Opinie o Rajskie wakacje, Coral Azur Beach Resort

5.3/6 (98 opinii)

5.3/6
98 opinii
Atrakcje dla dzieci
0.5
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
4.5
Pilot
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.1
Rezydent
1.7
Sport i rozrywka
3.2
Transport
5.2
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Mauritius , objazd i wypoczynek.

    Chętnych na tę opcję wypoczynku i objazdu na Mauritisie uprzedam, że składna propozycja przez Biuro o możliwości wyboru przez klienta dowolnego hotelu to nieporozumienie i wpuszczanie klienta " w maliny".. To wręcz wprowadzanie człowieka w błąd. Chyba , że ktoś lubi spędzać czas w autokarze i czekać na jego "zapełnienie".. Codzienne przejazdy od hotelu do hotelu by zabrac lub wysadzić kogos to zjawisko z jakim spotkałem się po raz pirwszy i nie mający logicznego uzasadnienia. Jak by nie mogła cała grupa mieszkac w jednym (max. dwoch hotelach)?. Za takie pieniądze lepiej godzinę dłużej pospać lub posiedzieć nad brzegiem oceanu niż spędzać ją w autokarz. Nigdy w życiu nie zdecydowalbym się na ten wyjazd gdybym zosatał jasno o tym poinformowany. Wojtek P.

    Wojciech, Bydgoszcz - 16.07.2019

    55/62 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Tragedia

    Hotel I podejście to jakaś tragedia i pomyłka. Pokój zmienialiśmy 3 razy, później odpuściliśmy strata czasu. Po wejściu do pokoju została uruchomiona klimatyzacja która nie działała, dodatkowo dostaliśmy modem GSM do internetu z oderwaną anteną, więc internet był centymetr od routera. Pokój 2, czas na prysznic a tutaj woda leje wszędzie gdzie może ale nie po człowieku. Pokój numer 3, niby ok do poranka. Klimatyzacja została włączona na całą noc, rano w pokoju powódź, bo woda lała się na biurko na którym wcześniej stał laptop - ciekawe kto by pokrył koszty zniszczenia. Widząc jak to wygląda odpuściliśmy już dla świętego spokoju. Kuchnia i jedzenie, dobrze że były owoce bo niebyłoby czego jeść, owoce w sensie jeden ananas do śniadania i ze 4 banany dla WSZYSTKICH gości hotelu. Kuchnia to jakaś porażka, patelnia do omletów ma chyba z 40 lat i nigdy nie była czyszczona, podobnie urządzenie na którym pan przygotowywał naleśniki, nawet jeden mu spadł na podłogę rozejrzał się czy nikt nie patrzy i wsunął do usmażonych już naleśników. Dodatkowo niemiła sytuacja, ze zgubionym portfelem. Od obsługi hotelu nie szło dowiedzieć się niczego, nagrań kamer nie pokażą, nic nie wiedzą całkowicie olewają temat, portfel zginął na terenie hotelu. Po 3 dniach przyjechała policja do hotelu porozmawiać z nami, nie do wiary od tamtego czasu obsługa ciągle pytała czy portfel znalazł się ale z naciskiem "W POKOJU" i owszem znalazł się w plecaku w skrytce która ma urwany zamek i nie była używana od momentu zakupu plecaka. Podobna sytuacja gdy zostawiłem okulary przy basenie żeby wyjść do toalety, gdy wróciłem okularów już nie było, oczywiście nikt nic nie wie. Zdecydowanie odradzamy, jedno zdjęcie które prezentuje te baseny jest świeże reszta była robiona chyba z 2 dekady temu.

    Piotr, Warszawa - 01.02.2022

    29/35 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem