5.3/6 (289 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.0/6
NIE POLECAM! Hotel raczej dla nie wymagających. Pokoje, dość ciasne ale czyste, obsługa ok. Nie rozumiem skąd tyle pozytywnych i zachwalających opinii dotyczących jedzenia???????? Jak dla mnie jakaś masakra, bardzo mały wybór, powtarzające się potrawy - kurczak, wieprzowina i cielęcina. Na śniadanie ciągle to samo, obiad i kolacja niczym się nie różniły. Z warzyw był słabej jakości pomidor, obeschły ogórek, cebula i kapusta, trochę oliwek. Owoce - arbuz, melon, pomarańcze, kiwi, jabłka. Desery głównie jakaś pianka w różnych kolorach i puding, nie wyglądało smacznie, nie zachęcało do spróbowania. Sytuacje ratowała chałwa i czasami ciasto w stylu murzynka czy babki cytrynowej. Dorosły był coś w stanie wybrać, my po 4 dniach mieliśmy dość jedzenia. Moje dziecko żyło na pizzy i bułce z masłem, bo ile można jeść frytki i kurczaka. Potrawy bardzo słone, jak trafiło się coś smacznego to było bardzo słone. Na stołówce bardzo duży zaduch, smród z grilowanego mięsa na sali. Po posiłku wychodziło się spocony i śmierdzący na kilometr... Kolejną sprawą rezerwacja leżaków pod parasolem! Chcesz mieć cień w ciągu dnia to trzeba było być na basenie po godzinie 7.00, żenada.... Leżaki rezerwowane były już po godzinie 6.00, o godzinie 8.00 nie było szans na leżak pod parasolem. Hotel ma 140 pokoi a 29 parasoli, ciężko wytrzymać na pełnym słońcu cały dzień, zwłaszcza, że basen otoczony jest z każdej strony budynkiem, brak jakiegokolwiek przewiewu.. Miejsce oczywiście jest na leżaki ale parasoli brak. Ogromny minus za to. Pozytyw: blisko fajne plaże i miła obsługa. Pizza w ciągu dnia\. Jak dla mnie hotel na 2,5 gwiazdki. Jeśli ktoś jedzie z myślą, że zje coś smacznego to nie w tym hotelu. Animacje były, mi średnio się podobały ale kto co lubi.
1.5/6
Pobyt oceniam bardzo źle. Zaczęło się od 2h i 20 minut opóźnienia lotu. Co spowodowało przyjazd na 19:00 i skrócenie wakacji. Potem mimo wykupionego miejsca w samolocie (uważam to za absurd) ze zwiekszona ilością miejsca, takiego miejsca nie otrzymałem z rodzina. Potem otrzymałem pokój na 1 pietrze bez windy, gdzie miałem targać wózek z dzieckiem. Przecież biuro wiedziało ze jadę z dzieckiem. W pokoju nie było czajnika, szlafroka i kapci mimo tego ze było w umówię. Powrót to trzymanie 30 minut w samolocie rozgrzanym i bez klimy. Pisk dzieci. Potem lot i ostre wychłodzenie. Wszyscy jesteśmy chorzy obecnie. Na dobitkę 1h czekania na bagaże w Polsce. Tak się dzieje gdy ma się umowę z tanimi i bardzo słabym przewoźnikiem smartwings. Odpowiedzialność za nich ponosi biuro bo to z nimi podpisuje umowę.
1.5/6
Hotel znajduje się na dość dużym, zielonym terenie z basenem zewnętrznym. Pokoje odnowione, chociaż meble mają już swoje lata. Bardzo fajna, odnowiona łazienka z kabiną prysznicową beż brodzika, że spływem w podłodze. Dużym minusem była pościel - bez kołdry, czy chociażby koca, do przykrycia jedynie prześcieradło, a mój pobyt był w drugiej połowie października. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Do morza ok. 400 m ruchliwą drogą, co latem jest chyba uciążliwe. W sumie więcej plusów niż minusów.
1.5/6
pokoje 413 zlokalizowane przy zrzucie nieczystości z całego hotelu smród przez cały dzień i noc, na balkonie nie usiedzisz, na dodatek pełną parą idą prace budowlane nowych budynków i basenu, interwencja o zamianę pokoju u pani rezydent bez powodzenia, powiedziano nam że za krótki pobyt, uważamy że za takie warunki pobytowe należy się nam jako stałym klientom z państwa firmy rekompensata. Z poważaniem dyrektor oddziału Warszawa SRJ d/ s turystyki Adam J.