Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel w ładnym stylu greckim, aczkolwiek przydał by się już remont; jedzenie i obsługa na plus; nie działająca klimatyzacja w pokoju dopiero 3 pokój a jego wymiana wymuszona awanturą na recepcji oraz wsparciem rezydenta Rainbow przyniosła skutek; dużo mrówek; animacje na niskim poziomie, ale chyba mimo pełnego sezonu wynika to z oszczędności hotelu; niedziałające zjeżdżalnie dla dzieci - oczywiście wina covid
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony na dużym terenie z bezpośrednim dostępem do morza. Dysponuje kilkoma basenami różnej wielkości i głębokości oraz dużą piaszczysto - żwirową plażą. Ogólnie hotel zadbany, przestronne pokoje z balkonami zlokalizowane w ciekawej zabudowie z bocznym widokiem na morze. Niestety bałagan panuje wokół budynków i na plaży i jest spowodowany przez turystów. Nieliczny personel nie jest w stanie zapewnić porządku mimo wysiłków. Czasami problemem jest znalezienie wolnych leżaków przy basenach i na plaży, gdyż mimo zakazu turyści rezerwują je czasami na cały pobyt. Posiłki smaczne, chociaż mało zróżnicowane w kolejnych dniach. Zbyt mała liczba personelu nie nadąża z uzupełnianiem kończących się potraw i przygotowywaniem stolików dla kolejnych gości. Świetna obsługa w barach z napojami i drinkami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt odbył się zaraz po pożarach, dlatego był to w miarę udany wypoczynek(nie było tłoku,a wręcz nie było ludzi). Hotel uważam za nie wart 5 gwiazdek,zupełnie nie rozumiem skąd one się wzięły.Łazienki są stare,ze starą wanną z otworami po jacuzzi,wymagające remontu, pokój mieliśmy duży,ale klimatyzacja w nim nie działającą tak jak powinna,kiedy ustawiliśmy temp. 24 *,nadal mieliśmy 19*,w nocy jest to temperatura za niska ,robi się zwyczajnie zimno.Obsuga była miła,jedzenie dobre ,ale drugi raz nie wybiorę tego hotelu i jeżeli,ktoś się zastanawia to za te pieniądze może oczekiwać czegoś lepszego.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy się na wakacje z niespełna rocznym dzieckiem. Transfer z lotniska okazał się dłuższy (ok 2h) niż poinformowano nas na infolinii oraz hotel nie był w pełni dostosowany do poruszania się z wózkiem - nasz pokój był na pietrze. Wnoszenie i znoszenie wózka było dość kłopotliwe. Hotel ogólnie dość stary. Pokój duży, z balkonem, sprzątany codziennie. Niestety z łazienki wydobywały się zapachy z kanalizacji. Jedzenie średnie, dość monotonne. Położenie hotelu bardzo fajne, dużo basenów, bezpośrednio przy plaży, wolne leżaki o każdej porze dnia, bar przy basenie i na plaży. Pani rezydentka bardzo miła i pomocna. Ogólne wrażenie dobre, choć cena wygórowana jak na taki standard.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko byłoby OK, gdyby otrzymany na początku pokój spełniał oczekiwania za które zapłaciłem. Dokonując w Polsce rezerwacji miałem zapewnienie, że będą w pokoju trzy normalne łóżka, że nie będzie żadnych dostawek itp. Niestety, a może stety pokój na początku był przygotowany dla dwóch osób (pościel, ręczniki, itp). Po trzech dniach otrzymaliśmy poza trzema normalnymi łóżkami i bez obiecanych ok. 38m, pokój który w miarę spełniał warunki umowy. Widać też preferowanie innych narodowości. Skorzystaliśmy z dwóch wycieczek dowiadując się dzięki Panu Sławkowi wielu ciekawych rzeczy o Rodos i mieszkańcach.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek , uważam że spełnia wymogi co najwyżej 3. Stan techniczny łazienki fatalny. Pani menager starała się wszystko załatwić uśmiechem a w przypadku problemu nic nie mogła zrobić. Składamy reklamację do biura. Obsługa niższego szczebla bardzo uprzejma i pomocna. Wyżywienie super, położenie hotelu także. Brak informacji o organizowanych imprezach. Pani rezydent skupiła się na sprzedaży wycieczek, w niczym więcej nie była pomocna. Duże rozbieżności między opisem pokoi a stanem faktycznym, przynajmniej tak było w naszym przypadku. Zaletą niewątpliwie była dostępność wifi w pokojach.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje nie sprzątane,tylko na prośbę klienta. Ręczniki nie zmieniane,a szkoda ,to obniża standard hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo fajny.Jedzenie pyszne. Obsługa bardzo miła. Mało atrakcji dla dzieci,ale może dlatego,że byliśmy poza sezonem. Pogoda super!Czego chcieć więcej?!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uprzejmie informuję ze Costa Lindia zasluguje na max 4 gwiazdki. Córka została pogryziona w nocy przez insekty- pchły lub pluskwy-21 ugryzien w 1 noc- zgłoszony materac wymieniony+ogromny karaluch zabity w pokoju- zgloszona do recepcji dezynsekcja zostala przeprowadzona +brak pieczywa+talerzy+ łyżeczek do herbaty na stole sniadaniowo- obiadowym. Na portalach innych firm to 3-4 gwiazdki. Nie 5!!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo udane wakacje w fajnym miejscu w przyzwoitym hotelu - no właśnie ogólnie hotel przyzwoity ale jeśli wziąć pod uwagę fakt, że kupowaliśmy pobyt w 5-cio gwiazdkowym to fatalny. Z resztą spotkaliśmy turystów z Niemiec i z Anglii i jedni kupowali pobyt w 4-ro a drudzy w 3,5 gwiazdkowym hotelu. My płaciliśmy jak za zboże. Czujemy się oszukani. Poza tym w tym hotelu nigdzie nie było znaku jakiej kategorii jest to hotel a z reguły hotele szczycą się standardem, np. przy wejściu, na ręcznikach, naczyniach itp. (dla udokumentowania zrobiłem zdjęcia głównego wejścia do naszego 5* oraz dwóch sąsiednich 4* - wszyscy mogą zobaczyć). Nawet na stronie hotelu http://www.costalindia.gr/en/ nie ma śladu gwiazdek. Każdy może sobie wybrać ile chce. Szkoda, że Rainbow zafundował aż 5 - nam za nasze pieniądze. ZAWIODŁEM się na firmie - to jest wina BIURA RAINBOW: niesprawdzony hotel, zaniechanie albo niedbalstwo. W tak renomowanej firmie nie powinno się to zdarzyć - póki co będę omijać r.pl