Opinie o Praga, Wiedeń, Budapeszt - Czeski humor i austro-węgierskie smaczki - dla wygodnych

5.0/6
(53 opinie)
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.0
Program wycieczki
5.1
Transport
5.2
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Niedosyt zwiedzania.

    Renata 30.07.2014

    Program zapowiadał się ciekawie. Podczas podróży okazało się, że biuro podało nieco inne informacje niż pilot.Pan pilot generalnie okazał się być kimś w rodzaju opiekuna- miał zbyt mało wiedzy, albo chęci do jej przekazania.Zwykle podawał informacje dotyczące godziny śniadań i wyjazdu z hotelu, w zwiedzanych miastach raczej nie potrafił wskazać gdzie warto się udać. Podczas zwiedzania stery przejmowały panie przewodniczki pilnie strzegące czasu pracy. Najlepszą wg nas okazałą się ta w Wiedniu, choć sam program zwiedzania zbyt okrojony. Po zakończeniu wycieczki wiemy , że tytuł " austro-węgierskie smaczki" to poniekąd hasło przewodnie. Program zwiedzania dostosowany jest do dodatkowo płatnych kolacyjek połączonych z degustacją lokalnych trunków. To w/g części uczestników wycieczki dominowało program dnia. Zbyt mało czasu na zwiedzanie - chyba , że ktoś w czasie wolnym wykazał się inwencją i na własną rękę zwiedzał miejsca , które warto zobaczyć. Hotele o zróżnicowanym komforcie. Za najgorszy uznaliśmy hotel w Wiedniu: ciasny, jedna karta i " ciekawie "rozwiązany problem łazienki.Z przyczyn losowych , co jak się później okazało wyszło nam na dobre, rejs po Dunaju odbył się w godzinach wieczornych. Ci, którzy pojechali do Parku Lazar prawie nie mieli czasu wolnego w Budapeszcie i czuli się zawiedzeni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    81

    Trasa wycieczki godna polecenia, ale serwis oferowany przez Rainbow Tours wymaga poprawienia

    Agata, Warszawa 12.09.2014

    Z narzeczonym nie tylko zwiedziliśmy, ale również mieliśmy przyjemność mieszkać w różnych zakątkach świata. Jednakże, aż wstyd się przyznać, nie byliśmy u naszych najbliższych sąsiadów. Dlatego też, z radością wybraliśmy wycieczkę z oferty Rainbow Tours. Wybrane stolice europejskie nie zawiodły nas i na pewno do nich powrócimy. Niestety, serwis oferowany przez organizatora wycieczki pozostawiał do życzenia. Kuriozalna sytuacja miała miejsce jeszcze w czasie podróży do Pragi, 1 dnia wycieczki. Pilotka poinformowała o konieczności natychmiastowego wniesienia wszystkich opłat, dotyczących całej wycieczki, argumentując to potrzebą złożenia rezerwacji. Każdy z uczestników, w pośpiechu, zaczął wybierać interesujące go punkty programu. Oczywiście, opłat mozna było dokonać po przyjeżdzie do hotelu w godzinach póżno-wieczornych, jednak nikt się na to nie zdecydował po męczącej, 18-godzinnej podróży. W pózniejszych dniach wycieczki okazało sie, że w każdej chwili istniała mozliwość opłacenia punktów programu i/lub wykupienia obiadokolacji. Niezrozumiały podczas trasy był wybór miejsc postojów. Najczęściej odbywały się one na stacjach benzynowych dla tirów, w urągających higienie warunkach. Zdaniem pilotki, sieciowe stacje benzynowe zamykały przed przyjazdem wycieczki autokarowej wszystkie toalety. Prawdę mówiąc, nie spotkalismy się nigdy z taką sytuacją. Standard hotelów był bardzo zróznicowany. Raz bylismy zakwaterowani w czystych, komfortowych hotelach, typu Novotel, a innym razem (np. w Budziejowicach) mieszkaliśmy w 'hotelu' klasy robotniczej. Wybierając jeszcze raz tą wycieczkę, nie zdecydowalibyśmy się na wykupienie obiado-kolacji. Dopiero na miejscu okazywało się, że obiad w cenie 25Euro za zestaw jak z baru mlecznego, a niekiedy nawet bez wliczonych napojów - to zbyt wygurowana cena. Ponadto, pragnę podkreślić, że kłopotliwa była zamiana dań mięsnych na bezmięsne. Żałujemy, że organizator wycieczki nie przewidział ewentualnyh zmian w kolejności realizacji punktów programu, podyktowanych np. pogodą. Bezcelowy okazał sie wjazd kolejką torową na szczyt Schafberg w godzinach wczesnorannych, po kilkudniowych ulewach. Zamiast podziwiać zapierające w piersiach widoki tego urokliwego regionu, oglądaliśmy gęstą mgłę. Tym bardziej dziwił nas ten wybór, jeżeli w programie wycieczki była przewidziana na taką ewentualność inna atrakcja - zwiedzanie kopalni soli... Przykro nam, że Rainbow Tours w programie wycieczki zamieścił nieaktualne wysokości opłat, o których zostaliśmy poinformowani dopiero w autokarze. Ponadto, pilot odmówił przyjęcia węgierskich forintów, pomimo że przed wymianą waluty dzwonilismy na infolinię i zostaliśmy poinformowani o braku możliwości płacenia w Euro za atrakcje na terenie Węgier. Zastanawiające jest, że jedyną formą zwiedzania były kilkugodzinne, wyczerpujace spacery z przewodnikiem po mieście. Nie mieliśmy przyjemności wchodzić do większości obiektów, a jedynie 'podziwialiśmy' fasady budynków. Jedynymi faktycznymi 'kosztami biletów wstepów' okazały się bilety do trzech obiektów na trasie całej wycieczki: do zamku w Czeskim Krumlovie, rezydencji Habsburgów w Bad Ischl oraz gmachu Opery Wiedeńskiej. Żałujemy, że podczas wykupu wycieczki nikt nas o tym fakcie nie poinformował ani nie przedstawił żadnego cennika ewentualnych obiektów do zwiedzania w czasie wolnym. Reasumując, trzy stolice europejskie okazały się trafnym wyborem do zwiedzania. Jednakże, nawet urokliwe miejsca i piękne widoki nie zrekompensują niesmaku jaki pozostał po niskiej jakości usługi. Pamietamy serwis oferowany przez Rainbow Tours kilkanaście lat temu i z przykrością stwierdzamy, że dzisiejsza polityka firmy pozostawia wiele do życzenia.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Do poprawy

    Rozczarowana 12.06.2019

    Miejsca do zwiedzania piękne. 3 ostatnie hotele i jedzenie super. Pogoda super. Pani Pilot wyznaczała nam określony czas kiedy mamy iść do toalety (już w biegu do toalety musiałeś ściągać spodnie, żeby zdążyć i nie widzieć krzywej miny Pani Pilot), mieliśmy czas wolny 15 minut (w tym kupić pamiątkę, zrobić zdjęcia i iść do toalety) oczywiście przerwy gdy ktoś nie skorzystał z dodatkowego płatnego programu miał więcej czasu (i tu o wiele za dużo Wiedeń prawie 4 godz po całym dniu chodzenia to wieczorem już to bokiem wychodziło), chcieliśmy zatrzymać się na 5 min aby kupić owoce w schłodzonych kubeczkach ..... to nie nie nie ma czasu bo program musimy zrealizować (to chyba nie tak powinno być). Pani Pilot przy zakwaterowaniach tak ustalała kto gdzie ma spać, żeby tylko się nie spotkać w pokoju i nie wypić piwka (jedna para małżeńska na parterze, drupa grupa na trzecim piętrze, a Pani ilot po środku do pilnowania) przeież grupa która pojechała nie miała po 10 lat i wiedziała jak ma się zachować (nie potrzebowaliśmy "kata" który nam zabraniał spotkania w pokojach) System przesiadłowy w Woszczycach TRAGEDIA !!!! Godzina wyjazdu z Warszawy Tragedia, później godzinę spędziliśmy na CPN (ok 5 rano) bo za wcześnie byśmy byli w Łodzi !!!! Powrót do Warszawy czekaliśmy na szanownego Pana kierowce 2 godziny na CPN aż łaskawie się zjawił. I uważajcie na koszt 134 euro/os (za pakiet podstawowy, przewodników, klimatyczne, pokaz koni, rejs po Budapeszczie) bo Pani w Galerii Wisła oczywiście zapomniała o tej kwocie wspomnieć !!!!! Wycieczka nazywa Czeski humor i austro-węgierskie smaczki dla wygodnych ........ polemizowałbym nad nazwą wycieczki !!!! Chyba bardziej pasuje Wycieczka do piekła dla hardkorowych turystów !!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem