Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony na uboczu z dala od jakiegoś miasteczka . Obok dwie knajpki grecka i włoska gdzie można zjeść cos innego/lepszego niż hotelowe posiłki które codziennie są identyczne i raczej pod Brytyjczyków (mnóstwo tłustych i bardzo słodkich dań ). Greckiego dobrego jedzenia w hotelu nie uświadczysz trzeba wynająć auto i zjeść w jakiejś greckiej kanapie na wyspie . Hotel nie posiada własnej plaży wiec trzeba kawałek przejść w dół gdzie można wynająć leżaki, plaza jest kamienista,czysta buty do wody warto mieć. Powrót z plaży mocno pod górę co w tym upale jest uciążliwe zwłaszcza dla dzieci. W hotelu są baseny jest jedna zjeżdżalnia dla dzieci ogólnie czysto ale bardzo tłoczno. Rano trzeba rezerwować leżaki ale uwaga trzeba aby ktoś leżał na nich przynajmniej jedna osoba bo obsługa ok 9 rano zbiera ręczniki gdzie nikt nie siedzi i oddaje do recepcji a miejsce sie zwalnia . Pierwszy raz tak widziałem jak ludzie od 7 leżą na leżakach przy basenie który otwierają od 10.00 . Przy basenie jest bar mozna sie napić są drinki standardowe hotelowe alkohole lokalne. Posiłki w barze przy basenie od 12.00 do 14.30 pizza i kebab smaczne pozatym makarony i jakies mięsko ,warzywa. Śniadania i kolacje monotonne to samo codziennie. Pokoje codziennie sprzątane choć czasami zapomnieli dodać papier :-) klima działa w miarę . W pokoju mieliśmy pod koniec mrówki . Obsługa ogólnie na plus mili Grecy starają sie pomóc . Przed hotelem jest sklep gdzie można kupić wodę bo mimo ze all inclusive to niestety nie uzupełniają w pokojach wody tylko na początku w pierwszy dzień jest w lodówce potem już tylko w barach ale nie mozna nalewac do butelek. Wokół hotelu widoków nie ma jest jakis plac budowy . Generalnie w hotelu mało atrakcji dla dzieci wieczorami animacje słabe . Trzy razy w ciągu 10 dni odbyły się pokazy w amifiteatrze co nas rozczarowało bo byliśmy z 8 latkiem i za wiele nie było dla niego atrakcji. Głównie w hotelu Brytyjczycy ,Niemcy i Czesi kilka osób z Polski . Mamy lekki niedosyt bo hotel nie był tani ale nie jest wart tych pieniędzy. Biuro Rainbow w porządku zwiezli przywieźli pogadali o wycieczkach wiec wywiązali sie z zadania . Nie korzystaliśmy z wycieczek bo wynajęliśmy samochód i zwidzilismy wyspę sami. Drugi raz do tego hotelu byśmy nie pojechali i nie będziemy go polecać znajomym .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znajduje się w świetnej lokalizacji. Można pozwiedzać wiele ciekawych miejsc w promieniu do 40 km. Wynajęliśmy samochód na 6 dni i nie mieliśmy powodu do nudy. Nieopodal hotelu znajduje się przystanek i sklepy. Blisko plaża. Niektórzy mówią, że strome podejście. Myślę, że nie jest takie złe. Gorsze są samochody, które tamtędy przejeżdżają. Do reszty mam mieszane uczucia. Hotel przestronny położony na dużej przestrzeni. Od wejścia miła obsługa recepcjonistów, którzy pomagają z walizkami i odprowadzają do pokoi. No i właśnie pokoje - są tylko odświeżone, pomimo dopłaty ciasne i odbiegające od zdjęć w galerii. Klimatyzacja bez możliwości regulacji, przy której w nocy można zamarznąć. Łazienka tragiczna. Zacieki, grzyb i niedomyte elementy armatury. Wanna z półszybą, która nie zatrzymywała wody - wszystko lało się po łazience. Najbardziej niepojęte coś co nie jest drogie, to szczotka do WC rozpadająca się na kilka części, gdzie sprzątaczka gdyby sprzątała z pewnością by to zauważyła. Pokoje nie były dokładnie sprzątane. Część basenowa w porządku. Brakowało w basenie dziecięcym zjeżdżalni lub jakichś atrakcji dla najmłodszych - jest jedynie basen. Przy dużym basenie zjeżdżalnia dla większych dzieciaków i dorosłych. Niestety ratownik nie pilnował należycie osób korzystających z atrakcji. To co mnie najbardziej uderzyło, to toaleta znajdująca się przy basenie, która mieści się poniżej budynku. Obsługa hotelu składuje tam leżaki, krzesła i jakąś kanapę. Między tym wszystkim siedzą koty, które tam jedzą i załatwiają swoje potrzeby. Smród jak w piwnicach lat 90. Nie rozumiem jak ktoś mógł do tego dopuścić. Przecież to uderza w dobre imię obiektu. Poza tym schodzą tam dzieci, które lgną do takich zwierząt. Źle to wygląda. Śniadania i kolacje mieściły się przy recepcji. Miały najbardziej zróżnicowane menu. Chociaż na kolację nie dawano masła. W tej części posiłki były przygotowywane częściowo przed gośćmi. Obiady serwowano przy basenach, bardziej monotonne, ale w porządku. Cały czas podczas otwarcia basenów była dostępna pizza, a`la kebab, hod-dog, lody. Wina, piwo w porządku. Soki już niekoniecznie. Codziennie organizowano występy zewnętrznych grup rozrywkowych. Wszystko na plus. Ludzie na prawdę się starali. Na minus animatorki będące na miejscu. Dla dzieci w kółko te same zabawy prezentowane przez jedną panią. Druga zaś zachwycała nas muzyką z laptopa, co chwilę urywając utwory. Nie wiem o co w tym chodziło, bo to bardziej irytowało niż umilało czas.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy może pozytywnie czyli od rzeczy na + - jedzenie, bardzo dobre, różnorodne, świeże, jedno z lepszych na Allu jakie miałem - obsługa hotelowa, bardzo miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta na każdym kroku rozwiązywali problemy, swoją osobą nadrabiali niedociągnięcia Hotelu - obsługa przez Rainbow, na lotnisku czekali wyznaczeni ludzie i kierowali bezpośrednio do autokarów, podobnie w drodze powrotnej również była obsługa na lotnisku, spotkanie z rezydentem na czas, rzeczowe. - pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników, nawet ubrania składali - sama wyspa bardzo piękna i warta odwiedzenia, Akropol, Stare miasto, Na - - pełno mrówek w pokoju, jak i całym hotelu, stare pokoje, pleśń a łazience, w łazience wanna z szybą do której nie można było wejść bo z jednej strony zlew z drugiej kibelek, nie było gdzie powiesić ręczników, brak korka do wanny trzeba było sobie radzić własną pomysłowością jeśli chciało się okąpać dziecko w wannie. - zamówiliśmy dwa pokoje, jeden standardowy dla rodziców, drugi większy rodzinny z przesuwanymi drzwiami, Na początku Pan z recepcji chciał nam zaproponować zamianę tych dwóch pokoi na jeden większy apartament jak się okazało pierwszy w opisie miał mieć 25 m2, miał ok 9 m2, wyglądał z zewnątrz tak jakby z jednego dużego zrobili dwa małe w zasadzie, 80% pokoju zajmowało łóżko. drugi metrażowo był ok, ogólnie bardzo duży i w zasadzie wyglądał powierzchniowo jak ten apartament który chcieli nam zaproponować. Poprosiliśmy o zamianę pokoju na inny jak się okazało posiadają pokoje Normalne, duże przestronne tak jak opisie tylko najpierw chcą Cię wcisnąć do tych najgorszych, albo zaproponować Ci jeden zamiast dwóch, takie cwaniactwo i trochę oszustwo co na samym początku mi się nie podobało bo ledwo człowiek na wczasy przyjedzie już musi o swoje walczyć, choć z wymianą pokoju nie było żadnego problemu. Jeśli chodzi o pokój rodzinny lokalizacje bardzo kiepska dla rodzin z małym dzieckiem i wózkiem, pokoje zlokalizowane na piętrze gdzie trzeba było za każdym razem wózek wnosić po ok 30 schodach, bo nie było ani windy ani podjazdu, dodatkowo pokoje zlokalizaowane przy basenie i przy miejscu imprez i animacji, małe dziecko do 23 nie pośpi, w pokoju wszystko słychać, ogólnie całe rozplanowanie pokoi, terenu hotelu wg. mnie bardzo kiepskie i nieprzemyślane - późny wylot powrotny, z hotelu wykwaterować się trzeba o 11 a lot o 22:40, wolałbym dopłacić a mieć lot powrotny tak jak inne miasta o normalnej godzinie, Rainbow bierze nocne loty z Katowic ponieważ opłaty lotniskowe są wtedy tańsze (tak ludzie to widzą i wiedzą) ale przez to powrót szczególnie z małym dzieckiem jest bardzo męczący, Bydgoszcz, Poznań loty o 11, 14 a Katowice 22:40, - oba loty opóźnione do i z Rodos o 1h, choć tutaj za bardzo do Rainbow pretensji mieć nie można, ale linie Enterair trzymały ludzi w samolocie, bez włączonej klimy w locie powrotnym przez ponad godzinę, dzieci małe płakały, bo nie można włączyć klimatyzacji na chwilę, wszyscy upoceni umęczeni. - lokalizacja hotelu średnia nie ma w zasadzie gdzie wyjść na spacer, wszystko toczy się w około Hotelu, jak się jest samemu nie ma problemu bo do miasta Rodos busem czy taxi jest 15 min., ale z małym dzieckiem średnio, pieszo za bardzo nie ma też tam jak dojść bo główna droga ruchliwa bez chodnika. - klimatyzacja nieodgrzybiona nie wyczyszczona śmirdziało z niej, dodatkowo czasem w pokoju śmierdziało kanalizacją. +- Plaża duża troche zanieczyszczona, ciężkie wejście do morza na początku żwir później duże śliskie kamienie, trzeba było się pilnować, żeby się nie wy*****ć. Reasumując, do Rodos bym wrócił bo wyspa jest piękna, ale nie do tego Hotelu mimo dobrego jedzenia i świetnej obsługi oraz jeśli loty powrotne do Katowic z Rainbow będą o takich porach rozważyłbym inne lotnisko albo, inne biuro albo poszukał lotów na własną rękę. Przy wyborze kolejnej wycieczki na pewno będę na to zwracał uwagę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe do hotelu okazało się, że hotel nie posiada mojej rezerwacji. Po 2h oczekiwaniu zorganizowano dla mnie i mojej rodziny (2 latek na pokładzie) pokój na 1 dzień. Kolejne dnia z hotelu 4 gwiazdkowego zostałem przetransportowany do hotelu 3 gwiazdkowego z dużo gorszą ofertą all inclusive i w dużo dalszej odległości od plaży (zamiast 150 ok 900 metrów). Po kolejnych 2 dniach kolejna przeprowadzka i powrót do hotelu Virgnia. Sam hotel Virginia, baseny, jedzenie, animacje - szczególnie pod dzieci, były jak najbardziej godne polecenia. No może poza brakiem miejsca w porze obiadowej. Często było trzeba czekać aż ktoś zwolni stolik. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia samochodu w lobby (rozsądne ceny). Gdyby nie problemy z rezerwacją, 2 przeprowadzkami byłbym zadowolony.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tragiczne sprzątanie, smugi na lustrach, blaty nawet nie dotknięte, 1 ręcznik na osobę na 6 dni, w ostatni dzień dostaliśmy 8 ręczników... , pościel też zmieniona tylko w ostatni dzień. Pościel i ręcnziki z plamami, nie sa wyprane jak powinny. Wifi o prędkości 1mb/s, więc jakiekolwiek oglądanie filmów utrudnione, zasięg powiedzmy, że ok, ale w pokoju trzeba było siedzieć w dobrym miejscu żeby nie rozłączało. Jedzenie ok, bez szału, głodny nie chodziłem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na raz ,monotonne jedzenie , podarte ręczniki, brudne baseny, restauracja a`la carte porażka porcje na 6 osób tak małe,na jedną osobę, każdy jadł coś innego ,a potem na stołówkę aby zjeść kolację. Napoje do kolacji płatne . widać że hotel prowadzi bardzo oszczędną politykę. Na wszystkie hotele w,których byliśmy ten jest najgorszy .Dużym plusem jest obsłiga, która ciągle biegała i cały czas pracowała ,Animacje dla dzieci ciekawe ale szału nie było. Genaralnie hotelu nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie były to wakacje marzeń, na podłodze pełno kłaków po poprzednikach ,tak samo pety w popielniczce na balkonie,narzuta na łóżku całą poplamiona,prysznic raczej dla dzieci,woda w mniejszym basenie wyglądała jak pomyje,krzesła na stołówce takie że strach siadać. Jedzenie i obsługa ok.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Virginia niestety zawiódł nas pod każdym względem. Pokój który dostaliśmy był w starszej części hotelu (podobno wyremontowanej), zupełnie inny niż te na zdjęciach Rainbow. Gdy weszliśmy do pokoju był on nie posprzątany, w łazience prysznic był rozłożony na części. W kolejne dni panie, które sprzątały pokoje zawsze o czymś zapominały (brak ręczników, papieru toaletowego, mydła). Wyżywienie było monotonne i bardzo tłuste. Wszystko smażone na głębokim oleju. Jedyne jadalne rzeczy do pizza i kebab w snak barze oraz niektóre owoce. Napoje, drinki tak jak zazwyczaj na takich wakacjach robione na tanich zamiennikach. Automat z napojami był często zepsuty w czasie posiłków. Plaża nie była położona 150 m od hotelu tylko 600 m. Hotel położony, jest w części wysyp gdzie poza hotelem nie ma gdzie wyjść. Najbliższe miejsce gdzie można pospacerować deptakiem jest oddalone o 5 km Rodos. Spacer w pobliżu hotelu raczej niebezpieczny bo w większości nie ma chodnika, a poboczę jest wąskie. Hotel nie posiada również wypożyczalni rowerów. Woda w basenie nie była podgrzewana, była zimniejszy niż w morzu przez co mało kto korzystał z basenu. Czasem wieczorem przy barze pojawiali się nie powołani goście - karaluchy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wykupując wycieczkę mieliśmy informację, że jedziemy na 11 dni, 10 noclegów. Nasze wakacje zostały skrócone o 1 dzień, wylot z Polski nastąpił 13.09.24 o 22.40, w hotelu byliśmy 14.09.24 około 4.30 czasu lokalnego. Wyjazd z hotelu nastąpił 23.09.24 o godz. 4.30. Tak więc w hotelu przebywaliśmy równe 9 a nie obiecane 10 dób, klimatyczne musieliśmy opłacić również za 10 dni. Rezydentka była tylko po to, żeby sprzedać dodatkowe wycieczki. Zwracając się z prośbą do Pani Rezydentki o załatwienie pomocy medycznej otrzymaliśmy informację żeby dzwonić do ubezpieczyciela.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam mieszane uczucia, co do tego hotelu, wybrany został ze względu na dzieci, ale przyjazny dzieciom to on do końca nie jest, chociażbym ze względu na brak podgrzewanej wody w basenie dla dzieci, czy brak wyżywienia dostosowanego pod dzieci oraz znikoma ilość atrakcji dla najmłodszych