Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(278 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bez szalu

    ARTUR, ŚLESIN 28.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel przestazaly, baseny ok. Polacy i Rosjanie dyskryminowani. Fajne wycieczki. Kolacje tematyczne bardzo slabe.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Poniżej oczekiwań

    DANIEL, Warszawa 12.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel nie zasługuje na 5*. Wymaga remontu bo czasy świetności ma już dawno za sobą. Najgorsze są łazienki i leżaki na basenie. Personel nie radzi sobie z obsługą ak dłużej ilości gości. Często jest walka o znalezienie wolnego i przygotowanego stolika w restauracji. Pobliski nowszy hotel 4* stwarza wręcz wrażenie luksusu w porównaniu do pobytu w hotelu Costa Lindia 5*. Bardzo ubogi wieczorny repertuar w amfiteatrze.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mają 2025 pobyt

    Przemysław, Bytom 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel bardzo ładny duże pokoju,obsluga miła, jedzie nawet ok, problem z rezerwacją posiłków w dodatkowych restauracjach bo Niemcy wszytko rezerwują. W hotelu 95%niemcy. Pokój dostaliśmy chyba koło oczyszczalnie ścieków bo siedziało. Dla dzicki mało atrakcji. Jedna z dwóch małych zjeżdżalni nie czynna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Costa Lindia

    Piotr, Rzeszów 29.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Generalna ocena hotelu mocne 4*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wypoczynek w hotelu Costa Lindia

    Barbara, Otwock 09.10.2020 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Polecam hotel Costa Lindia . Nie należy do obiektów najnowszych ale jest doskonale usytuowany przy plaży. Cały teren należący do hotelu jest wyjątkowo dobrze zagospodarowany. Liczne baseny, restauracje , bary są przyjazne dla gości. Personel hotelu miły, wyżywienie dobre i urozmaicone.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Piękne widoki na morze

    Tymoteusz, Łódź 23.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Największym minusem hotelu był pokój. ''Boczny widok na morze'' okazał się tylko oknem skierowanym w stronę morza, a żeby je tam zobaczyć należałoby wejść na drabinę na tarasie. Pokoje na tym piętrze nie powinny mieć takiej nazwy - zarówno od rezydentki jak i od hotelu usłyszeliśmy, że to normalne. Dodatkowo obsługa sprzątająca dotykała, przestawiała i układała sobie po swojemu wszystkie rzeczy prywatne w tym rzeczy w walizkach. Raz do prania przez przypadek zabrali kocyk, z którym moja córka nie potrafi zasypiać i oddali go dopiero drugiego dnia - co skutecznie załatwiło nam nie przespaną noc. Do tego bardzo głośno w pokoju, którego drzwi od strony basenu przy głównym ciągu komunikacyjnym sprawiały, że czuliśmy się jak pod namiotem na festiwalu muzycznym. W pierwszych dniach brak animatorów i zabaw dla dzieci, ponieważ nie mieli obsługi - a na to zwracaliśmy uwagę przy rezerwacji. Sytuację ratowało na prawdę bardzo pyszne jedzenie i to główny plus obiektu. Zdecydowanie nie polecałbym jednak rodzinom, które chcą tam odpocząć.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mimo wszystko polecamy

    IWONA, Nowy Sącz 13.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byliśmy w czerwcu 2021. Hotel położony przy fajnej plaży (polecam buty do wody). Hotel sprzedawany jako lokalne 5* a realny standard 3*. Zresztą tak go ocenia Google. Pokoje z wyposażeniem dalekim od ideału, ale czyste. Hotel prosi się o remont. Mocno zniszczone leżaki na plaży, Zniszczona wanna w łazience, odrapane i poobijane płytki. Po drugiej stronie ulicy znajduje się hotel Costa Lindia Blue i to są rzeczywiste 5*, ale klienci Rainbow są kwaterowani w hotelu Costa Lindia Beach 3*. Ma on tą przewagę nad Blue, że jest bezpośrednio przy plaży. Obsługa hotelu jest bardzo miła i pomocna. Nie było problemu ze zmianą pokoju (awaria klimatyzacji). Jedzenie bardzo dobre. Jeżeli komuś nie przszkadza taki standard to można go plecić, ale na pewno nie są to 5*

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Fajny hotel dla Niemców

    Ada, Krzeszowice 17.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel świeżo wyremontowany, ładne pokoje, fajne baseny. Restauracje jak w standardowym all inclusive - jedzenie trochę monotonne. Hotel ewidentnie nastawiony na turystów z Niemiec. Polacy mieli pokoje w najgorszym skrzydle - nam się trafił pokój z balkonem gdzie obok był wywiew z restauracyjnej kuchni - zapachy nie były przyjemne. Nieprzyjemny zapach z łazienki. Kilkukrotnie prosiliśmy o zmianę pokoju, szczególnie że jestem w ciązy i te zapachy wyjątkowo mi przeszkadzały, ale recepcja zbywała nas mówiąc że jutro nas przeniesie- i tak każdefo dnia. Ogólnie obsługa restauracji i barów bardzo miła.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Pokój niezgodny z ofertą

    Ewelina, --- 12.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Wszystko byłoby w porządku, gdybyśmy otrzymali pokój taki, za jaki zapłaciliśmy, czyli jedyny w ofercie Rainbow - z bocznym widokiem na morze. Obsługa recepcji, mimo zgłoszonego problemu, odsyłała nas codziennie i spławiała tekstem, żeby przyjść następnego dnia, to może nam coś znajdą, ponieważ mają pełne obłożenie. Zaznaczam, że byliśmy w połowie maja przed rozpoczęciem sezonu a hotel ma ponad 200 pokoi oraz wymiana gości następowała codziennie. Rezydent nic nie wskórał w tej sytuacji. Do końca pobytu musieliśmy słuchać hałasów z dwóch restauracji, kuchni, ulicy i wentylacji. Wyżywienie jak najbardziej w porządku, każdy znalazł coś dla siebie. Bardzo dobra pizza przy plaży. Pokoje sprzątane codziennie. Baseny i drinkbary w porządku. Na plaży bardzo komfortowe łóżka i leżaki za darmo. Plaża kamienista przy brzegu, ze stromym zejściem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Zdecydowanie nie 5 gwiazdek

    Dawid, 01.11.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Przeniesiono nas do tego hotelu, ponieważ ten który rezerwowaliśmy zamknął się w połowie naszego pobytu (druga połowa października). Tutaj niestety minus dla Rainbow za to, że o tym nie wiedzieli. Hotel zareklamowany jest jako pięciogwiazdkowy, natomiast czas świetności ma już zdecydowanie za sobą. Pokoje są bardzo dobrze wysprzątane i schludne, aczkolwiek widać po nich zużycie. Przyjemną niespodzianką jest to, że w lodówce w pokoju czekają na gości darmowe napoje, a ręczniki kąpielowe dostaje się bez konieczności wpłacenia kaucji. Natomiast ogromnym problemem jest nieprzyjemny zapach wydobywający się z rur (każdego dnia niezależnie od pogody). Dobrze zaopatrzyć się w odświeżacz powietrza ;) Obsługa jest bardzo profesjonalna i pomocna, ale nie angażuje się w kontakt z gośćmi. Jedzenie jest bardzo smaczne i zróżnicowane, z dużą dozą kuchni greckiej. Internet w hotelu działa bardzo dobrze. Hotel jest ogromnym kompleksem (ponad 200 pokoi), z kilkoma basenami, barami i dostępem do publicznej plaży. Co za tym idzie, mimo końca sezonu, wszędzie pełno ludzi, a na plaży brak możliwości znalezienia wolnego leżaka. Jeżeli szukacie spokoju i ciszy, lepiej przejść się na koniec plaży, gdzie jest trochę więcej przestrzeni, nie dudni muzyka i nie słychać sportów wodnych. Plaża jest żwirowo-kamienista (zalecane buty do wody) i niezbyt czysta. Generalnie jeśli chodzi o tę część Rodos, to zdecydowanie lepiej stacjonować w którymś hotelu w Pefkos (ze względu na plażę i miasteczko) niż w Lardos.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem