3.5/6 (30 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.0/6
Nie polecam biura podróży Rainbow. Nie wywiązali się z umowy i z dnia na dzień, informując nas w czasie krótszym niż 24h w trakcie pobytu, wymeldowali nas z bardzo małymi dziećmi z hotelu Baia di Conte i przemeldowali do oddalonego hotelu, który oferował niższy standard usług niż nasz opłacony hotel, niespełniający naszych oczekiwań. Sam hotel Baia di Conte niestety wygląda inaczej, niż przedstawiono na zdjęciach. Jest to stary, niewyremontowany budynek z zaniedbanym ogrodem (rozkopane trawniki, dziury w ziemi, niesprzątnięte odchody zwierząt, niezagrabione uschłe liście czy owoce z drzew). Basen dla dzieci z wystającymi, nierównymi płytkami, o które dzieci poraniły sobie stopy. Plaża wąska, z ładnym piaskiem, kamienistym brzegiem, bezpłatne leżaki i parasol po za pierwszym rzędem, ale większość zarezerwowana nawet w kolejnych rzędach i trzeba było wyszukiwać wolnego miejsca. Na leżakach przy basenie na szczęście brak rezerwacji. Animacje tylko w języku włoskim, bardzo głośne, głośna muzyka i treści animacyjne na plaży i przy basenie, nic ciekawego. Późnym wieczorem o 21:30 animacje taneczne dla dzieci, codziennie te same, z bardzo głośną muzyką. Dla dorosłych wieczorne animacje to żenada, stand up po włosku i występy taneczne animatorów, praktycznie codzienne to samo. Muzyka słyszalna w pokojach nawet o godz 23-24. Pokoje jak na zdjęciu, ciasna łazienka z wanną, 2 łóżka dla dzieci, niewygodne poduszki i tylko prześcieradła do przykrycia. Klimatyzacja sprawna. Niestety pokoje były bardzo słabo sprzątane. Na cały nasz 10 dniowy pobyt w Baia di Conte raz odkurzony, raz zmieniona pościel. Jak pierwszej nocy dziecko zsikało się do łóżka, to nie zmienili pościeli, przykryli tym samym prześcieradłem z żółtą plamą! Ręczniki wymieniane codziennie wybiórczo, nie wszystkie. Brak ręczników na plażę czy basen , za opłatą i z depozytem. W restauracji głośno, jedzenie na szczęście smaczne i to największy plus tego hotelu. Śniadania niestety skromne i codziennie dokładnie to samo, bez różnorodności, bez warzyw. Obsługa: krzykliwi i nieuprzejmi Włosi oraz Azjaci poruszający się jak muchy w smole, ale mili i uczynni. Posiłki serwowane w zakresie czasu, jak przyszło się po czasie rozpoczęcia, często brakowało wolnych stolików. A jak przyszło się pół godz przed końcem, to już sprzątali jedzenie i mało co zostawało. Napoje z dyspozytora w restauracji i barze przy basenie. Kawa tylko do śniadanka z dyspozytora rozpuszczalna z mlekiem w proszku, nie dało się tego pić. Wody nie było w pokoju, ani razu. Zakaz napełniania bidonów wodą z dyspozytorów. Kubki i sztućce plastikowe w barze przy basenie. Wykupiliśmy wycieczkę na Korsykę. Zostały nam przekazane przez rezydentkę nieprawdziwe informacje dotyczące organizacji wycieczki. Kierowca przyjechał kwadrans przed ustalonym czasem, przed śniadaniem. W trakcie wycieczki nie było zaoferowanego posiłku. Koszt wycieczki 150euro od osoby. Na miejscu pani pilot przegoniła sprintem promenadą Bonifacio, by pół godziny czekać na nią, aż wystoi swoje w kolejce i kupi bilety na ciuchcie, która zawiozła nas na górną część miasta. Rezydentka przesłała w sms informacje, że powrót o godz 18-19. Wróciliśmy o 21. Nie zdążyliśmy zjeść kolacji, bo jest serwowana do godz 21. Serdecznie odradzam oferty proponowane przez Rainbow. Dodatkowo na miejscu okazało się, że Rainbow korzysta z oferty lokalnego biura Renata Travel i w przypadku problemu z rezerwacją, obarczają siebie na wzajem o winę i ciężko się komunikować z nimi w celu rozwiązania problemów. Niestety opieka i kontakt z rezydentką też pozostawia wiele do życzenia. Straciliśmy dużo czasu i możliwości odpoczynku oraz zaburzenie naszego dobrostanu psychicznego.
1.0/6
Niestety nie dane nam było poznać hotelu wybranego kilka m-cy przed wyjazdem. Na lotnisku w Olbia dowiedzieliśmy się, że albo pojedziemy do innego hotelu, albo możemy spędzić wypoczynek na lotnisku. Hotel do którego nas wywieziono nie spełniał wymogów 4 gwiazdkowego hotelu. Po wielokrotnych prośbach przeniesiono nas po 2 dniach do innego też w zupełnie innej okolicy od wybranej.
0.5/6
Wakacje na bajkowej wyspie Sardynii z Biurem RAINBOW to totalne NIEPOROZUMIENIE. Rezerwacja na wyjazd do w/ NARw hotelu była w . LISTOPADZIE 2023 roku , po wylądowaniu na lotnisku w OLBI 26 lipca 2024 roku otrzymaliśmy wiadomość o zmianie hotelu , po drugiej stronie wyspy o znacznie niższym standarcie. Czyli parafrazując hasło JAK BEZTROSKA TO RAINBOW . Wystawiam OPINIĘ JAK PEŁNE STRESU , NIEPOKOJU , ROZCZAROWANIA TO WAKACJE Z RAINBOW !!! NIE POLECAM. Krzysztof
0.5/6
Zgodnie z umową zawartą w dniu 8 grudnia 2023 roku, wraz z późniejszymi uaktualnieniami i zatwierdzoną w dniu 12.06.2024 roku, - w dniu 26.06.2024 roku, już podczas trwania imprezy, na lotnisku w Olbi została nam wręczona od rezydentki Urszuli koperta informującą o zmianie hotelu Club Baja di Conte na hotel Nicolus Club Baja della Mimose, bez podania przyczyn zamiany oraz bez słowa przeprosin od przedstawicielki biura. Zamiana hotelu nie podlegała żadnym formom negocjacji, była natomiast do natychmiastowej realizacji.