Opinie o Futura Club Baia di Conte

Kategoria lokalna: 4

3.7/6
(45 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    A miało być tak pięknie …

    Marcin, Otwock 01.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Niestety, począwszy od osoby sprzedającej wycieczkę skończywszy na powrocie z wymarzonych wakacji… porażka. Nigdy więcej wakacji z biurem podróży Rainbow… Same problemy od początku - możliwość zmiany kierunku tylko i wyłącznie jeżeli zrezygnujemy i stracimy 3/4 wpłaty czyli ponad 3000. Biuro odpowiedziało osobie która sprzedała nam wycieczkę, że nam odmawiają i odmówili jeszcze innym osobom ponieważ musieliby zamknąć ten kierunek!!! Potem okazało się że nie mogliśmy ubezpieczyć wycieczki w razie wypadków losowych ponieważ czas nam minął! Oczywiście ubezpieczyliśmy ale nie przez biuro podróży… Hotel został nam polecony przez Pana w biurze pośrednim. Bułgarię nam odradził bo może być pogoda gorsza, Cypr ponieważ rakiety będą nam latały nad głowami, Zakynthos - Zatoka wraku zamknięta… została Sardynia i hotel polecony przez Pana… Uwierzyliśmy, a dopiero w domu przeczytaliśmy gdzie ten hotel się znajduje, jak długo trzeba jechać z lotniska z dzieckiem i że oprócz hotelu nic tam nie ma… Podczas pobytu Włosi bardzo głośni, nikt się nie liczył tylko oni. Awantury przy basenie - prawie doszło do rękoczynów. Ostatniego dnia też karetka, policja…

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hałaśliwy wypoczynek nad pięknym brzegiem Morza Sardyńskiego

    Dżekka 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Cudowna Sardynia, ciekawe wycieczki: Korsyka i Costa Smeralda. Hotel nie spełnił naszych oczekiwań - za tą cenę oczekiwaliśmy normalności (a sporo widzieliśmy i zwiedzili również z R). Brak butelkowanej wody w pokoju, nie do zniesienia codzienny hałas do północy, brak jakiekolwiek infrastruktury w okolicy zadecydowały, że nie polecamy tej destynacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Witold, Grojec 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Słaby hotel na totalnym zadupiu. Jedyny hotel po tej stronie wybrzeża więc nie ma szans na wycieczki fakultatywne.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    zwykły PRL

    JAROSŁAW, Jasien 15.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Witam dzisiaj wróciliśmy z niby cudownych wakacji klimat i położenie jak najbardziej super ale cała reszta to nic ciekawego wziąłem ofertę all inclusive soft czyli bez alkoholu żona nie piję córka nieletnia a ja też nie muszę dodatkowo płacić Proszę uważnie czytać w pokoju nawet wody do picia nie ma bo to nie Full inclusive woda i napoje dostępne w czynnych restauracjach i do posiłków śniadanie deja vi codziennie parówki jajka i coś na kanapki za te pieniądze to żenada i nie warte połowy tego co zapłaciliśmy pokoje sprzątane codziennie ale WC pół metra na pół metra bidet w łazience stara wanna nic się nie zmieniło od czasu wybudowania a czasy świetności tego hotelu już dawno minęły a na plaży leżaki tylko dla VIP nie dla zwykłych gości w opisie napisane że tylko w pierwszej lini dla VIP a tak naprawdę to 70 procent z kartkami a połowa pustych i nie można zająć BJW

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    hotel strasznie głośny

    Katarzyna, Wrocław 20.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    dostaliśmy pokój z oknami na basen i w oddali na morze. Nad basenem imprezy codziennie min. do północy. Basy dudnią okropnie. Hotel dość duży i ogólnie z uwagi na liczbę gości jest bardzo glosno. Hotel wymaga remontu. Prysznice przeciekają- po każdej osobie zasuwanie ze szmatą. Czystość słaba. Na posiłkach królują plastiki- kubeczki, dzbanki, łyżeczki.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zastrzeżenia do pracy animatorów i czasu oczekiwania na zakwaterowania.

    ZBIGNIEW, Lwówek Śląski 18.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Do Hotelu przyjechaliśmy ok. 7.00 rano a pokój do dyspozycji otrzymaliśmy ok. 17.00. 10 godzin koczowania na basenie Animatorzy na basenie pojawiali się dopiero ok. 16.00 i zabawiali gości do 18.00 Będąc na wczasach w innych hotelach (Grecja, Turcja, Egipt, itp.) animatorzy pracowali od 10.00 rano z przerwą obiadową do ok. 18.00 - organizowali dla gości wiele atrakcji: piłka siatkowa, piłka wodna bulle, tenis stołowy i wiele innych zajęć. Tego niestety brakowało w tym hotelu. Odległość od lotniska do tego hotelu to ok. 140 km - bardzo długi transfer z lotniska i na lotnisko, ponadto na wycieczki fakultatywne również musieliśmy wyjeżdżać 3 godziny wcześniej. Co do posiłków to nie mamy zastrzeżeń.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Niewywiązanie się z umowy, nie polecam

    Małgorzata 29.06.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam biura podróży Rainbow. Nie wywiązali się z umowy i z dnia na dzień, informując nas w czasie krótszym niż 24h w trakcie pobytu, wymeldowali nas z bardzo małymi dziećmi z hotelu Baia di Conte i przemeldowali do oddalonego hotelu, który oferował niższy standard usług niż nasz opłacony hotel, niespełniający naszych oczekiwań. Sam hotel Baia di Conte niestety wygląda inaczej, niż przedstawiono na zdjęciach. Jest to stary, niewyremontowany budynek z zaniedbanym ogrodem (rozkopane trawniki, dziury w ziemi, niesprzątnięte odchody zwierząt, niezagrabione uschłe liście czy owoce z drzew). Basen dla dzieci z wystającymi, nierównymi płytkami, o które dzieci poraniły sobie stopy. Plaża wąska, z ładnym piaskiem, kamienistym brzegiem, bezpłatne leżaki i parasol po za pierwszym rzędem, ale większość zarezerwowana nawet w kolejnych rzędach i trzeba było wyszukiwać wolnego miejsca. Na leżakach przy basenie na szczęście brak rezerwacji. Animacje tylko w języku włoskim, bardzo głośne, głośna muzyka i treści animacyjne na plaży i przy basenie, nic ciekawego. Późnym wieczorem o 21:30 animacje taneczne dla dzieci, codziennie te same, z bardzo głośną muzyką. Dla dorosłych wieczorne animacje to żenada, stand up po włosku i występy taneczne animatorów, praktycznie codzienne to samo. Muzyka słyszalna w pokojach nawet o godz 23-24. Pokoje jak na zdjęciu, ciasna łazienka z wanną, 2 łóżka dla dzieci, niewygodne poduszki i tylko prześcieradła do przykrycia. Klimatyzacja sprawna. Niestety pokoje były bardzo słabo sprzątane. Na cały nasz 10 dniowy pobyt w Baia di Conte raz odkurzony, raz zmieniona pościel. Jak pierwszej nocy dziecko zsikało się do łóżka, to nie zmienili pościeli, przykryli tym samym prześcieradłem z żółtą plamą! Ręczniki wymieniane codziennie wybiórczo, nie wszystkie. Brak ręczników na plażę czy basen , za opłatą i z depozytem. W restauracji głośno, jedzenie na szczęście smaczne i to największy plus tego hotelu. Śniadania niestety skromne i codziennie dokładnie to samo, bez różnorodności, bez warzyw. Obsługa: krzykliwi i nieuprzejmi Włosi oraz Azjaci poruszający się jak muchy w smole, ale mili i uczynni. Posiłki serwowane w zakresie czasu, jak przyszło się po czasie rozpoczęcia, często brakowało wolnych stolików. A jak przyszło się pół godz przed końcem, to już sprzątali jedzenie i mało co zostawało. Napoje z dyspozytora w restauracji i barze przy basenie. Kawa tylko do śniadanka z dyspozytora rozpuszczalna z mlekiem w proszku, nie dało się tego pić. Wody nie było w pokoju, ani razu. Zakaz napełniania bidonów wodą z dyspozytorów. Kubki i sztućce plastikowe w barze przy basenie. Wykupiliśmy wycieczkę na Korsykę. Zostały nam przekazane przez rezydentkę nieprawdziwe informacje dotyczące organizacji wycieczki. Kierowca przyjechał kwadrans przed ustalonym czasem, przed śniadaniem. W trakcie wycieczki nie było zaoferowanego posiłku. Koszt wycieczki 150euro od osoby. Na miejscu pani pilot przegoniła sprintem promenadą Bonifacio, by pół godziny czekać na nią, aż wystoi swoje w kolejce i kupi bilety na ciuchcie, która zawiozła nas na górną część miasta. Rezydentka przesłała w sms informacje, że powrót o godz 18-19. Wróciliśmy o 21. Nie zdążyliśmy zjeść kolacji, bo jest serwowana do godz 21. Serdecznie odradzam oferty proponowane przez Rainbow. Dodatkowo na miejscu okazało się, że Rainbow korzysta z oferty lokalnego biura Renata Travel i w przypadku problemu z rezerwacją, obarczają siebie na wzajem o winę i ciężko się komunikować z nimi w celu rozwiązania problemów. Niestety opieka i kontakt z rezydentką też pozostawia wiele do życzenia. Straciliśmy dużo czasu i możliwości odpoczynku oraz zaburzenie naszego dobrostanu psychicznego.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Dorota 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Nie wiem jak ten hotel może mieć 4*, zasługuje na 2*. Hotel budowany w latach 1960-tych, potrzebuje poważnego remontu, wszystko jest stare, kafelki odpadaja, farba odchodzi, zgłaszaliśmy wiele usterek - toalety nie spłukują się , klimatyzacja psuła się, framuga od drzwi odpada, odłączyli prąd. Teren nie sprzątany, po prostu brudno, po resorcie chodzą jelenie w nocy a ich odchody są wszędzie. Wi Fi bardzo słabe , praktycznie nie działa. Wyżywienie "da się cos wybrać " ale śniadania monotonne i mały wybór, kawa w restauracji nie do picia, na kolacje lepszy wybór ale głównie włoska kuchnia. Goście w hotelu to 99% włoskie rodziny z dziećmi, widać ze program dla dzieci super ale wszystko po włosku. Przedstawienia wieczorne tez po włosku. Plaża ładna ale są kamienie przy wejściu do wody. Obsługa hotelowa nie dbająca o gości , jak cos zgłaszaliśmy to mówiono nam aby przyjść jutro bo nie ma managera. Wymeldowanie z pokoju o godz 10 rano a loty powrotne były późno wieczorem - nie ma miejsca na walizki, powiedziano nam aby postawić w holu. Nie było się gdzie przebrać przed wyjazdem na lotnisko.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ROZGORYCZENIE, ZAWÓD, WSTYD

    Piotr, --- 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    ROZGORYCZENIE, ZAWÓD, WSTYD HOTEL MOŻE ZASŁUGIWAĆ NA 1 * NIE WIĘCEJ a Organizator Rainbow skompromitował się całkowicie. 1. Transfer z lotniska w Olbii rozlatującym się gratem bez klimatyzacji , bez miejsca na bagaże. Niewiarygodne narażenie na niebezpieczeństwo dzieci i dorosłych gdyby doszło do wypadku. Kierowca woził nas po wyspie przez 4 godziny a transfer miał trwać 1,5 godziny. W hotelu byliśmy o 5 rano i przydział pokoi był dla klientów przypadkowy , co spowiodowało ogromne problemy następnego dnia. Tymczasowe pokoje były brudne ! 2. Brak wody przez okres transportu i w pokoju . Nie wspominając o jakimś powitaniu. 3. Brud , syf w pokojach 4. WANNA Z ODCHODZĄCĄ JAKĄŚ FARBĄ !!!!!!!!!! 5. PLEŚŃ W ŁAZIENCE 6. ZASŁONKA OBRZYDZA WSZYSTKO - ŻÓŁTA I KLEJĄCA 7. DZIURAWE RĘCZNIKI 8. NIEZAMYKAJĄCY SIĘ BALKON NA ZAMEK 9.ŚMIERDZĄCA ŁAZIENKA, UBIKACJA, KLIMATYZACJA 10. BRAK SKUTECZNEJ REAKCJI REZYDENTA PANI MAGDY PRZEZ 3 DNI - ZMARNOWANY CZAS W OCZEKIWANIU NA ZMIANĘ HOTELU LUB POKOJU - zaproponowana zmiana na inny pokój, który był taki sam albo bardziej pożółkły tylko nas bardziej zdenerwował . Oczywiście bez widoku na morze za który zapłaciliśmy 1000 PLN od pokoju. 11. ZA SPŁUCZKĘ SŁUŻYŁ NAM KOSZ NA ŚMIECI !!!!!!! 12. ZEPSUTY ZAMEK WEJŚCIOWY - KILKA RAZY NAPRAWIANY 13. Bardzo głośne animacje trwające do 1 w nocy głownie na zasadzie wydzierających się ludzi do mikrofonu, który wydaje się, że potrafią śpiewać karaoke 14. Wyżywienie to kolejna porażka, na śniadaniu jedynie co można zjeść to jogurt naturalny i słodkie rogaliki, Kawa z automatu okropna. Reszta posiłków nie lepsza . 15 soft all inclusive to nieporozumienie - nie można napić się za darmo kawy i herbaty 16 różne traktowanie klientów w barze. jedni dostają wodę butelkowaną za darmo a reszta zasoloną wodę z dystrybutora przy tej samej bransolecie. 17 Brak czajnika , wody, szklanki w pokojach a to niby ma być 4* 18 Kelnerzy bardzo wolno zbierają brudne naczynia przez co ma się wrażenie jedzenia wśród bałaganu. 19. Brudna podłoga w restauracji 20. Płatne ręczniki i płatna wymiana 21. Brudne szklanki i naczynia w restauracji

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Oszustwo, overbooking

    Małgorzata, Warszawa 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Niestety nie dane nam było poznać hotelu wybranego kilka m-cy przed wyjazdem. Na lotnisku w Olbia dowiedzieliśmy się, że albo pojedziemy do innego hotelu, albo możemy spędzić wypoczynek na lotnisku. Hotel do którego nas wywieziono nie spełniał wymogów 4 gwiazdkowego hotelu. Po wielokrotnych prośbach przeniesiono nas po 2 dniach do innego też w zupełnie innej okolicy od wybranej.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem