Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(278 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Przed sezonem - Maj

    Dariusz, Mikołów 24.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezgodne z umową!!!

    Agnieszka, Gorzów Wlkp 30.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Przykro mi to pisać, ale mój pobyt był niezgodny z umową. Miałam opłacony (rezerwacja wrzesień 2024!) pokój z widokiem na morze, a postaliśmy w suterenie z widokiem na ścianę. Pani w recepcji z kamienną twarzą powiedziała, że nie ma dla nas innego pokoju (umowę miałam ze sobą i ją pokazałam), a rezydentka przede wszystkim podkreślała, że to nie jej wina. Czuję się oszukana, bo zapewne zapłaciłam większe pieniądze niż powinnam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    BEATA, POLKOWICE 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Generalnie obiekt ładny z basenami, leżakami, plażą. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa, poza recepcją, miła. Czysto. Ale. Zamiast pokoju superior z bocznym widokiem na morze dostaliśmy pokój 2 osobowy z łóżkiem dostawionym przy lodówce w strefie wejściowej. Pokój w przyziemiu tzw. Gruondfloor. Jedyny widok z okien i tarasu to ponad 5 metrowe mury. I przez cały dzień od 11 do około 21 codziennie buczał tuż za ścianą pokoju agregat pobliskiej restauracji hotelowej. Hals potęgowany przez lokalizację pokoju. Murowana studnia , ktorej mieluśmy pokój, robiła za pudło rdzonansowe. Reklamację na miejscu bezskuteczne, bo nie mają wolnych pokoi, bo mają więcej rezerwacji niż miejsc - czyli stosują overbooking. Ocena negatywna.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia pobytu

    Rafał, Łódź 23.03.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Nie polecam hotelu – pomylili pokoje z widokiem na morze, a w ośrodku unosił się nieprzyjemny smród.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wczasy CostaLindia

    Łukasz, Posoka 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Witam. Nie polecam Wam wyjazdów z biurem Rainbow. Polecieliśmy z rodziną na wypoczynek do Grecji do Hotelu Costa Lindia. Po przybyciu na miejscu późnym wieczorem okazało się w hotelu, że nie ma dla nas wolnych pokoi i że musimy zabukować się w innym hotelu o niższym standardzie. W sumie były nas trzy rodziny. Po telefonie do rezydentki otrzymaliśmy informacje, że ona dzisiaj nie przyjedzie, a tak w ogóle to nic z tym nie może zrobić. Byliśmy wszyscy w szoku ale nie mieliśmy wyjścia. Wzięliśmy torby i poszliśmy do innego hotelu, gdzie zamiast zgodnie z umową mieć pokój z widokiem na morze mieliśmy widok na miejsce dostaw do hotelu, śmietniki i wentylatory. Okazało się, że spaliśmy w jednym hotelu a jedliśmy i plażowaliśmy w drugim. Codziennie przechodziliśmy po 10 razy z hotelu do hotelu. Po 4 dniach mogliśmy wrócić do Costa Lindia. Pół dnia zeszło nam na ponownej przeprowadzce i zmianie hoteli. Rainbow sprawił nam najgorsze wakacje jakie mieliśmy do tej pory. Ostatni raz z nimi polecieliśmy. NIE POLECAM!!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    pobyt w hotelu Costa Linda to katastrofa

    Roland, Sopot 26.10.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Zamówiliśmy pokój z bocznym widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na wielką rurę w której zjeżdżały dzieci. Przyjechaliśmy wieczorem, więc poszliśmy zjeść kolację, po powrocie do pokoju naszych walizek nie było, obsługa hotelowa do bani. Łazienka w tragicznym stanie, wanna z jacuzzi w której nie było korka i boczne panele odpadały. W pokoju śmierdziało. Czegoś takiego w życiu nie doświadczyłem . Jedzenie słabe, arbuz paskudny, kawa to samo. Kelnerzy w barze mieli wszystko w nosie , zamiast martini bianco wlewali paskudne wino. Stoliki wycierane śmierdzącą szmatą. Plaża nie sprzątana. Pani w recepcji bardzo nerwowa. Jedzenie stare stęchłe owoce zalatujące starą lodówką wybór bardzo ograniczony np. bekon to konglomerat. Sosy rozcieńczone, stare pieczywa odgrzebane jedynie ziemniaki nadawały się do jezdnia. Jak dla mnie to hotel 3*. Nie było odczucia ultra.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Overbooking i tragiczne biuro podróży

    Daniel, Warszawa 03.12.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Termin pobytu: sierpień 2024 Costa Linda Rainbow nie informuje klientów o regularnym overbookingu jaki praktykują. Na planowane 7 dni pobytu byliśmy tylko 3 dni w tym hotelu. Porażka w kontakcie i obsłudze. Hotel zastępczy niższej kategorii, a rekompensata w postaci niecałych 5% ceny to żałośnie mało jak na zmianę standardu na 30 godzin przed wylotem i to w weekend.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Na pewno nie wrocimy do tego hotelu

    Li 18.05.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    To był nas 8 pobyt w Grecji i tak bardzo nieudany, jeżeli chodzi o hotel. Minusy, niestety których było najwięcej i uważamy urlop za zepsuty: Pokój niby po remoncie, a zero komfortu dla rodziny z dziećmi, nieduży, łóżka dla dzieci były bez zagłówków, po prostu 2 materace stojące obok siebie, każdą noc spadały poduszki, lodówka zbyt glośna i przeszkadzała spać, a najbardziej irytującą rzeczą każdej nocy był stuk kółek walizek wskutek całkowitego braku wyciszeń drzwi( w 95% gości zatrzymują się tutaj na tydzień, więć non-stop są zameldowania i wymeldowania). Przy cenie którą zaplaciliśmy za pokój( dwoje dzieci w wieku 7 i 11 lat, każde w cenie osoby dorosłej takie warunki zakwarterowania to nieporozumienie!)A my mieliśmy szczęśćie, że dostaliśmy ten pokój, bo hotel nagminnie stosuje overbooking i niektorzy nasi rodace byli zakwarterowani w różnych o wiele gorszych miejscach lub nieodpowienich pokojach na terenie hotelu. Brak normalnego dostępu do świeżej wody, można było zamówić u obsługi przy głównych posiłkach, na terenie hotelu był dostępny jedyny(!) plastikowy dystrybutor przy głównym barze ( wiadomo jaka jest jakość tej wody przy stale wysokich temparaturach na wyspie), na plaży wodę można było jedynie zamówić w barze, w sezonie stojąc w długiej kolejce, dużo osób po prostu kupowało wodę w sklepiku hotelowym i nosiło zgrzywki wody do pokoi, co też robiliśmy. Jedzenie nie zbyt dobrej jakośći, pieczywo wyglądało jak niedawno rozmrożone, ogolnie dużo dań z podgrzanych mrożonek, mały wybór i jakość deserów. Brak lunchboxów. A najgorsze co mogło spotkać nas na urlopie bylo skandaliczne i chamskie zachowanie jednego z menadżerów lub dyrektora, który często wieczorem wchodził na stolówkę i z góry obserwował pracę personelu oraz gości, zobaczywszy, że bierzemy z córką kilka rodzajów owoców (na 4 osoby), podniesionym głosem na całą stołówkę powiedział, że bierzemy za dużo i powinnyśmy odłożyć owoce z powrotem!!!!!Powiedziałam, że nie zamierzam odkłdać, bo jest nas 4 osoby i nie uważam naszej porcji za dużą, inny menadżer nieco póżniej podszedł do nas i dał pusty talerzyk żeby złagodzić sytuację. Ten okropny człowiek, chyba pomyślał, że będziemy to wynosić z restauracji! Tyle o traktowaniu gości przez kierownictwo hotelu........ Beznadziejne parasolki na plaży które prawie ne dają cienia. Plusy: jakość sprzątania w pokoju oraz na plaży, przyjazny personel w pizzerii na plaży( bardzo dobre makarony i pizza), dobrej jakości drinki w barze. Hotel jest dobrze położóny oraz rzeczywiście ma piękną architekturę basenową. Teren hotelu jest nieduży. Ogólnie odnieśliśmy wrażenie, że dyrekcja hotelu próbuje zarobić na wszystkim, a w zamian traktuje gości jako śmiecie, które i tak będą mieli zawsze...

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Hotel 5* - porażka

    Adam, Warszawa 17.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Zdjęcia prezentowane na stronie Rainbow nie odzwierciedlają aktualnie panującego stanu hotelu Costa Lindia. Hotel stale kwateruje gości nie w tym standardzie co goście wykupili w biurach podróży. Dla zainteresowanych tym hotelem, radzę poczytać komentarze na Google i obejrzenie zdjęć jaki wrzucają byli goście tego hotelu. Przynajmniej część trunków serwowanych w barach są przeterminowane - sam widziałem takowy z datą 19.04.2023. Plusem jest morze(woda ciepła), względnie dobra plaża. Jeżeli chodzi o restauracje to odradzam azjatycką, gdzie serwują najgorsze sushi jakie jadłem do tej pory. Restauracja Grecka jest okej. Dobra jest pizza w restauracji włoskiej i ogólno dostępna restauracja La Luna. Jeżeli mowa o pokojach to jest to największa klapa w tym hotelu - stare, połatane ściany, słaby serwis sprzątający, brak wyposażenia. Bliżej im do 2/3 gwiazdek niż 5.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel

    Turysta z Wielkopolski 07.08.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel zniszczony i zaniedbany, bardziej przypomina hotel pracowniczy z PRL niż 5 gwiazdek, max 3 gwiazdki. Jedzenie w miarę dobre ale mega monotonne-, animacje dramat-a właściwie ich brak, wieczorne -raz na pobyt pokaz magika, poza tym BINGO i kilku Niemców grających , obsługa niemiła , morze super-chociaż zejście kamieniste, baseny fajne ale bardzo zaniedbane i zniszczone. Generalnie nie polecam za ponad 4k od osoby myślę że można coś ciekawszego znaleźć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem