Opinie o Paras Sun

Kategoria lokalna: 1

4.4/6
(316 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.6
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
2.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Dramat

    Kamil 01.11.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel tragiczny. Pierwszego dnia drzwi od pokoju zostały w ręku, bo zawias wypadł. W toalecie Wielki karaluch. Basen brudny. Rynienki przy basenie strasznie obklejone brudem. leżaki i parasole połamane. Śniadania codziennie te same. Grzanka z masłem i drzemem oraz kawa. Poczytajcie opinie o hotelu na innych stronach, bo tutaj dodawane są jedynie te dobre

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Brudny Hotel

    Roksana 09.09.2019

    Pokoje były "sprzątane" 2 razy w tygodniu, natomiast nie można nazwać tego sprzątaniem, podłogi brudne, pod łóżkiem śmieci jeszcze po poprzednich lokatorach, niewyniesione śmieci. Zepsuta spłuczka przez cały wyjazd, pomimo zgłaszania tego właścicielce hotelu. Kratki odprowadzające wodę przy basenie pokryte grzybem i brudem, czystość wody w basenie również pozostawia wiele do życzenia, pełno os. Prawie wszystkie leżaki przy basenie są połamane. Śniadania nie zasługują nawet na nazwę śniadania kontynentalne ( mrożony chleb tostowy i margaryna, sztuczna marmolada, sok rozcieńczony wodą). Wi Fi przy basenie raz działa, raz nie. Brak ciepłej wody, podczas pobytu 12 dni, może 2-3 razy była ciepła woda ( i to po zgłoszeniu sprawy rezydentowi ). Aby dotrzeć na plażę należy przejść przez bardzo ruchliwą ulicę, jest to niebezpieczne. NIE POLECAM!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Nigdy więcej Paras Sun!!!

    Marek Andrzej, Kraków 23.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Padłem ofiarą swojego pośpiechu, bo zjawiłem się w biurze Rainbow i chciałem polecieć tam gdzie jeszcze jest ciepło, a wylot będzie w najbliższym, dostępnym terminie. Zaproponowano mi to miejsce. Cena była bardzo niska - jak na hotel ze śniadaniami. Powinno to wzbudzić moją czujność, ale zakładałem naiwnie, że jakieś standardy będą spełnione. Śniadania to kpina - ciemny płyn przypominający kawę, żółty napój, przypominający sok pomarańczowy, chleb tostowy + masło + dżem - to wszystko rościło sobie pretensje do miana "śniadania". Ale nie zależało mi na tym, jak i na tym, że nie ma klimatyzacji w pokoju. (wprawdzie była - dodatkowo płatna - 10 euro/dzień). W biurze przy zakupie wyjazdu nikt mi o tym nie mówił, ale nie dla klimatyzacji tutaj przyjechałem. Moja ocena 0,5 wynika z tego że w pokoju było łóżko - a nawet łazienka i prysznic. Ale to wszystko bajka. Są dwie rzeczy które dyskwalifikują ten obiekt: Pierwsza - praktycznie brak Internetu - wi-fi w pokojach niedostępne. Połączyć się podobno można ale tylko schodząc do miejsca w którym podawano te wykwintne śniadania. To jednak fikcja - łącze co chwila się zrywało, bo Internet w tym obiekcie zrobiono z drzewa wierzbowego. Najlepsze było na koniec: Wylatywałem o godz. 23:00 - pokój należy zwolnić o 11:00 - transport na lotnisko o 20:00 - do tego czasu można by siedzieć na leżakach, gdyby na obiekcie była ogólnie dostępna toaleta!!! Właścicielka zgodziła się na dostęp do mojego pokoju (czyli do toalety) - pod warunkiem że zapłacę dodatkowo 20 euro! To skandal i rzadki przykład pazerności - czyli: "pruj klienta w dni i święta - nim się klient opamięta". Myślę, że firma Rainbow powinna dokładniej sprawdzać obiekty z którymi współpracuje.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    NIE POLECAM

    Mariola 13.07.2023

    Brak ciepłej wody. Pani rezydent zbywa klientów informacjami, że ktoś za chwilę naprawi awarie-co się nie dzieje przez cały tydzień pobytu. Po kilkukrotnym kontakcie proponuje zmianę hotelu zupełnie w innej lokalizacji za 45euro za 1 dzień pobytu, aby mieć dostęp do ciepłej wody. W rezultacie musieliśmy nagrzewać wodę w czajniku i polewać się z butelki, przez co nasza córka się poparzyła. Po powrocie złorzyliśmy reklamację do biura RAINBOW TOURS, gdzie po 30 dniach oczekiwania na odpowiedż firma zaproponowała rekompensatę w kwocie 100zł i to w formie kodu rabatowego na następny wyjazd. Po odwołaniu uzyskaliśmy odpowiedż w ciągu natępnych 30dni, że po podpisaniu ugody wpłacą 100zł na wskazane konto. Według RAINBOW ciepła woda jest warta 45euro za 1 dzień pobytu, a klientowi proponują 100zł. Brak szacunku ze strony biura

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem