Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

5.0/6 (237 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.0/6
237 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    udane wakacje

    Świetne wakacje w Andaluzji w sierpniu.Za rok na pewno tu wrócimy tylko dla odmiany zmienimy hotel.polecam

    Sebastian, Warszawa - 30.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Polecam

    Hotel położony w pięknym i ciekawym miejscu u ujścia rzeki do oceanu , podczas odpływu mieliśmy okazję przespacerować się korytem rzeki niestety widoki . Lecieliśmy do Faro więc mieliśmy możliwość poznać dwa kraje . Hotel leży w Andaluzji której stolicą jest Sewilla .

    Dorota, Bolesławiec - 10.09.2024  | Termin pobytu: maj 2018

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Bardzo udany pobyt

    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Obsługa miła i pomocna, ale bardzo słabo mówiąca w j ang. W hotelu obowiązują 3 rodzaje pobytu: HB, All inclusive Premium I All inclusive Imperial. Przy zameldowaniu dostaje się karty, które należy pokazywać do zeskanowania każdorazowo przy wejściu do restauracji lub zamawianiu drinków, napoi itp. Jest z tym sporo zamieszania, bo np chipsy Lays solone są w pakiecie All inclusive, ale parykowe juz nie. Podobnie jest z lodami dla dzieci lub niektórymi drinkami. W efekcie przez pierwsze dni pobytu trzeba uważać na to co się zamawia, bo obsługa słabo mówiąca w j ang nie zawsze potrafi wytłumaczyć co mieści się w danym pakiecie All inclusive. A wystarczyłoby, aby goście hotelowi otrzymywali np opaski na rękę w kolorze odpowiadającym danemu pakietowi.

    Agata - 27.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel bez fajerwerków

    Hotel o jakości 3*, zdecydowanie do remontu. Nastawiony na Hiszpanów zatem mało kto mówi, a właściwie rozumie po angielsku. Żeby cokolwiek zamówić niezbędna karta do pokoju co jest niezbyt wygodne, szczególnie na basenie. Obsługa w restauracji kelnerska jeżeli chodzi o napoje, skutkuje to nieraz długim oczekiwaniem. Obie restauracje to tak naprawdę raczej stołówki - panowie, nie potrzeba długich spodni na kolacje. Na pewno nie wybralibyśmy tego hotelu ponownie.

    MARCIN, Warszawa - 19.07.2022

    9/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem