Opinie o Blue Bay

4.9/6 (508 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
508 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Wczasy tygodniowe

    Zacznę od biura Rainbow.... Zastanawiam się po co płacimy Rezydentowi za przysłowiową opiekę... Przyjeżdżając na lotnisko i udając się do hotelu rezydent powinien z nami być podczas zakwaterowania, nie każdy porozumiewa się w języku angielskim,... Koszmar.... Hotel ogólnie godny polecenia, aczkolwiek pokoje koszmarne, ciasno, Prlowskie, płytki odchodziły, za prysznic woda się wylewała i zalewała łazienkę...dla dzieci aquapark, duży atut hotelu, smaczne jedzenie i miły personel..

    Magda - 15.08.2020

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wakacje w Labranda Blue Bay

    Z plusów: ładne, ciepłe morze, fajna plaża, dobra animacja. Hotel jest blisko miasta Rodos. Przy hotelu najtańsza i najlepsza w okolicy wypożyczalnia samochodów. Z minusów: brud i syf, naczynia myją się byle jak; hotel pełny, ludzi za dużo, często brak leżaków, te które są rozwalone, nie wystarczało naczyń; słabe jedzenie (w dodatku nie zawsze świeże). Oprócz tego były problemy z wylotem. Samolot nie mógł wystartować przez usterkę, spędziliśmy cały dzień w samolocie, ale w końcu lot przenieśli.

    Hanna Warszawa - 16.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt 24.06- 4.07

    Hej, postaram się po krótce opisać pobyt ..na miejscu byliśmy jakoś koło 13:30 czasu Greckiego .Po zameldowaniu udaliśmy się do pokoju .My akurat mieliśmy wykupiony w pobyt w części Garden -anex. Niestety na samym wejściu czuć wilgoć w pokoju ,a wszystko spowodowane brakiem wentylacji jak i okna w łazience ..w pokoju mieliśmy towarzyszy mrówki ,które towarzyszyły Nam cały pobyt mimo iż incydent zgłosiłam na drugi dzień rezydentowi . W kolejnych dniach przy uruchomieniu klimatyzacji wypadł Nam z niej karaluch .Pokoje "sprzątane " codziennie tak po Grecki :)ręczniki również wymieniane codzienne .. Woda donoszona 1.5 dziennie , niestety jednego dnia o Nas zapomnieli .Kawa ,herbata na przyjazd była , później musiałam upominać się 3 razy ,aż w końcu przestałam .W części garden były śniadania , smaczne ale dużo mniejszy wybór niż w głównej restauracji . Zimne przekąski jak i również napoje miedzy 10-17 ,później trzeba udać się do głównego budynku .Tam za to w porze posiłków kolejki ....jak za dawnych czasów :) Podsumowując moim zdaniem błędem jest pisanie ,że hotel ma 4* , główna część owszem ,ale nie cześć garden ... tam ledwo 3 * .Biuro Rainbow powinno poprawić opis oferty , bo wprowadza w błąd .. wiele osób z pokojów anex było bardzo nie zadowolonych .Jedzenie smaczne , duży wybór ,plaża kamienista ..Jeszcze jedno o 7 "Janusze" zajmowali leżaki , mimo iż przez cały dzień nikt się na nich nie położył ..Jeśli miałabym kolejny raz ,być w tym hotelu , to wybrałabym pokój w części głównej mimo dopłaty ...

    ELŻBIETA, WOJCIESZYCE - 05.07.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wypoczynek

    Hotel duży. Zbyt mała liczba restauracji w stosunku do ilości gości (kolejki do restauracji, brak wolnych stolików). Jedzenie monotonne. Połowa naszej grupy zatruła się czymś. W pokojach czuć zapach stęchlizny, niezbyt czyste. W shower room spotkaliśmy karalucha.

    JAROSŁAW, KOBIELICE - 18.09.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem