5.3/6 (289 opinii)
Kategoria lokalna 4
1.0/6
Hotel Marathon czysty, zadbany, standard dobry, basen bardzo dobre wyżywienie, drinki wydawał w barze jeden pracownik, także regularnie stała kolejka ludzi do obsługi. \ miła obsługa hotelowa, generalnie Grecy na Rodos byli mili i pomocni. Niestety podczas pobytu syn doznał wypadku. szyba balkonowa rozbiła się o Szymona. Syn dostał ciężkiego urazu, musiał przechodzić zabieg w szpitalu na Rodos. Przy tej okazji mamy duży żal do rezydentki i ubezpieczyciela z którym współpracuje Rainbow. Pani Rezydentka Magda jedyną rzeczą, którą się interesowała to koszty szyby balkonowej. Nie mieliśmy z jej strony żadnego wsparcia, żadnego zaangażowania w pomoc nam w tej trudnej sytuacji. Z ubezpieczycielem też ciężko było się porozumieć, a pomoc uzyskaliśmy dopiero po 4 dniach od wypadku, po kilkunastu telefonach i SMSach.
1.0/6
Czytamy z żoną te super opinie o hotelu Marathon i albo byliśmy w innym hotelu ;), albo opinie są podkoloryzowane przez Biuro podróży. Jak można napisać, że w tym hotelu jest duży piękny basen czy super wyżywienie: No chyba, że ktoś był 1x za granicą i nie miał styczności z innymi hotelami i co ważne dużo tańszymi, np Kos gdzie 1 basen był 4x większy od tego w Marathonie, a było ich tam 3 _Kos . Wyżywienie: Coś co wygląda jak mięso, a smakuje jak stara skarpeta to jest super jedzenie ? No gratulacje smaku. Plaża o matko jak można nazwać górę kamieni jak z betoniarki plażą ? 10 minut spacerkiem ? chyba że robi to Robert Korzeniowski Transfer 28 kilometrów czyli blisko, ale czy trzeba jechać taki odcinek aż godzinę ? Plusy ? Dobra pogoda i cieple morze, oraz ładne widoki. Cena ? w naszym przekonaniu max 1.000 zł za osobę nie więcej. Opinię dajemy po raz 2 bo pierwsza jakoś się nie znalazła tutaj.
1.0/6
Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Spędziłem tam wakacje z rodziną, w tym z ośmiomiesięcznym dzieckiem. Nie były to udane wakacje. Zacznę od plusów, których jest niewiele: - położenie blisko miasteczka, sklepów i knajp. Tuż obok duży, dobrze wyposażony sklep. Do plaży jednak daleko. - miła obsługa. Pani Agnieszka na recepcji pomocna - dobra pizza wypiekana w ciągu dnia przy basenie - wypożyczalnia samochodów na miejscu Poza tym hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Widać, że pokoje mają już swoje lata. Już drugiego dnia musieliśmy zmienić pokój, ponieważ w łazience znaleźliśmy karalucha, co świadczy o niedokładnym sprzątaniu, ponieważ nie otwieraliśmy okien. Menedżer hotelu nie widział w tym nic nadzwyczajnego, wprost powiedział, że jak nam się nie podoba, to możemy zmienić hotel. Arogancki człowiek. Ostatecznie dostaliśmy pokój na drugim piętrze (na szczęście z windą), przy basenie. Niestety hotel nie respektuje ciszy nocnej, prowadząc codzienne animacje i koncerty przynajmniej do północy. Niemieckie karaoke to chyba ostatnie czego chciałem słuchać podczas wakacji. Drzwi nie miały uszczelki, więc ich zamknięcie niewiele dawało. Po prostu nie dało się spać. Zmiana pokoju nie była możliwa, ponieważ hotel miał pełne obłożenie. Dopiero po kilku dniach dostaliśmy propozycję kolejnej zmiany pokoju na mniejszy, na piętrze i bez windy.... W pierwszym pokoju, nie wiem dlaczego, nie dało się ustawić klimatyzacji na mniej niż 23 stopnie, w drugim już było ok. Opis pokoju przedstawiany przez Rainbow nie pokrywa się z rzeczywistością. Nie było szlafroków i klapek. Nie było też czajnika, co w naszym przypadku było dużym utrudnieniem. Zamiast 400 m do plaży, realnie było pewnie 600 m– 700 m. Widok na morze jest więc widokiem na dalekie morze. Brak możliwości ustawienia własnego hasła do sejfu w pokoju (hasło dostajemy na recepcji) powoduje, że właściwie mogłoby ich nie być. Nie wiem, kto wpadł na pomysł, żeby brodzik dla dzieci zrobić przy barze, gdzie non stop wszyscy palą. Hotel nie ma też wydzielonych stref dla palących lub niepalących, czegokolwiek. Wszędzie unosi się dym papierosowy. Większość gości to emeryci. Pomimo informacji o zakazie zajmowania leżaków, nie jest on w ogóle przez hotel respektowany. Ogólnie leżaków jest za mało, biorąc pod uwagę wielkość hotelu. Jedzenie bardzo średnie, często powtarzające się. Wybór nie jest zbyt duży. Mięso było po prostu niesmaczne. Podsumowując - były to nasze najgorsze wakacje all inclusive i na pewno tam nie wrócimy. Nie rozumiem pozytywnych opinii na temat tego hotelu.
1.0/6
Wielkie rozczarowanie. Hotel niby 4 gwiazdkowy, a funkcjonuje na max 3. Obsługa restauracji słaba, poza jedną Panią. Naśmiewają się z klientów, nie kryjąc się z tym. Jedzenie słabawe. Hotel głośny. Do 24.00 i dłużej muzyka na maxa. Menager kawał bezczelnego bufona adorującego niemców.