Kategoria lokalna 1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak ciepłej wody. Pani rezydent zbywa klientów informacjami, że ktoś za chwilę naprawi awarie-co się nie dzieje przez cały tydzień pobytu. Po kilkukrotnym kontakcie proponuje zmianę hotelu zupełnie w innej lokalizacji za 45euro za 1 dzień pobytu, aby mieć dostęp do ciepłej wody. W rezultacie musieliśmy nagrzewać wodę w czajniku i polewać się z butelki, przez co nasza córka się poparzyła. Po powrocie złorzyliśmy reklamację do biura RAINBOW TOURS, gdzie po 30 dniach oczekiwania na odpowiedż firma zaproponowała rekompensatę w kwocie 100zł i to w formie kodu rabatowego na następny wyjazd. Po odwołaniu uzyskaliśmy odpowiedż w ciągu natępnych 30dni, że po podpisaniu ugody wpłacą 100zł na wskazane konto. Według RAINBOW ciepła woda jest warta 45euro za 1 dzień pobytu, a klientowi proponują 100zł. Brak szacunku ze strony biura