Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z przykrością musimy stwierdzić, że nasze wakacje były nieudane w hotelu Virginia na Rodos. Zamówiliśmy wakacje już w styczniu 2025, wzięliśmy specjalnie pokój z prywatnym basenem, gdyż miała to być super niespodzianka dla naszego synka. Niestety przyjechaliśmy do hotelu i dostaliśmy pokój, jak nas zapewniali w recepcji " nice room with private pool". Trwało to tylko chwilę gdyż godzinę od zameldowania zauważyliśmy w pokoju mrówki. Były wszędzie w dużym pokoju, korytarzu, łazience. Wychodziły nawet z kontaktow na lampy. Zgłosiliśmy do rezydentki i recepcji. Chcieliśmy zmiany pokoju, niestety nie było wolnego innego pokoju. Powiedzieli, że może jutro lub za dwa dni coś się zwolni. Były to tylko obietnice że strony hotelu. Dodatkowo, dyrekcja zaproponowała, że może uda się dostać pokój ale gorszy standard lecz będziemy musieli podpisać umowę z hotelem, że nie będziemy mieć rozszcen do hotelu. Po drogie pokój, który dostaliśmy nie wygląda jak na zdjęciu w katalogu czy na stronie rainbow. Jest z drugiej strony hotelu i bardzo daleko od głównego pokoju. Niestety jest to kłamsto że strony biura.Pokój,który jest na zdjęciu i powinniśmy dostać oczywiście był przeznaczony dla innych krajów. Jest to dyskryminacja. Ogólnie wymeldowanie i wyjazd z hotelu mieliśmy o 4.15 rano a przyjechaliśmy w pn o 16. Nasz pobyt to dokładnie 6 dni i 1/4 . Ostatni dzień nie mieliśmy szansy skorzystać w wyżywienia gdyz wróciliśmy do Polski ju o godzinie 9 rano. Uważamy, że zostaliśmy oszukani i nasz pobyt został skrócony. Brudne pokoje,nie sprzątane tylko wymiana ręczników i to czasami na naszą prośbę. Jak chcesz jechać do tego hotelu, lepiej kup cos na mrówki czy pogryzienia komarów gdyż komary niestety są wszędzie.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od całego serca nie polecam tego hotelu! Serwis po prostu okropny. Dużo ludzi, wszędzie są kolejki. A zaczęło się wszystko od tego, że po 10 godzinach oczekiwania nasz lot był odwołany. Zgubiliśmy całą dobę hotelową. Na reklamację nikt nie odreagował: ani Rainbow, ani Smartwings. Byliśmy tam 14 dni, przez tydzień wracamy do pokoju, a klucz elektroniczny zablokowany! Zaczęliśmy wyjaśniać co się stało? Okazało się, że Rainbow zgłosił nas tylko na 7 dni. Nikt w hotelu z nami się nie skontaktował, nie zadzwonił, po prostu zablokowali klucz i tyle! I zaczęli rządzić w naszym pokoju w naszej nieobecności - przynieśli dodatkowe łóżko dla kolejnych gości!!! Nikt nawet nie przeprosił! To masakra! Polska rezydentka w hotelu w ogóle niczym nie pomaga i tam się nie znajduje. Chcę tylko sprzedawać wycieczki, a na pytania nie odpowiadała. Jeszcze mogę napisać 20 punktów, czemu lepiej nie lecieć do tego hotelu, ale szczegóły opisałam w opinie na stronie Tripa*visor. Kiedy macie do wyboru inne hotele, lepiej zastanawiacie się o nich. Najgorsze wakacje w naszym życiu! Serwisowi Rainbow również 1*. Nigdy więcej z wami!