Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(535 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie wiem czy polecam

    Monika 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Spędziliśmy dobry czas w tym hotelu. Ogromny plus za jedzenie, codziennie coś innego, bardzo duży wybór i wszystko przepyszne. Kilka basenów do dyspozycji gości, aquapark, markety i wypożyczalnia aut w pobliżu. Pokój rodzinny w części Garden to nie są 4* - owszem zostało zaznaczone na dokumencie podróży, że to 3*, nie rozumiem dlaczego przy wyborze pokoju nie ma takiej informacji od razu … Hotel 4*, a pokój w części Garden 3* … ogólnie pokój był bardzo zaniedbany i zdecydowanie wymaga dokładnego sprzątania, zwłaszcza łazienka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólnie o całym pobycie

    Anna, Sobotka 16.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Jedzenie dobre i dużo. Lokalizacja Ok dla osób które dużo zwiedzają i nie przebywają w hotelu cały dzień. Codziennie sprzątają pokoje oprócz niedzieli i wymieniają ręczniki. Miła obsługa. Minus kamienista plaża i w pobliżu lotnisko. Piękna wyspa jest co zwiedzić.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rodos 2020 rok.

    Marcin, Olsztyn 20.08.2020

    Grecka wyspa Rodos piękna, dużo ciekawych rzeczy można zobaczyć i zwiedzić. Największym minusem był hotel. Opisany w katalogach jako 4,5 gwiazdki, zasługiwał max na 3. Widać, że obiekt wraz z infrastrukturą złote czasy ma już dawno za sobą. Hotel i pokoje czyste lecz z poprzedniej epoki, duży smród w łazience. Jako ciekawostkę podam fakt, iż w całym pokoju było tylko jedno wolne gniazdko elektryczne. Dwa pozostałe podłączone pod telewizor. Niektóre lampki wyłącza się za pomocą wykręcenia żarówki. Monotonne jedzenie, w smaku średnie ,drinki bezalkoholowe, widać dużą oszczędność na gościach. Chcieliśmy zarezerwować kolację w jednej tematycznej restauracji, natomiast Pani w hotelu powiedziała, że niestety jest to niemożliwe bo jest dużo gości i nic nie poradzą. Po interwencji u rezydenta nagle okazało się, że miejsce się znalazło. Obojętne podejście do klienta. Ogólnie bardzo przereklamowany obiekt, w skali od 1-10 oceniłbym na 4. Ach dodam tylko, że rezydentka bardzo kompetentna. Pozdrawiam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dobrze, ale...

    Krzysztof, Wadowice 07.09.2022

    Ogólnie pobyt uważam za udany, ale był to pierwszy hotel z którego nie żal było nam wyjeżdżać, dopłaciliśmy do pokoju superior - był ok ale odpowiada raczej 3 gwiazdką, pokój sprzątany codziennie + woda w lodówce. Hotel przy piaszczysto-kamienistej plaży, z darmowymi leżakami oraz barem przy plaży. Dziwny system kubków na żetony, który nie jest przestrzegany. Lody w ciągu dnia są płatne, darmowe do kolacji. Hotel przepełniony (pobyt sierpień) nie przygotowany na przyjęcie takiej ilości gości, do stolika prowadzi cię kelner - niekoniecznie czystego, tak samo jeśli chodzi o sztućce i talerze to ich czystość pozostawiała wiele do życzenia. Baseny ok, jednak widać już spore zużycie, zwłaszcza w części aquaparku. Polscy Animatorzy mieli chyba zakaz prowadzenia imprez i odzywania się podczas animacji gdzie w hotelu było sporo gości z Polski. Cena nieadekwatna do jakości hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem