Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Magda 10.10.2022
Greckie wakacje
Hotel Virginia niestety zawiódł nas pod każdym względem. Pokój który dostaliśmy był w starszej części hotelu (podobno wyremontowanej), zupełnie inny niż te na zdjęciach Rainbow. Gdy weszliśmy do pokoju był on nie posprzątany, w łazience prysznic był rozłożony na części. W kolejne dni panie, które sprzątały pokoje zawsze o czymś zapominały (brak ręczników, papieru toaletowego, mydła). Wyżywienie było monotonne i bardzo tłuste. Wszystko smażone na głębokim oleju. Jedyne jadalne rzeczy do pizza i kebab w snak barze oraz niektóre owoce. Napoje, drinki tak jak zazwyczaj na takich wakacjach robione na tanich zamiennikach. Automat z napojami był często zepsuty w czasie posiłków. Plaża nie była położona 150 m od hotelu tylko 600 m. Hotel położony, jest w części wysyp gdzie poza hotelem nie ma gdzie wyjść. Najbliższe miejsce gdzie można pospacerować deptakiem jest oddalone o 5 km Rodos. Spacer w pobliżu hotelu raczej niebezpieczny bo w większości nie ma chodnika, a poboczę jest wąskie. Hotel nie posiada również wypożyczalni rowerów. Woda w basenie nie była podgrzewana, była zimniejszy niż w morzu przez co mało kto korzystał z basenu. Czasem wieczorem przy barze pojawiali się nie powołani goście - karaluchy.
3.0/6
Aurelia 07.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Mocno srednio
Byłoby nawet nieźle gdyby nie pojawił się overbooking i relokacja hotelu...słabo tym zarządzacie... Plaża śliczna, do Rodos bluziutko ...
3.0/6
Sylwia, --- 09.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Pobyt w hotelu Virginia - sierpień 2023
Hotel duży i dość mocno zróżnicowany jeśli chodzi o poziom pokoi. Niestety, mimo, że w ofercie mieliśmy zagwarantowany był pokój 25m2, to niestety otrzymaliśmy pokój, w którym nie mogłam rozłożyć nawet walizki. Wszelkie prośby dotyczące zmiany pokoju, spotkały się z lekceważeniem. Nie tylko ze strony pracowników, którzy obiecali coś zrobić w naszej sprawie, ale też ze strony rezydenta, który nie tylko nie pomógł, ale na wiadomość dotyczącą ponowienie mojej prośby o zmianę pokoju nawet na nią nie odpowiedział. To niezwykle przykre, bo nasz pokój wyglądał jak magazyn... Jeśli chodzi o jedzenie to faktycznie było ono smaczne i zróżnicowane. Przyznam, że kwestia pokoju znacząco wpłynęła na nasze wakacje... Niestety takie traktowanie klienta mocno zniechęca nie tylko do tego hotelu, ale też do przyszłego planowania urlopu z Rainbow.