Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(278 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje rodzinne

    Karolina, Katowice 22.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Mam mieszane uczucia, hotel reklamowany jako luksusowy, to wprowadzanie klienta w błąd. Poprawny tak, ale do luksusu mu daleko. Szczególnie pokój pozostawiał wiele do życzenia. Polecam wycieczki, fajnie zorganizowane, dużo czasu wolnego, ciekawie opowiadające przewodniczki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zawiedzione nadzieje związane z wypoczynkiem w hotelu Costa Lindia

    DOROTA, BIELSKO-BIAŁA 04.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Gdyby w kolejności wymieniać zalety hotelu należy wskazać: wspaniałe jedzenie - smaczne i urozmaicone, bardzo dużą czystość na terenie hotelu - codziennie sprzątane pokoje, ręczniki i pościel wymieniane według potrzeb, bardzo pomocną i miłą obsługę hotelu, pokoje superior z bocznym widokiem na morze są świeżo po remoncie, bardzo ładnie i nowocześnie wyposażone, dotyczy to również balkonów (stolik, krzesła, leżaki oraz suszarka), świetnie działająca klimatyzacja, bardzo ładna plaża, aczkolwiek stosunkowo niewielka i ciasna, w sezonie może być problem z leżakami, zejście do morza jest kamieniste (otoczaki) i bardzo szybko robi się głęboko (ok. 160 -170 cm), potrzebne są buty do wody i odpowiednie zabezpieczenie dla małych dzieci, woda bardzo czysta, na terenie hotelu dużo basenów o różnej głębokości. Minusy: brak komfortowych stref wspólnych na terenie hotelu z uwagi na wszechobecny, szczególnie przy barze na plaży oraz w w barze Utopia zlokalizowanym w budynku głównym, przykry zapach z kanalizacji, część stref wspólnych pozbawionych cienia, bardzo mało zieleni na terenie hotelu, wszędzie wszechobecny beton oddający ciepło w upalne dni. W dzień wyjazdu, aby wziąć prysznic przed opuszczeniem hotelu, trzeba było korzystać z pryszniców zlokalizowanych po drugiej stronie ulicy, gdzie znajduje się hotelowe centrum SPA. Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek, co najwyżej na trzy. Opieka rezydentów pozostawia trochę do życzenia. Na pierwszym spotkaniu głównym tematem były wycieczki z pominięciem przedstawienia topografii hotelu i znajdujących sią w nim udogodnień oraz innych informacji praktycznych. Rezydentka podczas wycieczki w Lindos i Rodos w dniu 20.06.br. przekazała informacje przed wejściem na Akropol w Lindos, podczas gdy inni przewodnicy przekazywali te informacje grupie, będąc w obiekcie. Za to bardzo dobrze spełniła swoje zadanie rezydentka na wyspie SIMI w dniu 24.06.br. Przekazała mnóstwo ciekawych wiadomości . Na zakwaterowanie w dniu 17.06.br trzeba było czekać ok. 8 godzin, a w dniu wyjazdu (1.07. br.) nie było możliwości przedłużenia doby hotelowej - pokój trzeba było opuścić o 12.00, wyjazd dopiero o 20.20; można skorzystać z bagażowni i płatnych dużych skrytek, w których mieści się walizka i bagaż podręczny (trzeba wrzucić 2 EURO za każde otwarcie skrytki).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wypoczynek w Grecji

    Sławomir 27.06.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Nasz pobyt można byłoby zaliczyć do udanych gdybyśmy nie dostali pokoju którego okna wychodziły na ulicę , a pod balkonem znajdowało się zaplecze restauracji hotelowej, gdzie dowożony był towar . Na dodatek obok naszego balkonu znajdował się ogromny wyciąg wentylacyjny z kuchni którego przez cały dzień i prawie całą noc unosił się "zapach" smażonych dań. Praktycznie nie było możliwości przewietrzenia pokoju o żadnej porze .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Renata i Darek z rodziną 22 lipiec 2024

    Renata Brzesko 15.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel sam w sobie świetny..super lokalizacja ..w pobliżu hotelu mnóstwo tawern restauracji i sklepów ..wiele wypozyczalni samochodów ..jedzenie pyszne ale często powtarzające się potrawy szczególnie śniadania...na stołówce bardzo miła obsługa , pokój w miarę czysty codziennie sprzątany niestety lodówka z chłodnymi napojami zapełniona tylko na powitanie...zepsuta klimatyzacja ktora powinna być często sprawdzana w sezonie Animacje słabe ..w zasadzie mało krótko , brak strefy rozrywkowej dla gości typu dyskoteka itp..Bardzo miła i pomocna animatorka dla dzieci Magda oraz pan prowadzący aqua fitness ..Mnóstwo basenów do wyboru , świetny bar przy plaży, 2 restauracje a la carte do wyboru ...to w sumie tyle z plusów .. Minusy do hotelu dotarliśmy przed 9 rano ...kazano nam czekać na pokój i oznajmiono że doba hotelowa zaczyna się o godz 15 ...jak ktoś posmarował przy recepcji to na pokój czekał krócej...Rainbow wystawiając ofertę nie informuje o której godzinie zaczyna się doba hotelowa narażając tym samym klientów na szereg nieudogodnień natomiast Informacja ta widoczna jest dopiero po zakupie wycieczki...w hotelu faworyzowani są niemieccy goście (my czekaliśmy 7 godzin na pokój, Niemcy dostawali pokój od ręki , dla nich wyznacznik doby hotelowej nie istniał , zaproponowano nam przedłużenie doby hotelowej za 45 euro i zostaliśmy oszukani w dniu wylotu rozchorowało się nam dziecko więc musieliśmy pojechać do miasta Rodos (50km) Do lekarza ..po powrocie okazało się że nasz pokój został zamknięty a bardzo nie miła pani menager wręcz krzykiem kazała nam opuścić pokój i mieliśmy na to 10 min z chorym dzieckiem , skandal i oszustwo..że strony rainbow zero pomocy ...pani rezydent codziennie na wycieczkach , pomimo rozmów zero pomocy ..wiele rodzin zostało podobnie potraktowanych ..zatem nie polecam ani biura podróży Rainbow ani tego hotelu ponieważ hotel nastawiony na kasę i Niemców. .uśmiechają się do czasu ... Nie polecam !

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rodos

    Artur 04.10.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nad morzem, bez luksusu

    Iwona, Warszawa 06.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo miła obsługa oraz duża powierzchnia basenów to atuty hotelu. Posiłki ciekawe, smaczne i różnorodne. Sam budynek jednak wymaga remontu. W hotelu znajdują sie pokoje lepsze i gorsze. Można bardzo różnie trafić. Na szczęście obsługa jest otwarta na poszukiwanie rozwiązań. Wyspa ładna, jeśli wyjedzie się poza strefę hotelową.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    słaby hotel

    KAMILLA MAGDALENA, TORUŃ 30.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Max 3 gwiazdki.W pokoju wielkie okno między pokojem a łazienką.Po co??? Nie wiadomo. Zepsuta klimatyzacja została naprawiona w przedostatnim dniu pobytu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Zdecydowanie nie jest to 5 gwiazdek

    Michal Pawel, Warszawa 26.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel zniszczony i zaniedbany przypominający czasy jak PRL. Według Rainbow hotel posiada 5 gwiazdek (których mu niestety brakuje), według nas zasługuje na 3.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak pomocy w sytuacji problemów

    Natalia, --- 01.08.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Biuro się sprawdza tylko wtedy, kiedy wszystko idzie gładko. W przypadku problemów, zostawiają podróżnych samych sobie w obcym kraju. Mieliśmy problem z powrotem z Rodos, lot nie odbył się planowo, nie było informacji kiedy polecimy, koniec końców lot odbył się po ponad 12 godzinach, spędziliśmy z dzieckiem noc na lotnisku. Ok, opóźnienia lotów się zdarzają i to nie wina biura. Natomiast nie wywiązali się ze swoich obowiązków dotyczących pomocy i opieki. Rezydent nie odbierał telefonów, nie dostaliśmy żadnej informacji co mamy robić, co z naszym lotem itd. Porażka. Doświadczaliśmy dużego stresu, który mógłby być mniejszy gdyby biuro stanęło na wysokości zadania. Sam hotel rewelacyjny, dostaliśmy pokój zgodnie z rezerwacją. Natomiast znajomi dostali dużo gorszy pokój niż mieli dostać, w którym było głośno z powodu urządzenia za ścianą. Ani pracownicy hotelu, ani Rainbow nie zadziałali skutecznie by zmienić im pokój. Te dwie sytuacje mocno pogorszyły nasze odczucia po wyjeździe.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel niegodny polecenia - zły

    Janusz 27.09.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem