Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa na statku ( chodź statek nie najnowszy) sprawiała wrażenie że czuliśmy się wyjątkowo. Pani pilotka nie pomocną, nie udzielała odpowiedzi na pytania, idealnie sama podsumowała swoją pracę na pożegnanie dla mnie byliście grupa w porządku. Rzeczywiscie pani cały wyjazd sprawiała wrażenie że ona nie jest tak dla nas. Ps. Pani pilotka na statku. Młoda dziewczyna, która pilotowała na trasie krk - Kilonia bardzo super :-). Na pytania o zdjęcia odpowiedziała jak mi robili - co mnie obchodzi jak jej robili - jak nie znała odp powinna była powiedzieć nie wiem zorientuje się wrócę z informacją. Pani nie była w pracy. Do turystów zwracała się przez Wy. Musicie przychodzić na kolacja bo ja będę dawać wam informacje. Wy musicie. Nie mówiła dzień dobry, proszę, przepraszam, dziękuję. Całkowity brak kompetencji miękkich niezbędnych przy obsłudze klienta. To co na plus ładnie składnię odpowiadała na wycieczkach ładna poprawia polszczyzna. Także podsumowując wakacje na statku Tak Tak Tak z rwinbowen już nie. Nawet zdradziłam teraz koleżance bo chciała na objazd autokarem po Norwegii, ale zdradziłam jej bo jak natrafi na tą panią to nie będzie miał kto inny ( jak myśmy mieli pracowników statku ) by jej pomóc
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Udany wyjazd .Ogromny statek z bogatą infrastrukturą.Super obsługa.Bardzo bober wyżywienie.Dodatkowe atrakcje piękne widoki z kabiny z balkonem.Wycieczki po zejściu ze statku umożliwiają poznanie miasta i kulturę norweską.Widoki ze statku przepiękne. Organizacja ze strony Costa Diadema na najwyższym poziomie .Wszystko wspaniale jeżeli zna się język angielski. Z pilotem praktycznie nie mamy kontaktu .Aplikacja Costa jest w języku angielskim. To nasz drugi wyjjazd z reinbow gdzie pilot nie jest dla uczestników wycieczki .Biuro stosuje takie procedury dla pilotów którzy maja wypoczynek dla siebie.W drodze powrotnej autokar nie zatrzymał się przez 500 km na żadnej stacji (decyzja Pani pilot) ,gdzie można byłoby kupić coś do picia.W autokarze jest ekspres do kawy niestety nie używany. Polecamy zwiedzanie fiordów ale nie z tym biurem(podobnie było w Egipcie-minus dla pilota.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rejs po fiordach, moje marzenie. Niestety nie do końca zrealizowane przez pogodę w Norwegii; uciekaliśmy z tego pięknego kraju ze względu na koszmarną pogodę. Ale... statek zapewniał wszelkie rozrywki i pomimo silnego bujania można było wytrzymać. Tutaj uwaga do rezydentki; wieczorem, kiedy kapitan ogłosił w kilku językach (nie w polskim), że ze względu na pogodę musimy zmienić trasę, to polska rezydentka ani się nie zająknęła że by to wyjaśnić po polsku polskim turystom co się dzieje, tylko przemknęła przed stolikiem z lakonicznym stwierdzeniem: jutro o tym opowiem. Nieładnie. A wiało, bujało i było niesympatycznie. (ponoć 10-11 w skali Beauforta). Druga rzecz, to podróż autobusem. Dlaczego to kierowcy rządzą w jakiej restauracji się zatrzymać?
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rejs statkiem oceniam bardzo pozytywnie, bardzo dobrze zorganizowane zaokrętowanie, wyjścia ze statku i wyokrętowanie. Kabina z balkonem na piątym piętrze przestronna i warta polecenia, chociaż nie mieliśmy możliwości wyboru piętra na statku. Myślę że biuro ma zarezerwowane określone kabiny i piętra i te wyższe -z lepszym widokiem na fiordy- są dla nas niedostępne. Posiłki bardzo dobre. Godziny ich serwowania dostosowane do wyjść ze statku. Kilka restauracji serwujących posiłki i bar samoobsługowy. Pilotka Pani Kasia, bardzo uczynna i miła. Szkoda że w proponowanych wycieczkach nie było możliwości pobytu na skale widokowej Preikestolen, pod którą tylko podpłynęliśmy innym statkiem. Najmniej atrakcyjny był pobyt i spacer w Haugesund. Dojazd do Kilonii , naszym zdaniem , jest zorganizowany bardzo źle. Nie mieliśmy informacji o kilku przesiadkach w czasie drogi, oraz ich godzinach. Powinniśmy mieć możliwość wyboru miejsce dołączenia do podróży. Zoptymalizowałoby to naszą podróż i oszczędziło czas. Szczególnie powrót był męczący. Na skutek błędów w koordynacji pojazdów przesiadkowych czekaliśmy w nocy w Poznaniu 3 godziny na dalszą podróż do Łodzi i Warszawy. Postój na posiłek w Torzymiu wydłużył się do 3 godzin, bo przyjechały 3 autokary Rainbow jednocześnie. Aż prosiło się o wcześniejszą koordynację wyboru miejsca posiłku. W efekcie podróż powrotna z Kilonii do Warszawy trwała 17 godzin!!!!