5.0 /6
171 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Dariusz, Warszawa 05.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Bez rewelacji.

Pobyt we wrześniu. Pogoda dopisała, okolica bardzo ładna, natomiast w okolicy brak knajpek, restauracji, kawiarnii. Do najbliższego sklepu 3 km. Żadnych atrakcji i rozrywek poza hotelem łatwo dostępnych. W samym hotelu tłumy ludzi. W restauracji kolejki do wszystkiego, niedogotwane i nie dosmażone potrawy, brak potraw. Wieczny hałas, czasami wręcz krzyk.

3.0/6

Erisiu 25.08.2022

Nie wszystko w porządku

Hotel czysty i zadbany, pokoje duże z dużą łazienką, ale. Jeżeli chodzi o obsługę, to nie najlepsza. All inklusive nie znaczy że wszystko za darmo. Po części trzeba dopłacać do drinków. Na stołówkach pobije jakoś, kelnerzy nie donoszą napoi, a jak już doniosą to nie można doprosić się katy. Dla dzieci istny raj, ale żeby odpocząć, to nie ma mowy. Do najbliższego „ miasta” 2,2 km piechotą, albo autobusem za 1,80€ dwa przystanki. Oczywiście w „ mieście poza czterema sklepikarki z pamiątkami i trzema restauracjami nie ma niczego. Co do plaży, to jest czysta, ale nie nad morzem tylko nad rzeką, a raczej jej ujściem. Na półwysep (z plażą morską można promem, ale za 4 € i to tylko w określonych godzinach. Na basenach ludzie zajmują leżaki już o świcie, tak że wolnego nie można otrzymać, a jak już się go ma, to okazuje się że zepsuty. W barze po napoje stoi się w kolejce około 1/2 godź, a że bar w teatrze, to łomot przegłośnionej muzyki i konferansjera nieludzki.

2.5/6

Radek 25.08.2022

Hotel bez rewelacji

Hotel bez rewelacji przy pierwszym wejściu na stołówkę nieprzyjemny zapach brudu ogólnie całość do remontu. Jedzenie masakra non stop to samo, dziecko jadło bułkę z keczupem bo nic innego mu nie smakowało, dla nas też nie smaczne. Na stołówce ogólnie panujący bałagan obsługa mimo starań nie wyrabiała się z ogarnięciem. Pokoje zwykłe, sprzątane codziennie plus za wannę i prysznic w pokoju ale... w kabinie prysznicowej wyrwane drzwi żarówki mrugające w kinkietach, uszkodzony piszczący kran, o 10 nie było wolnych leżaków przy basenie. Wykupując all inclusive wcale w tym hotelu nie macie all! na miejscu okazało się że jest kilka wersji all mimo że pytałem o to przy wykupie wycieczki nigdzie w Polsce nie było takiej informacji. Obsługa przyjemna, mimo słabej komunikacji w język angielskim dało radę się dogadać. Duży plus dla polskiej obsługi Rainbow na miejscu, dziewczyny ogarniały od A do Z i naprawdę czuliśmy się zaopiekowani !.

2.5/6

Agata 22.06.2022

POLECAM

Polecam dla osób, które lubią siedzieć tylko w hotelu, do najbliższego sklepu 2 km na nogach (autobus jeździ 4 razy dziennie w bliżej nie określonych godzinach). Polecam dla osób, które lubią spacerować długie dystanse - do plaży nad oceanem minimum 5 km. Polecam też dla osób, nie wybrednych kulinarnie, dla nie lubiących owoców morza. Wycieczki organizowane -rewelacja. Sewilla przepiękna. Panie rezydentki bardzo pomocne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem