Kategoria lokalna 1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Padłem ofiarą swojego pośpiechu, bo zjawiłem się w biurze Rainbow i chciałem polecieć tam gdzie jeszcze jest ciepło, a wylot będzie w najbliższym, dostępnym terminie. Zaproponowano mi to miejsce. Cena była bardzo niska - jak na hotel ze śniadaniami. Powinno to wzbudzić moją czujność, ale zakładałem naiwnie, że jakieś standardy będą spełnione. Śniadania to kpina - ciemny płyn przypominający kawę, żółty napój, przypominający sok pomarańczowy, chleb tostowy + masło + dżem - to wszystko rościło sobie pretensje do miana "śniadania". Ale nie zależało mi na tym, jak i na tym, że nie ma klimatyzacji w pokoju. (wprawdzie była - dodatkowo płatna - 10 euro/dzień). W biurze przy zakupie wyjazdu nikt mi o tym nie mówił, ale nie dla klimatyzacji tutaj przyjechałem. Moja ocena 0,5 wynika z tego że w pokoju było łóżko - a nawet łazienka i prysznic. Ale to wszystko bajka. Są dwie rzeczy które dyskwalifikują ten obiekt: Pierwsza - praktycznie brak Internetu - wi-fi w pokojach niedostępne. Połączyć się podobno można ale tylko schodząc do miejsca w którym podawano te wykwintne śniadania. To jednak fikcja - łącze co chwila się zrywało, bo Internet w tym obiekcie zrobiono z drzewa wierzbowego. Najlepsze było na koniec: Wylatywałem o godz. 23:00 - pokój należy zwolnić o 11:00 - transport na lotnisko o 20:00 - do tego czasu można by siedzieć na leżakach, gdyby na obiekcie była ogólnie dostępna toaleta!!! Właścicielka zgodziła się na dostęp do mojego pokoju (czyli do toalety) - pod warunkiem że zapłacę dodatkowo 20 euro! To skandal i rzadki przykład pazerności - czyli: "pruj klienta w dni i święta - nim się klient opamięta". Myślę, że firma Rainbow powinna dokładniej sprawdzać obiekty z którymi współpracuje.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak ciepłej wody. Pani rezydent zbywa klientów informacjami, że ktoś za chwilę naprawi awarie-co się nie dzieje przez cały tydzień pobytu. Po kilkukrotnym kontakcie proponuje zmianę hotelu zupełnie w innej lokalizacji za 45euro za 1 dzień pobytu, aby mieć dostęp do ciepłej wody. W rezultacie musieliśmy nagrzewać wodę w czajniku i polewać się z butelki, przez co nasza córka się poparzyła. Po powrocie złorzyliśmy reklamację do biura RAINBOW TOURS, gdzie po 30 dniach oczekiwania na odpowiedż firma zaproponowała rekompensatę w kwocie 100zł i to w formie kodu rabatowego na następny wyjazd. Po odwołaniu uzyskaliśmy odpowiedż w ciągu natępnych 30dni, że po podpisaniu ugody wpłacą 100zł na wskazane konto. Według RAINBOW ciepła woda jest warta 45euro za 1 dzień pobytu, a klientowi proponują 100zł. Brak szacunku ze strony biura