Opinie o Futura Club Baia di Conte

Kategoria lokalna: 4

3.5/6
(40 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.6
Pokój
3.8
Położenie i okolica
3.9
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zastrzeżenia do pracy animatorów i czasu oczekiwania na zakwaterowania.

    ZBIGNIEW, Lwówek Śląski 18.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Do Hotelu przyjechaliśmy ok. 7.00 rano a pokój do dyspozycji otrzymaliśmy ok. 17.00. 10 godzin koczowania na basenie Animatorzy na basenie pojawiali się dopiero ok. 16.00 i zabawiali gości do 18.00 Będąc na wczasach w innych hotelach (Grecja, Turcja, Egipt, itp.) animatorzy pracowali od 10.00 rano z przerwą obiadową do ok. 18.00 - organizowali dla gości wiele atrakcji: piłka siatkowa, piłka wodna bulle, tenis stołowy i wiele innych zajęć. Tego niestety brakowało w tym hotelu. Odległość od lotniska do tego hotelu to ok. 140 km - bardzo długi transfer z lotniska i na lotnisko, ponadto na wycieczki fakultatywne również musieliśmy wyjeżdżać 3 godziny wcześniej. Co do posiłków to nie mamy zastrzeżeń.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Niewywiązanie się z umowy, nie polecam

    Małgorzata 29.06.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam biura podróży Rainbow. Nie wywiązali się z umowy i z dnia na dzień, informując nas w czasie krótszym niż 24h w trakcie pobytu, wymeldowali nas z bardzo małymi dziećmi z hotelu Baia di Conte i przemeldowali do oddalonego hotelu, który oferował niższy standard usług niż nasz opłacony hotel, niespełniający naszych oczekiwań. Sam hotel Baia di Conte niestety wygląda inaczej, niż przedstawiono na zdjęciach. Jest to stary, niewyremontowany budynek z zaniedbanym ogrodem (rozkopane trawniki, dziury w ziemi, niesprzątnięte odchody zwierząt, niezagrabione uschłe liście czy owoce z drzew). Basen dla dzieci z wystającymi, nierównymi płytkami, o które dzieci poraniły sobie stopy. Plaża wąska, z ładnym piaskiem, kamienistym brzegiem, bezpłatne leżaki i parasol po za pierwszym rzędem, ale większość zarezerwowana nawet w kolejnych rzędach i trzeba było wyszukiwać wolnego miejsca. Na leżakach przy basenie na szczęście brak rezerwacji. Animacje tylko w języku włoskim, bardzo głośne, głośna muzyka i treści animacyjne na plaży i przy basenie, nic ciekawego. Późnym wieczorem o 21:30 animacje taneczne dla dzieci, codziennie te same, z bardzo głośną muzyką. Dla dorosłych wieczorne animacje to żenada, stand up po włosku i występy taneczne animatorów, praktycznie codzienne to samo. Muzyka słyszalna w pokojach nawet o godz 23-24. Pokoje jak na zdjęciu, ciasna łazienka z wanną, 2 łóżka dla dzieci, niewygodne poduszki i tylko prześcieradła do przykrycia. Klimatyzacja sprawna. Niestety pokoje były bardzo słabo sprzątane. Na cały nasz 10 dniowy pobyt w Baia di Conte raz odkurzony, raz zmieniona pościel. Jak pierwszej nocy dziecko zsikało się do łóżka, to nie zmienili pościeli, przykryli tym samym prześcieradłem z żółtą plamą! Ręczniki wymieniane codziennie wybiórczo, nie wszystkie. Brak ręczników na plażę czy basen , za opłatą i z depozytem. W restauracji głośno, jedzenie na szczęście smaczne i to największy plus tego hotelu. Śniadania niestety skromne i codziennie dokładnie to samo, bez różnorodności, bez warzyw. Obsługa: krzykliwi i nieuprzejmi Włosi oraz Azjaci poruszający się jak muchy w smole, ale mili i uczynni. Posiłki serwowane w zakresie czasu, jak przyszło się po czasie rozpoczęcia, często brakowało wolnych stolików. A jak przyszło się pół godz przed końcem, to już sprzątali jedzenie i mało co zostawało. Napoje z dyspozytora w restauracji i barze przy basenie. Kawa tylko do śniadanka z dyspozytora rozpuszczalna z mlekiem w proszku, nie dało się tego pić. Wody nie było w pokoju, ani razu. Zakaz napełniania bidonów wodą z dyspozytorów. Kubki i sztućce plastikowe w barze przy basenie. Wykupiliśmy wycieczkę na Korsykę. Zostały nam przekazane przez rezydentkę nieprawdziwe informacje dotyczące organizacji wycieczki. Kierowca przyjechał kwadrans przed ustalonym czasem, przed śniadaniem. W trakcie wycieczki nie było zaoferowanego posiłku. Koszt wycieczki 150euro od osoby. Na miejscu pani pilot przegoniła sprintem promenadą Bonifacio, by pół godziny czekać na nią, aż wystoi swoje w kolejce i kupi bilety na ciuchcie, która zawiozła nas na górną część miasta. Rezydentka przesłała w sms informacje, że powrót o godz 18-19. Wróciliśmy o 21. Nie zdążyliśmy zjeść kolacji, bo jest serwowana do godz 21. Serdecznie odradzam oferty proponowane przez Rainbow. Dodatkowo na miejscu okazało się, że Rainbow korzysta z oferty lokalnego biura Renata Travel i w przypadku problemu z rezerwacją, obarczają siebie na wzajem o winę i ciężko się komunikować z nimi w celu rozwiązania problemów. Niestety opieka i kontakt z rezydentką też pozostawia wiele do życzenia. Straciliśmy dużo czasu i możliwości odpoczynku oraz zaburzenie naszego dobrostanu psychicznego.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Dorota 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Nie wiem jak ten hotel może mieć 4*, zasługuje na 2*. Hotel budowany w latach 1960-tych, potrzebuje poważnego remontu, wszystko jest stare, kafelki odpadaja, farba odchodzi, zgłaszaliśmy wiele usterek - toalety nie spłukują się , klimatyzacja psuła się, framuga od drzwi odpada, odłączyli prąd. Teren nie sprzątany, po prostu brudno, po resorcie chodzą jelenie w nocy a ich odchody są wszędzie. Wi Fi bardzo słabe , praktycznie nie działa. Wyżywienie "da się cos wybrać " ale śniadania monotonne i mały wybór, kawa w restauracji nie do picia, na kolacje lepszy wybór ale głównie włoska kuchnia. Goście w hotelu to 99% włoskie rodziny z dziećmi, widać ze program dla dzieci super ale wszystko po włosku. Przedstawienia wieczorne tez po włosku. Plaża ładna ale są kamienie przy wejściu do wody. Obsługa hotelowa nie dbająca o gości , jak cos zgłaszaliśmy to mówiono nam aby przyjść jutro bo nie ma managera. Wymeldowanie z pokoju o godz 10 rano a loty powrotne były późno wieczorem - nie ma miejsca na walizki, powiedziano nam aby postawić w holu. Nie było się gdzie przebrać przed wyjazdem na lotnisko.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ROZGORYCZENIE, ZAWÓD, WSTYD

    Piotr, --- 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    ROZGORYCZENIE, ZAWÓD, WSTYD HOTEL MOŻE ZASŁUGIWAĆ NA 1 * NIE WIĘCEJ a Organizator Rainbow skompromitował się całkowicie. 1. Transfer z lotniska w Olbii rozlatującym się gratem bez klimatyzacji , bez miejsca na bagaże. Niewiarygodne narażenie na niebezpieczeństwo dzieci i dorosłych gdyby doszło do wypadku. Kierowca woził nas po wyspie przez 4 godziny a transfer miał trwać 1,5 godziny. W hotelu byliśmy o 5 rano i przydział pokoi był dla klientów przypadkowy , co spowiodowało ogromne problemy następnego dnia. Tymczasowe pokoje były brudne ! 2. Brak wody przez okres transportu i w pokoju . Nie wspominając o jakimś powitaniu. 3. Brud , syf w pokojach 4. WANNA Z ODCHODZĄCĄ JAKĄŚ FARBĄ !!!!!!!!!! 5. PLEŚŃ W ŁAZIENCE 6. ZASŁONKA OBRZYDZA WSZYSTKO - ŻÓŁTA I KLEJĄCA 7. DZIURAWE RĘCZNIKI 8. NIEZAMYKAJĄCY SIĘ BALKON NA ZAMEK 9.ŚMIERDZĄCA ŁAZIENKA, UBIKACJA, KLIMATYZACJA 10. BRAK SKUTECZNEJ REAKCJI REZYDENTA PANI MAGDY PRZEZ 3 DNI - ZMARNOWANY CZAS W OCZEKIWANIU NA ZMIANĘ HOTELU LUB POKOJU - zaproponowana zmiana na inny pokój, który był taki sam albo bardziej pożółkły tylko nas bardziej zdenerwował . Oczywiście bez widoku na morze za który zapłaciliśmy 1000 PLN od pokoju. 11. ZA SPŁUCZKĘ SŁUŻYŁ NAM KOSZ NA ŚMIECI !!!!!!! 12. ZEPSUTY ZAMEK WEJŚCIOWY - KILKA RAZY NAPRAWIANY 13. Bardzo głośne animacje trwające do 1 w nocy głownie na zasadzie wydzierających się ludzi do mikrofonu, który wydaje się, że potrafią śpiewać karaoke 14. Wyżywienie to kolejna porażka, na śniadaniu jedynie co można zjeść to jogurt naturalny i słodkie rogaliki, Kawa z automatu okropna. Reszta posiłków nie lepsza . 15 soft all inclusive to nieporozumienie - nie można napić się za darmo kawy i herbaty 16 różne traktowanie klientów w barze. jedni dostają wodę butelkowaną za darmo a reszta zasoloną wodę z dystrybutora przy tej samej bransolecie. 17 Brak czajnika , wody, szklanki w pokojach a to niby ma być 4* 18 Kelnerzy bardzo wolno zbierają brudne naczynia przez co ma się wrażenie jedzenia wśród bałaganu. 19. Brudna podłoga w restauracji 20. Płatne ręczniki i płatna wymiana 21. Brudne szklanki i naczynia w restauracji

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Oszustwo, overbooking

    Małgorzata, Warszawa 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Niestety nie dane nam było poznać hotelu wybranego kilka m-cy przed wyjazdem. Na lotnisku w Olbia dowiedzieliśmy się, że albo pojedziemy do innego hotelu, albo możemy spędzić wypoczynek na lotnisku. Hotel do którego nas wywieziono nie spełniał wymogów 4 gwiazdkowego hotelu. Po wielokrotnych prośbach przeniesiono nas po 2 dniach do innego też w zupełnie innej okolicy od wybranej.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Wymarzone wakacje.

    Krzysztof, Wyszków 18.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Wakacje na bajkowej wyspie Sardynii z Biurem RAINBOW to totalne NIEPOROZUMIENIE. Rezerwacja na wyjazd do w/ NARw hotelu była w . LISTOPADZIE 2023 roku , po wylądowaniu na lotnisku w OLBI 26 lipca 2024 roku otrzymaliśmy wiadomość o zmianie hotelu , po drugiej stronie wyspy o znacznie niższym standarcie. Czyli parafrazując hasło JAK BEZTROSKA TO RAINBOW . Wystawiam OPINIĘ JAK PEŁNE STRESU , NIEPOKOJU , ROZCZAROWANIA TO WAKACJE Z RAINBOW !!! NIE POLECAM. Krzysztof

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    miroslaw.rzeczkowski@wp.pl 17.07.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel na kompletnym odludziu, problemy z wynajęciem auta (brak wolnych aut, koszmarnie wysokie kaucje) i koszt dwukrotnie wyższy niż w innych destynacjach. Szczególnie nie polecam lotów z Wrocławia, gdyż będziecie czekali 12 godzin na pokój bez prawa do korzystania z zapłaconych świadczeń. W hotelu będziecie nad ranem, a pokój dostaniecie o godz. 17, gdyż od tej godziny zaczyna się doba hotelowa. Pokoje wyremontowane, lecz standard to raczej 2 gwiazdki. Wyżywienie monotonne, ciągle to samo (pizza, makarony, bardzo mała ilość owoców podawana tylko do śniadania). Plaża hotelowa w zatoce, więc ogólne wrażenie jeziora. Obsługo pozytywnie nastawiona, w opcji all inslusive soft tylko niskiej jakości wino do posiłków. Drink 10E, kawa płatna. Ogólnie Rainbow to oszuści, byliśmy z nimi kilka razy na wyjazdach i ich sposób prowadzenia biura określam coś w stylu małomiasteczkowego cwaniaczka próbującego po sprzedaży usługi oskubać i wykiwać swojego klienta na każdym kroku. Darujcie sobie, wybierzcie lepiej Kalabrię z TUI.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zmiana hotelu -

    Jan Marian, Gołuchów 22.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Zgodnie z umową zawartą w dniu 8 grudnia 2023 roku, wraz z późniejszymi uaktualnieniami i zatwierdzoną w dniu 12.06.2024 roku, - w dniu 26.06.2024 roku, już podczas trwania imprezy, na lotnisku w Olbi została nam wręczona od rezydentki Urszuli koperta informującą o zmianie hotelu Club Baja di Conte na hotel Nicolus Club Baja della Mimose, bez podania przyczyn zamiany oraz bez słowa przeprosin od przedstawicielki biura. Zamiana hotelu nie podlegała żadnym formom negocjacji, była natomiast do natychmiastowej realizacji.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Złamanie umowy o świadczenie uslug turystycznych

    Lucyna, Częstochowa 14.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    SKANDAL - zostaliśmy oszukani przez RAINBOW !!. Bez naszej zgody i wiedzy nie dotrzymano warunków umowy - hotel na pobycie zmieniono na tańsze bungalowy o wiele niższym standardzie. Powtarzamy, zamiast pobytu w hotelu zostaliśmy zakwaterowani w innym miejscu w obskurnych bungalowach .( Cena za bungalowy była o wiele niższa, więc gdzie jest różnica kwoty którą zapłaciliśmy za hotel?!). Zrobiliśmy zdjęcia w jakich warunkach przebywaliśmy - zamierzamy poinformować media społecznościowe i dziennikarzy którzy tylko czyhają na takie sensacje. Rezydenci którzy są również opłacani z naszych pieniędzy kompletnie nie byli zainteresowani rozwiązaniem problemu które stworzyło RAINBOW - p.Edyta nie odbierała telefonu czyli nie wykonywała swoich obowiązków , a p.Urszula na naszą prośbę żeby pojechać z nami i obejrzeć ten obiekt stwierdziła cyt. "nie mam czasu"; więc zażądaliśmy żeby przyjechała do nas na drugi dzień w celu obejrzenia warunków w jakich przebywamy. Przyjechała, ale obiektu w których nas umieszczono nie zgodziła się obejrzeć ( stwierdzamy że doskonale wiedziała że przebywamy w o wiele gorszych warunkach niezgodnych z zawartą umową i nie chciała tego faktu potwierdzić). PODSUMOWUJĄC zostaliśmy oszukani i zlekceważeni przez RAINBOW TOURS S.A - ponieśliśmy straty z tytułu pobytu w gorszych warunkach i zmarnowanego urlopu, bo to nie był wypoczynek tylko stres, czyli ponieśliśmy straty moralne. Złożymy oficjalną skargę w osobnym piśmie i zażądamy zadośćuczynienia finansowego za poniesione wszystkie straty. Reasumując: nie interesuje nas kto po drodze "zawalił" i spowodował złamanie warunków umowy, ale oczekujemy rekompensaty za w/w straty od RAINBOW TOUR S.A

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    totalna porażka

    Alina, Warszawa 27.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wybraliśmy hotel Futura Club Baia di Conte ze względu na położenie i standard usług. Zależało nam na hotelu w konkretnej części wyspy i przy plaży. Niestety 36 godzin przed wylotem o godz 19.15 poinformowano nas o zmianie holetu na inny, znajdujący się dokładnie drugiej strony wyspy. Jednocześnie powiedziano, że możemy z wyjazdu zrezygnować. Czas na decyzję: do następnego dnia do godz. 12.00, czyli noc i przedpołudnie. Urlop w pracy wypisany i zatwierdzony, walizki spakowane, więc czas na decyzję czysto teoretyczny, bo rezygnując po prostu siedzielibyśmy w domu, tak naprawdę zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym. Znależliśmy się w hotelu po dokładnie drugiej stronie wyspy, o gorszym standardzie, miała być zachodnia strona wyspy, była wschodnia; miał być hotel przy plaży, był spory kawałek do plaży i droga na plażę przez krzaki (nie do pomyślenia by nastoletnie dziecko szło tamtędy samo, a byłam z dwójką nastoletnich dzieci); miał być bar przy plaży nie było. Sprzedano nam piękne zdjęcia i marzenia, a dostaliśmy coś zupełnie innego, będąc po drugiej stronie wyspy nie zobaczyliśmy tego co chcieliśmy zobaczyć. W odpowiedzi na złożoną reklamację Rainbow zaproponowało zwrot 835 zł, czyli 278zł na osobę, kpina! Przecież nie wykupuje się wakacji "gdzieś", tylko wykupuje się pobyt w konretnym miejscu, beztroskie wakacje? - na pewno nie z Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem