4.5/6 (297 opinii)
Kategoria lokalna 2
0.5/6
Brak ciepłej wody. Pani rezydent zbywa klientów informacjami, że ktoś za chwilę naprawi awarie-co się nie dzieje przez cały tydzień pobytu. Po kilkukrotnym kontakcie proponuje zmianę hotelu zupełnie w innej lokalizacji za 45euro za 1 dzień pobytu, aby mieć dostęp do ciepłej wody. W rezultacie musieliśmy nagrzewać wodę w czajniku i polewać się z butelki, przez co nasza córka się poparzyła. Po powrocie złorzyliśmy reklamację do biura RAINBOW TOURS, gdzie po 30 dniach oczekiwania na odpowiedż firma zaproponowała rekompensatę w kwocie 100zł i to w formie kodu rabatowego na następny wyjazd. Po odwołaniu uzyskaliśmy odpowiedż w ciągu natępnych 30dni, że po podpisaniu ugody wpłacą 100zł na wskazane konto. Według RAINBOW ciepła woda jest warta 45euro za 1 dzień pobytu, a klientowi proponują 100zł. Brak szacunku ze strony biura