Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program dobry ale został całkowicie zmieniony co spowodowało ogólny chaos Pilot p.Michał był nieprzygotowany i chwilami arogancki Autokary codziennie inne.Bagaż nosiliśmy sami a pilot na koniec proponuje zrzutkę dla kierowcy za co?Mikrofony w autokarze złe działające Ostatnie siedzenia miały problemy ze zrozumieniem przekazywanych informacji których zreszta byłoza malo i często sprzeczne Program nie został zrealizowany w całości Niektórych obiektów nie zwiedziliśmy bo pilot nie umiał np.sprawdzić godzin otwarcia itp.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd mógłby być o wiele lepszy gdyby wybrano hotele o wyższym standardzie ale przede wszystkim położone w miejscowościach nadmorskich.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki był interesujący i intensywny. Pozwalał na zwiedzanie Sardynii w wystarczającym stopniu. Rejs do Korsyki był zbyt krótki i nie umożliwił poznania tej wyspy. Można było zaplanować to znacznie lepiej; wystarczyło lepiej dobrać terminy promów. Pilot wycieczki pan Kuba był dobrze przygotowany, sympatyczny i zorganizowany. Inni oprowadzający - tacy sobie, z niestety nie najlepszą polszczyzną. Hotele były w większości co najwyżej w dostatecznym standardzie. Nieprzemyślane było użycie dwóch różnych hoteli dżem po dniu w tym samym mieście! Śniadania były generalnie kiepskie, brakowało owoców i wartościowych produktów. Zdecydowanie negatywne wrażenie zrobiło segregowanie uczestników wycieczki Rainbow od reszty gości hotelowych. Wycieczka została zaburzona brakiem klimatyzacji w autokarze przez ponad 48 godzin przy-często- ponad 40 stopniowych upałach. Rainbow nie zrobił NIC aby to naprawić. Nie było nawet kontaktu z pracownikami biura. Ta sytuacja zdecydowanie wpłynęła na przebieg i ocenę wycieczki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka mało atrakcyjna. Pierwszy dzień w hotelu Pausania ze względu na zakwaterowanie daleko od cywilizacji zupełnie stracony. Ponadto brudno i brak klimatyzacji przy temperaturze ponad 40 stopni. Złożona pisemnie reklamacja zaskutkowała zmianą. Program niedopracowany. W jednych miejscowościach mieliśmy zbyt mało czasu w innych zbyt wiele. Najatrakcyjniejsze Bonifacio, ale tam byliśmy tylko 1 dzień. Mało czasu było także w stolicy Sardynii. Zakwaterowanie na peryferiach zwiedzanych miejscowości powodowało, że większosć czasu upływała w autokarze. Przy odpowiedniej organizacji można byłoby zaliczyć proponowany program w 3 dni i to bez specjalnego pośpiechu.Uważam, że jest to najsłabiej zorganizowana impreza spośród tych, w których dotychczas brałam udział. Nie jest warta zaproponowanj przez Biuro ceny, nawet po zniżce.