Opinie o Virginia Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(130 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel super i na tym koniec.

    Marek, --- 12.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel świetny, czysty, jedzenie smaczne. Tylko śniadanie trochę słabo wypadają na tle reszty. Zmienił bym tylko czerstwe pieczywo. Natomiast jest to moja ostatnia wycieczka z r.pl, pojechałem z nimi 4 raz i czwarty raz czuję się oszukany, dostałem nie ten pokój który był w ofercie w hotelu okazało się że ten który widziałem na zdjęciach to jakiś superior bla bla pięć członów nazwy, a r.pl zabukowało dla mnie jakiś junior siut czy coś. Nie pomogły odrazu interwencje u rezydenta czy recepcji hotelu. Trudno nie dla pokoju tam pojechałem, ale płaciłem za coś innego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    poniżej oczekiwań

    JLo 21.02.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel położony pośrodku "niczego", tj. okolicznych slumsów cygańsko - azjatyckich, z których składa się częściowo obsługa hotelu. Pokój bardzo mały i beznadziejnie wyposażony. W szafach nie było ani jednej półki, wszystkie rzeczy trzymaliśmy na wierzchu w walizkach. Jedzenie tak złe, że nawet mąż narzekał a do wybrednych nie należy. Frytki na każdy posiłek, powtarzające się wiecznie dania i kotlety, jajecznica w proszku, wszystkie ciasta z kremem, po których dostałam pierwszy raz zgagi. Hotel przygotowany na turystów z Niemiec i Anglii i to pod nich jest ustawiona gastronomia. Na plus zasługuje plaża, która jest wyjątkowo blisko. Nie jest duża, a zjeżdża się do niej większość lokalnych mieszkańców. Turyści oblegają głównie baseny. Poza hotelem nie ma gdzie spędzić czasu. Jest tylko kilka sklepów jakieś 15 min spacerem od obiektu. Codziennie wieczorem hotel organizuje jakieś występy w swoim amfiteatrze, dostosowane dla dorosłych odbiorców. Dla dzieci jest plac zabaw i zjeżdżalnie w basenach. Każdy gość może też raz zjeść obiad w oddzielnej restauracji poza sektorem "koryt". Rezydent opowiada bzdury o transporcie publicznym i poruszaniu się na własną rękę po wyspie, co szczerze odradzamy. Wybraliśmy się taksówka do stolicy, z hotelu było prosto, potem nie było czym wrócić. Zaliczyliśmy chyba największe oberwanie chmury w historii tej wyspy. Najlepiej korzystać z wyjazdów, które są w ofercie hotelu z dojazdem i powrotem. Z wycieczek nie korzystaliśmy, większość można zorganizować sobie na własną rękę u miejscowych, dotyczy to również rejsu na wyspę Symi. Pojechaliśmy zato do Lindos, super miejsce, zwiedziliśmy akropol i przeszliśmy po straganach, na zatokę zabrakło czasu, a szkoda. Mam niedosyt tej wyspy, bardzo chętnie bym ją zwiedziła ponownie, ale do tego hotelu na pewno nie chce wrócić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mocno srednio

    Aurelia 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Byłoby nawet nieźle gdyby nie pojawił się overbooking i relokacja hotelu...słabo tym zarządzacie... Plaża śliczna, do Rodos bluziutko ...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje 2024

    Kamila, --- 18.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    pobyt rozpaczał sie w innym pokoju niz mielismy zarezerowane, po dwoch dniach dostalismy mniejszy pokoj ale z basenem. Jedzenie oceniam na monnotone sniadania typowo dla anglikow, mało warzyw. Jajecznica niesmaczna,jedynie naleśniki dla dzieci dobre. Obiadów nie oceniam bo były poniżej wszelkich norm jedynie pizza zjadliwa która byla robiona na bieżąco. Kolacje jedynym posiłkiem na który można liczyć. Dzień włoski godny polecenia smaczne różnorodne potrawy. dania przygotowywane na kolacje przez kucharzy jeśli przyszło sie później niestety były zimne. napoje z dystrybutorów drinki w all zamiast alkoholu wlewali chyba wode :( basen na strarszej czesci hotelu zielony duzo odbiega od zdjęć z katalogu. drugi basen przepełniony brak ratownika, zjezdzalnia dla dzieci byla uczęszczana przez "dużych" dorosłych. brak jakiekolwiek dyscypliny na basenie. Plaza oddalona od hotelu kamienista z drogimi leżakami. okolica cicha brak sklepów. Autobusy czesto jeżdżą blisko do stolicy. Obsługa mila uśmiechnięta. Ogólnie nie polecam hotelu chyba ze z sama kolacja. pokoje czyste sprzątane codziennie nawet za bardzo sprzątaczka wyrzuciła lekarstwa zawinięte w chusteczkę. Mrówki i nawet karaluch się przybłąkał. Hotel nie nadaje się na 4 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pobyt w hotelu Virginia - sierpień 2023

    Sylwia, --- 09.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel duży i dość mocno zróżnicowany jeśli chodzi o poziom pokoi. Niestety, mimo, że w ofercie mieliśmy zagwarantowany był pokój 25m2, to niestety otrzymaliśmy pokój, w którym nie mogłam rozłożyć nawet walizki. Wszelkie prośby dotyczące zmiany pokoju, spotkały się z lekceważeniem. Nie tylko ze strony pracowników, którzy obiecali coś zrobić w naszej sprawie, ale też ze strony rezydenta, który nie tylko nie pomógł, ale na wiadomość dotyczącą ponowienie mojej prośby o zmianę pokoju nawet na nią nie odpowiedział. To niezwykle przykre, bo nasz pokój wyglądał jak magazyn... Jeśli chodzi o jedzenie to faktycznie było ono smaczne i zróżnicowane. Przyznam, że kwestia pokoju znacząco wpłynęła na nasze wakacje... Niestety takie traktowanie klienta mocno zniechęca nie tylko do tego hotelu, ale też do przyszłego planowania urlopu z Rainbow.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spoko ale nie wrócę

    Julia 10.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Niestety all inclusive nie było szałem i wszytko takie tanie. Jedzenie nie było prawie wymienianie i drinki tylko sokiem albo napojem smakowały.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobra lokalizacja i właściwie to tyle

    Mateusz, Kraków 26.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel posiada bardzo fajna lokalizację, ale na tym mogę skończyć. Z pewnością nie zasługuje na swoje 4 gwiazdki. Niesmaczna i monotonna kuchnia, mało pomocna obsługa, kiepski standard pokoju i poczucie zmarnowanego czasu i pieniędzy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam tego hotelu

    Krzysztof, Otwock 09.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Mała ilość leżaków codzienna walka. Pokój malowany razem z lampkami na ścianie i kontaktami. Ograniczona ilość wręcz minimum owoców . Więcej tam nie pojadę.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Okropny hotel - nie polecamy!

    emdamrath@gmail.com 11.08.2025

    Z przykrością musimy stwierdzić, że nasze wakacje były nieudane w hotelu Virginia na Rodos. Zamówiliśmy wakacje już w styczniu 2025, wzięliśmy specjalnie pokój z prywatnym basenem, gdyż miała to być super niespodzianka dla naszego synka. Niestety przyjechaliśmy do hotelu i dostaliśmy pokój, jak nas zapewniali w recepcji " nice room with private pool". Trwało to tylko chwilę gdyż godzinę od zameldowania zauważyliśmy w pokoju mrówki. Były wszędzie w dużym pokoju, korytarzu, łazience. Wychodziły nawet z kontaktow na lampy. Zgłosiliśmy do rezydentki i recepcji. Chcieliśmy zmiany pokoju, niestety nie było wolnego innego pokoju. Powiedzieli, że może jutro lub za dwa dni coś się zwolni. Były to tylko obietnice że strony hotelu. Dodatkowo, dyrekcja zaproponowała, że może uda się dostać pokój ale gorszy standard lecz będziemy musieli podpisać umowę z hotelem, że nie będziemy mieć rozszcen do hotelu. Po drogie pokój, który dostaliśmy nie wygląda jak na zdjęciu w katalogu czy na stronie rainbow. Jest z drugiej strony hotelu i bardzo daleko od głównego pokoju. Niestety jest to kłamsto że strony biura.Pokój,który jest na zdjęciu i powinniśmy dostać oczywiście był przeznaczony dla innych krajów. Jest to dyskryminacja. Ogólnie wymeldowanie i wyjazd z hotelu mieliśmy o 4.15 rano a przyjechaliśmy w pn o 16. Nasz pobyt to dokładnie 6 dni i 1/4 . Ostatni dzień nie mieliśmy szansy skorzystać w wyżywienia gdyz wróciliśmy do Polski ju o godzinie 9 rano. Uważamy, że zostaliśmy oszukani i nasz pobyt został skrócony. Brudne pokoje,nie sprzątane tylko wymiana ręczników i to czasami na naszą prośbę. Jak chcesz jechać do tego hotelu, lepiej kup cos na mrówki czy pogryzienia komarów gdyż komary niestety są wszędzie.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Najgorsze wakacje w moim życiu!

    ALIAKSANDR 15.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Od całego serca nie polecam tego hotelu! Serwis po prostu okropny. Dużo ludzi, wszędzie są kolejki. A zaczęło się wszystko od tego, że po 10 godzinach oczekiwania nasz lot był odwołany. Zgubiliśmy całą dobę hotelową. Na reklamację nikt nie odreagował: ani Rainbow, ani Smartwings. Byliśmy tam 14 dni, przez tydzień wracamy do pokoju, a klucz elektroniczny zablokowany! Zaczęliśmy wyjaśniać co się stało? Okazało się, że Rainbow zgłosił nas tylko na 7 dni. Nikt w hotelu z nami się nie skontaktował, nie zadzwonił, po prostu zablokowali klucz i tyle! I zaczęli rządzić w naszym pokoju w naszej nieobecności - przynieśli dodatkowe łóżko dla kolejnych gości!!! Nikt nawet nie przeprosił! To masakra! Polska rezydentka w hotelu w ogóle niczym nie pomaga i tam się nie znajduje. Chcę tylko sprzedawać wycieczki, a na pytania nie odpowiadała. Jeszcze mogę napisać 20 punktów, czemu lepiej nie lecieć do tego hotelu, ale szczegóły opisałam w opinie na stronie Tripa*visor. Kiedy macie do wyboru inne hotele, lepiej zastanawiacie się o nich. Najgorsze wakacje w naszym życiu! Serwisowi Rainbow również 1*. Nigdy więcej z wami!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem