Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
BYŁ TO NASZ CZWARTY POBYT W GRECJI-2 RAZY W HOTELU 5 GWIAZDKOWYM I RAZ W 4 GWIAZDKOWYM I TEN HOTEL BARDZO ODBIEGA STANDARDEM OD TAMTYCH I ZASŁUGUJE NA JEDYNE 3 GWIAZDKI !!! NIE POLECAM RÓWNIEŻ Z TEGO WZGLĘDU, ŻE NIE BYŁ TO TANI POBYT
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po za wycieczką do Turcji i wyjazdami do stolicy czyli RODOS nic nie spełniło oczekiwań a wręcz bardzo mocno zarówno ja jak i moja Rodzina się zawiedliśmy na tym wyjeździe
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Labranda czasy świetności ma już za sobą. I widać to niestety na każdym kroku. Obiekt duży, składający się z kliku części o różnym standardzie. Podczas pobytu mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym, umiejscowionym na ostatnim piętrze w budynku głównym. Pokój niewielki, kiepsko oświetlony, z klimatyzacją docierającą tylko do głównego pomieszczenia (w pokoju córki było bardzo gorąco) ze względu na umiejscowienie klimatyzatora. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki pokojowe i basenowe wymieniane co dwa dni. Główna restauracja dość duża, w szczycie posiłków tworzyły się kolejki. Jedzenie smaczne, świeże. Widać braki obsługi w części restauracyjnej np. na napoje czeka się z reguły 15 min albo i dłużej a czystość krzeseł jest mocno dyskusyjna. W hotelu dostępne są cztery baseny, w tym jeden brodzik czynne w g. 10-18. Woda bardzo mocno chlorowana. W hotelu jest brudno (za wyjątkiem recepcji i foyer).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Posiłki bardzo monotonne, leżaków jak na tak duży hotel zawsze brakowało, aquapark źle konserwowany - przy zjazdach że zjeżdżalni bardzo czuć łączenia, dosyć bolesne wrażenia, pokoje i łazienka nie sprzątane (sama kabina prysznicowa na dzień dobry z grzybem i kamieniem) - jeśli położysz napiwek zostanie pościelone jedynie łóżko, natomiast kurz pod łóżkami, brudne lustro...wszystko zostaje do końca wyjazdu. Ten hotel na pewno nie powinien mieć 4 gwiazdek! Minus także dla biura podróży za organizację przelotów - pokój otrzymaliśmy o 00:30, także cały dzień stracony!!!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Grecja piękna. Byliśmy na Rodos. Niestet hotel który w umowie ma 4,5* okazał się może max 3* oczywiście nie mówię o głównym hotelu. Miał być anex rodzinny dla 4 osób, a okazał się bunkier/piwnica.... nie wiem jak to nazwać. Łóżka gorsze jak w wojsku. TV bez anteny tylko WiFi. Pod drzwiami prześwit Ok 2cm.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zarówno hotel, wyżywienie jak i plaża - wszystko zasługuje na max 3 gwiazdki. I tak: hotel widać że ma już pewnie kilkadziesiąt lat (nie jest może tragiczny ale bardziej przypomina czasy komunistyczne niż obiekt 4,5 gwiazdkowy). Wyżywienie nie jest najgorsze, tylko raczej ubogie (tylko 2-3 rodzaje owoców), zawsze tylko 1 ryba, słabe desery, prawie w ogóle nie ma owoców morza. Za to bardzo dobra pizza niedaleko plaży. Niestety wszędzie kolejki (zarówno przy barach ale i przed kolacją czy obiadem- brak wystarczającej ilości stolików. Człowiek czuje się niekomfortowo bo nawet napoje czy drinki racjonują (można zabrać tylko 2). Fatalna obsługa hotelu - podczas pobytu inni goście tego hotelu ukradli mi duży materac (fleminga o średnicy ok 3 m, dla 2-3 dorosłych osób), bo oczywiście korytarze są tak wąskie w hotelu że nie mogłem go zabrać do pokoju więc zostawiałem przy recepcji. Jak poszedłem prosić o pomoc do recepcji to najpierw mnie odsyłali kilka razy, później okazało się że hotel nie ma nigdzie żadnych kamer (więc radzę nie zostawiać bagaży i niczego innego). Nawet jak sam w końcu ustaliłem następnego dnia kto go zabrał (pływał przedziurawiony w prywatnym basenie) to nikt nie chciał mi pomóc żeby czasem nie urazić innych gości hotelowych Mimo moich kilkukrotnych wizyt w recepcji i telefonów od Pani rezydent nawet nie zadzwonili do tych gości (z Angli). Kupa nerwów i kilkaset złotych zmarnowane przez hotel. Całkowite olewanie poszkodowanej osoby żeby czasem złodziej się nie obraził.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu przebywałam z mężem od 29.08-5.09.22r. Również od 22.08 do 5.09.22r w części Garden przebywał mój syn z rodziną.Hotel nie spełnia wymogów hotelu 4*. Pokój b.głośny /nr 1427 w budynku głównym/ codzienne animacje do godz.23 oraz huk przelatujących samolotów od godz.6 rano do 24 i dłużej w nocy.Okropne jedzenie w restauracji głównej.Brak masła i używane najniższej jakości produkty do sporządzania potraw.Brak potraw dla dzieci ,mimo że hotel reklamuje się jako hotel rodzinny .Brak odpowiedniej obsługi w restauracji głównej.W restauracji włoskiej nieświeża pizza. Arogancka obsługa w recepcji /Polka/.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dostalismy pokoj z pleśnia w lazience, po wielu interwencjach i doplacie dopiero zmienili nam pokoj na normalny. Nie tego sie spodziewalam do hetelu 4*, nawet na "standardy greckie". Hotel sklada sie z dwoch czesci, jedna w miare standrdzie, druga dno totalne. Wiekszosc Polakow lokuja w tym nizszym standrdzie. Hotel bardzo glosny, nie ma chwili spokoju, caly czas glosne animacje, ani chwili spokojnego odpoczynku. Smaczku dodaje to, ze na drodze nalotowej na lotnisko, caly czas samoloty, bardzo glosne. Ogólnie nie polecam, dzieki temu pobytowi wyleczylam sie na wiele lat z Grecji
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje fatalne i łazienki też już swoje lata mają za sobą, do generalnego remontu, szczególnie w budynku głównym, w którym dostaliśmy pokój. Może w tych mniejszych budynkach były ładniejsze (nie wiem). Zapłaciliśmy za superior junior ale raczej nie był to tej klasy pokój, chcieliśmy zamienić pokój nawet za dopłatą, ale co dzień słyszeliśmy że nie ma takiej możliwości. Mieliśmy informację z biura, że jest blisko lotnisko i może być słychać samoloty ( stwierdziliśmy że raczej nie będzie nam to przeszkadzać) ale samoloty dosłownie nad naszym balkonem przelatywały a to już nie jest " może być słychać"... w dodatku bardzo często. Dużo nie domytych szklanek w restauracji i barach, w dodatku wszystko podają w kubkach plastikowych często nie domytych . Bardzo dużo ludzi, tłoczno, muzyka od rana do nocy. Jak ktoś chcę się bawić cały dzień to proszę bardzo, ale jak ktoś chce odpocząć to nie w Blue Bay. Jedyne na plus to smaczne posiłki w restauracji i blisko morze. Ciepła czysta woda.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szybki dojazd do lotniska oraz miła obsługa hotelu to jedyne cechy pozytywne Blue Bay. Z rezydentem mieliśmy jedno spotkanie organizacyjne ale oni jest przeznaczone głównie dla tych, którzy zainteresowani są atrakcjami Rainbow, więc widzieliśmy się góra dwa razy. Pierwsze nieporozumienie to miejsce spotkania. Rezydent nazwał nam miejsce ale ciężko odnaleźć się następnego dnia w hotelu rano kiedy przyleciało się wieczorem... Przez co część grupy się zgubiła. Położenie hotelu ok (przelatujące samoloty nie przeszkadzają), zaraz przy dużej wypożyczalni samochodów, którą polecam, a bez auta nie ma nawet o czym myśleć poza hotelem. Niestety to tyle. Jedzenie tragedia, słaba jakość i codziennie to samo. Raz trafiliśmy na azjatycki tydzień (sushi i tyle sprawy) ale chyba Grecy nie mają o tej kuchni zielonego pojęcia. Dnia ostatniego się strulismy i do teraz nas jeszcze "skręca". Pokój bez szału. Klima sterowana centralnie i zablokowana na 27 stopni. Co więcej, chyba dawno jej nikt nie czyścił! Brodzik w łazience był taki płytki, że po jakimś czasie woda wylewała się do pokoju. Baseny czyszczone bardzo niestarannie, już nie mówiąc o tym, że mimo zakazu rezerwacji leżaków, hotel ma to po prostu gdzieś. W budynku gdzie mieliśmy pokój uraczyła nas też winda, która się niedługo rozleci... Na każdym piętrze jak i wewnątrz winy widnieją różne i sprzeczne informacje o tym ile osób może do niej wejść maksymalnie. Zastanawiam się, jak wygląda 3* gwiazdkowy hotel skoro ten ma niby cztery... Nie polecam.