Opinie o Virginia Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(130 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel okej ale biuro Rainbow unikać szerokim łukiem

    Agata 01.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Byliśmy w tym hotelu w połowie czerwca (4 osoby dorosłe i 1 dziecko - 2-letnie). Jeśli chodzi o hotel to nie ma się bardzo do czego przyczepić. W dzień przyjazdu do hotelu pani z recepcji zaproponowała nam zamianę z dwóch pokoi na jeden apartament z dwoma sypialniami i prywatnym basem. Zgodziliśmy się i to była dobra decyzja, ponieważ można było sobie spokojnie posiedzieć w wodzie bez natłoku innych osób przebywających w hotelu. Pokoje czyste, sprzątane. Jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie, wiadomo po tygodniu to wszystko zaczyna się już nudzić. Na obiady był dużo mniejszy wybór dań, ale w tym czasie były też inne przekąski więc nikt nie chodził głodny. Kolacje bardziej urozmaicone, codziennie były podawane owoce morza. W ciągu dnia napoje oraz wino i piwo było dostępne dla każdego, nie trzeba było stać w kolejkach. Od razu dodam, że napoje rozrabiają sami z koncentratów i nie są za specjalnie dobre. Cola nie przypomina coli tylko jakiś płyn do naczyń, sok pomarańczowy czasem był tak mocno skoncentrowany, że nie dało się go wypić, trzeba było dolewać zwykłej wody. Drinki słabe, leją bardzo mało alkoholu, nawet jeśli poprosi się o podwójną porcję alkoholu. Raz się zdarzyło, że był w miarę okej ale to wtedy była inna osoba za barem. Ogólnie byliśmy zadowoleni z hotelu, obsługi, na biuro podróży Rainbow też nie mieliśmy zastrzeżeń, do czasu gdy nadszedł dzień przed wyjazdem. Lot mieliśmy 21.06.2025 r. (sobota) o godzinie 4:45, transfer na lotnisko o godzinie 2:00, dla nas to było oczywiste, że mamy wykupioną dobę hotelową, tak by wymeldować się w nocy i spędzić noc jak przystało w pokoju. W piątek w południe dostaliśmy wiadomość od rezydenta, że się nie wymeldowaliśmy z pokoju i panie sprzątające nie mogą przygotować pokoju dla następnych osób. To było dla nasz SZOKIEM, ponieważ pierwszy raz spotykamy się z czymś takim by tyle godzin przed odlotem już opuścić pokój i spędzić noc na kanapach hotelu i to z małym dzieckiem podkreślam. Pani Rezydent poinformowała, że takie informacje przekazuje na spotkaniach przy przyjeździe oraz że było to w umowie. Tak oczywiście ale na takie spotkania nie ma obowiązku przychodzenia, tym bardziej że spotkanie było o godzinie 16:00 gdzie musielibyśmy specjalnie wracać do hotelu tylko na to spotkanie. Jak już to powinny być organizowane rano. Po drugie to że było w umowie to okej ale taka informacja i to DOŚĆ ISTOTNA powinna być podana przy zamawianiu wyjazdu w informacjach przy wylocie. Po prostu biuro Rainbow chciało zaoszczędzić na kolejnej dobie hotelowej. Biuro potrafi wysyłać niepotrzebne maile, że wyjazd już zbliża i dziękują za wybranie ich oferty, a nie potrafią wysłać maila z podstawowymi informacjami. Myślę, że na pewno gdybyśmy wiedzieli o tym wcześniej, nie wykupilibyśmy tej wycieczki. Kolejny problem wystąpił po przylocie, mieliśmy parking wykupiony z biura Rainbow, po przylocie i dotarciu do miejsca zbiórki mieliśmy zadzwonić po transport. Tak też zrobiliśmy, otrzymaliśmy informacje, że mamy czekać ok 15-20 min, natomiast czekaliśmy 50 min!!!!! Na środku pasa, z dzieckiem, przyjeżdżały busy ale zabierały inne osoby jak im pasowało a nie w kolejności dzwonienia. Także wyjazd nie wspominamy dość miło, na pewno już nie będziemy korzystać z ofert biura Rainbow.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje na Rodos

    URSZULA, CHEŁMIEC 17.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    W hotelu byliśmy od 2-9 czerwca 6 osób dorosłych i dwójka maluchów. Pokoje ogólnie czyste. Teren ładny zadbany. Jedzenie dobre,lecz mały wybór. Drinki bardzo słabe. Obsługa nie za miła . Plaża żwirowa . Blisko lotniska. Największy minus jest taki ,że wodę butelkowa dają tylko na powitanie, córka prosiła o wodę dla dziecka bo w nocy je kaszke to powiedzieli ,zeby iść do sklepiku i sobie kupić.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    W porządku, ale...

    Katarzyna, Tarnów 27.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Mamy mieszane uczucia co do ogólnej oceny pobytu. Był to nasz 4 wyjazd do Grecji z Rainbow (w hotelach od 3 do 5 gwiazdek) stąd mamy porównanie dlatego też wiemy czego można się spodziewać i oczekiwać. Generalnie hotel w sezonie jest mocno przeludniony i to powinno wystarczyć za ocenę, bo większość negatywnych spostrzeżeń jakie mieliśmy wynika głównie z tego faktu. I jest to konsekwencja nastawienia na maksymalny zysk kosztem komfortu gości. Ale po kolei. Jeśli chcemy zjeść śniadanie bez czekania w kolejce do stolika, to najlepiej przyjść na śniadanie o 7:00 (!), potem niestety ciasno, tłumy i człowiek czuje presję, że powinien już skończyć. Podczas śniadań i kolacji obsługa przydziela stoliki, trzeba czasem poczekać kilka minut. Obiady serwowane są w innej restauracji przy basenie i tutaj już nie ma przydzielania miejsc, ale oczywiście nie ma tych stolików na tyle, więc znów jest chodzenie i szukanie, czasem jedyne dostępne miejsce to takie w pełnym słońcu (o 14:00) biorąc pod uwagę wietrzny klimat Rodos trzeba pilnować, żeby pod chmurką nam jedzenia nie porwało. Do obsługi osób pracujących w jadalni nie mamy zastrzeżeń, na prawdę ciężko pracują przy sprzątaniu jadalni i przygotowywaniu stolików dla kolejnych osób. Jeśli chodzi o jedzenie, to niestety są to najtańsze produkty z naciskiem na ilość, nie jakość. Jeśli chcemy zaspokoić apetyt, to jest czym, wybór jest spory. Natomiast nie oczekujmy w tego typu hotelach jakiejś uczty dla podniebienia, chociaż w poprzednich wyjazdach jedzenie było smaczniejsze. Tutaj nawet jajecznica była z proszku, ale czasem udało się załapać na omlet robiony na świeżo i to już było smaczniejsze albo naleśniki smażone na bieżąco. Niestety jednego razu córka nabrała sobie spaghetti, które kazaliśmy jej odłożyć z powodu okropnego zapachu (!) wymiocin, niestety nadpsuło się. Desery przesłodzone, chemiczne, mdłe. Kawa na jadalni dostępna tylko rano, jeśli ktoś chciałby napić się jej wieczorem, to albo w swoim pokoju albo być może w barze. Napoje w dystrybutorach standardowe jak we wszystkich tego typu miejscach. Z plusów kuchni, to w porze obiadowej na bieżąco była pieczona pizza, a obok były serwowane gyrosy, czasem były serwowane też jakieś pieczone mięso albo grillowane souvlaki. Kolejny minus i to niestety okolice basenów i brak respektowania zasad, które tam zostały wprowadzone (czyli zakaz rezerwowania leżaków). Niestety o buractwo z rzucaniem ręczników na leżaki dotarło też i tutaj. Leżaków było zdecydowanie mniej niż chętnych. Co ciekawe liczba "zajętych" leżaków nijak miała się do liczby osób przebywających w basenie czy tuż obok. Same baseny są w porządku, jest zjeżdżalnia, są nieopodal dwa mniejsze baseny, przebywanie w nich jest przyjemne. W kwestii plaży, jest ona ok. 300 m od hotelu, jest dość mała, a piasek jest tylko przy samym brzegu, wejście kilka metrów wgłąb morza bez specjalnego obuwia ochronnego jest raczej mało komfortowe ze względu na wielkie kamienie na dnie. Leżaki 25 euro lub własny koc 0 euro. Dodatkowo na plaży jest bar, z którego leci cały czas bardzo głośna muzyka pop - raczej dla młodzieży. Z pewnością nie jest to miejsce, w którym się zrelaksujemy w spokoju. Mając sprzęt do nurkowania można pooglądać rybki blisko brzegu. Teraz plusy. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki wymieniane również codziennie, panie sprzątające bardzo uprzejme, cały czas ręce pełne roboty. W całym hotelu działa wifi (może nieco wolno przy tyłu gościach). Jedynym z największych plusów były występy dla dzieci i wieczorne atrakcje, czegoś takiego nie było w naszych poprzednich wyjazdach. W ciągu dnia aerobik w basenie, wieczorem występy z muzyką na żywo, jednego dnia była to muzyka rozrywkowa, innego dnia był to koncert muzyki greckiej z pokazem greckiego tańca. Jeszcze innym razem były to występy dla dzieci, pokazy żonglerki, magicznych sztuczek, akrobatyki, bańki mydlane. Super sprawa dla dzieciaków, ale nie tylko. Do plusów również zaliczylibyśmy obsługę w hotelu, bardzo uprzejmi i pomocni ludzie. Z wycieczek, które kupiliśmy to rejs do Simi, bardzo ładna wyspa, choć tłoczna w sezonie. Druga wycieczka to popołudniowe zwiedzanie miasta Rodos i wzgórze Filerimos. Ładne widoki ze wzgórza oraz piękne kolorowe pawie niemal na wyciągnięcie ręki. Wycieczka do miasta Rodos niestety trochę gorsza, bo oprócz kilku słów w autobusie na temat historii miasta (która po części jest mitem), to pod dojechaniu do starego miasta i kilku słowach pani przewodnik zostaliśmy zostawieni na 2 godziny czasu wolnego i w sumie chodziliśmy z telefonem z mapą nie wiedząc do końca co oglądamy. Miasto i port piękne choć w sezonie tłoczne. Podsumowując wyspa piękna, polecamy objazd wyspy wypożyczonym samochodem, szczególnie mniej uczęszczane zachodnie wybrzeże - piękne widoki

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje z rodziną

    Beata, Gorzów Wlkp. 19.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel fajny rozległy coś złego na początek nie polecam dla młodszych dzieci my byliśmy z wnuczkami 3 latka i1,5 roku jeśli chodzi o wyżywienie to praktycznie dla takich maluchów nie ma dużego wyboru nie pomyślano o nich a naprawdę dużo było takich dzieciaczków i to wielki minus starsze dzieci coś tam znajdą dla siebie .Do plaży blisko ok 100 m z górki trzeba zejść .Plaża i morze fajna piaszczysto kamienista lepiej mieć buty do wody w miarę spokojne morze bo leży w dość dużej zatoce dla dzieci super .Mieliśmy pokój z basenem fajny ale jeden minus tylko do 12 było słonecznie a reszta dni cień i tak musieliśmy korzystać z basenów w hotelu a szkoda że takie położenie .Nie opłaca się ten pokój brać .Kiepskie obiady .Blisko hotelu przystanek autobusowy i za 2 euro można pojechać do miasta Rodos .Autobusy nie kursują tak żle jak się mówi praktycznie co 20 min.Pokoje w hotelu sprzątane czyściutko .Hotel polecam jeśli chodzi o pobyt rodzinny to z dziećmi większymi nastolatkami ze względu na wyżywienie .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    opinIA HOTEL VIRGINIA

    ARKADIUSZ, Gdynia 13.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    HOTEL POLOZONY JEST TROCHE OD MORZA,OBSLUGA W HOTELU BARDZO MILA I DBAJA O KLIENTOW FAJNY BASENIK I ZJEZDZALNIA JEDZONKO SUPER JEST W CZYM WYBIERAC ,POKOJE SREDNIE ALE CZYSTE I Z KLIMATYZACJA POLECAM TEN HOTEL

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    klima nie działa, żar tropików 39 stopni

    Eweiia 28.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Pobyt był bardzo męczący ze względu na ledwo działającą klimatyzację, zamiast odpoczywać w pokoju, musieliśmy z niego uciekać, temp w pokoju dochodziła do 39 st. C, klimatyzacja była nastawiona na największe możliwości chłodzące, wtedy po 12 godz w trakcie nocy temp, spadała do 28 nad ranem, ale w ciągu dnia pokój znów się nagrzewał z 3 stron !!!. Dwukrotnie informowałam ubsługę, wtedy okazało sie, że telefon w pokoju nie działa, więc musiałam pieszo chodzić 300m, obsługa przyszła dopiero po drugiej prośbie, jakiś starszy pan ledwo wszedł, popatrzył sekundę na klimę powiedział że działa i uciekał jak oparzony, w biegu próbowałam dopytać go, o zmianę ustawień. Hotel bardzo głośny, dla dzieci raj, posiłki rozmaite smaczne, duży wybór, jednak warunki w pokoju popsuły ogólne wrażenie, rozmawiając z gośćmi z innych bungalowów, w ich pokojach klimatyzacja działa dobrze, mieli temp po 24 st i nie musieli cały czas uruchamimać klimy, z kolei u innych było ok, ale klima wyłączała się sama co jakiś czas. Pokój bez balkonu, taras znajdował się przed drzwiami, bardzo niepozorny, gdyż od korytarza odgradzał go tylko niski murek. Ostatniego dnia jak opuszczałam pokój, ktoś na korytarzu mówił " o stoi sobie krzesełko" i tak jakieś polaczki ukradły mi krzesło, innym razem znalazłam w popielniczce czyjeś niedopałki. Rezydentka nie przebywa w hotelu, widziałam ją tylko raz, na wycieczce fakultatywnej towarzyszyła rezydentka z innego hotelu. Podczas wynajmu auta też mało nie zostałam oszukana, zamawiałam auto w automacie, pan przyjechał z 4 autami manualnymi i rządał ceny wyższej niż była ustalona z rezydentką, ale dzięki asertywności wyszło tak jak miało być, pozostałe osoby bez zawachania płaciły wyższą cenę. Nie podobały mi się też plastikowe kubki wielokrotnego użytku, często niedomyte i śmierdzące. W ofercie powitalnej miał być koktail i napoje, nie było nic, autokar przywiózł nas grubo po czasie, jechał jakąś polną zawiłą drogą, na powrót zupełnie inną- szybszą, do pokoju, zamiast obsługi prowadził nas pan z ochrony który nie znał rozmieszczenia pokoi i było małe błądzenie. Wycieczki fakultatywne wyglądają jak spęd bydła, oby szybciej, jak są jakieś fajne punkty widokowe to 2 min i jazda do autokaru, bo musi być czas na dostarczenie turystów do lokalnych kramaniarzy i tam niech sobie robią co chcą.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje 2024 w Virginia Family Resort

    Para z Polski 15.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Spędziliśmy tydzień wakacji w Virginia Hotel. Hotel umiejscowiony jest około 150 metrów od morza, co jest duzym plusem, minusem są horrendalne koszty za leżak przy morzu oscylujace w okolicach od 25 euro do nawet 100 euro za dzień. Pobliska okolica nie zachwyca widokami. Mieliśmy pokój bungalowy z prywatnym basenem. Sam pokój był schludny, codziennie sprzątany przez przemiłą obsługę. Ręczniki codziennie wymieniane na nowe, podłogi myte, pościel wymieniana. Basen był codziennie czyszczony. Atrakcje, które przygotowywane były codziennie, w naszym odczuciu były kierowane głównie dla dzieci lub emerytów. Spędzając czas w hotelu Virginia momentami możnaby mieć odczucie, że jest to odpowiednik polskiego Ciechocinka. Około 50% gości hotelowych w wieku 65+. Atrakcji dla osób do 35 roku życia całkowity brak, raczej nuda. Czystość całego hotelu na bardzo wysokim poziomie, natomiast jeśli chodzi o wyżywienie, szału nie było. Codziennie serwowane były te same posiłki, nie było urozmaicenia. Bardzo mały wybór jedzenia jak na opcję all inclusive. Podczas pory obiadowej, czy kolacji, kucharze byli bardzo mocno ociągający się, prawie zawsze trzeba było czekać po około 10 minut w kolejce po samo mięso. Owoce dla hotelu Virginia w ogóle nie istnieją. Głównie serwowany był arbuz, który najczęściej nie był smaczny, pojawiały się małe jabłka, niezachecające do jedzenia winogrono oraz śliwki. Reasumując kuchnia na duży minus. Drinki serwowane przez "barmanów" Virginia Hotel bardzo słabe. Zamawiając 4 razy tego samego drinka, otrzymywaliśmy wykonany każdy w inny sposób, każdy smakował inaczej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel ok ale bez szału

    Angelika 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Ogólne wrażenia ok, ale nie było relewacji w hotelu czy podczas pobytu na Rodos. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki na pewno, raczej na 3. Na plus: obsługa hotelu, basen hotelowy, czystość pokoju ok, lokalizacja była dobra Na minus: jedzenie w hotelu kiepskie, sztuczne i tanie, kubki plastikowe w barze bardzo śmierdziały, dodatkowo płatna kawa i sok z pomarańczy świeży niestety, animacje słabe bardzo bez zaangażowania, atrakcji w hotelu nie było, w łazience do mycia było tylko mydło i nic poza tym, wycieczki fakultatywne z biura drogie i trochę nieopłacalne, lepiej na własną rękę zwiedzać wyspę

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Podsumowanie wyjazdu

    Monika Rumia 10.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Naprawdę bardzo dobra organizacja wyjazdu przez biuro Rainbow,dcwylotu,poprzez przybycie na lotnisko w Rodos,rezydent bardzo pomocny,wszystko odbyło się sprawnie.Wycieczka na Aktopol fajnie zorganizowana,super pani przewodnik.Niestety hotel 4gwiazdkowy to raczej tylko 3 gwiazdki,ręczniki niedoprane,wymieniane co 3 dni,mimo że niby świeże to cały czas mieliśmy wrażenie że brudne.Jedzenie fajne,w bufecie,zróżnicowane.w snack barze pyszna pizza,wszystko inne odpada,niedosmazone ,nieapetyczne,niezbyt czysto.To naprwno żadne 4gwiazdki.Ogolnie super organizacja ze strony biura,podróż,przybycie,wylot.Lecz hotelu nie za bardzo polecam .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Virgina - pobyt czerwiec

    Beata, Toruń 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel ładny, jedzenie oprócz śniadań dobre. Problem- bardzo mało ilość leżaków przy basenie. Plaza blisko, ,ładna, ale leżaki od 15 do 25 Euro. Restauracji a la carte nnie polecam. Animacje masakra. Na danie główne czekaliśmy ponad godzinę. Dodam, że byliśmy dużo przed sezonem. Ogólnie hotel oceniam na 3 i pół.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem