Opinie o Futura Club Baia di Conte

Kategoria lokalna: 4

3.7/6
(46 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.7
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Oszustwo, overbooking

    Małgorzata, Warszawa 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Niestety nie dane nam było poznać hotelu wybranego kilka m-cy przed wyjazdem. Na lotnisku w Olbia dowiedzieliśmy się, że albo pojedziemy do innego hotelu, albo możemy spędzić wypoczynek na lotnisku. Hotel do którego nas wywieziono nie spełniał wymogów 4 gwiazdkowego hotelu. Po wielokrotnych prośbach przeniesiono nas po 2 dniach do innego też w zupełnie innej okolicy od wybranej.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Wymarzone wakacje.

    Krzysztof, Wyszków 18.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Wakacje na bajkowej wyspie Sardynii z Biurem RAINBOW to totalne NIEPOROZUMIENIE. Rezerwacja na wyjazd do w/ NARw hotelu była w . LISTOPADZIE 2023 roku , po wylądowaniu na lotnisku w OLBI 26 lipca 2024 roku otrzymaliśmy wiadomość o zmianie hotelu , po drugiej stronie wyspy o znacznie niższym standarcie. Czyli parafrazując hasło JAK BEZTROSKA TO RAINBOW . Wystawiam OPINIĘ JAK PEŁNE STRESU , NIEPOKOJU , ROZCZAROWANIA TO WAKACJE Z RAINBOW !!! NIE POLECAM. Krzysztof

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    miroslaw.rzeczkowski@wp.pl 17.07.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel na kompletnym odludziu, problemy z wynajęciem auta (brak wolnych aut, koszmarnie wysokie kaucje) i koszt dwukrotnie wyższy niż w innych destynacjach. Szczególnie nie polecam lotów z Wrocławia, gdyż będziecie czekali 12 godzin na pokój bez prawa do korzystania z zapłaconych świadczeń. W hotelu będziecie nad ranem, a pokój dostaniecie o godz. 17, gdyż od tej godziny zaczyna się doba hotelowa. Pokoje wyremontowane, lecz standard to raczej 2 gwiazdki. Wyżywienie monotonne, ciągle to samo (pizza, makarony, bardzo mała ilość owoców podawana tylko do śniadania). Plaża hotelowa w zatoce, więc ogólne wrażenie jeziora. Obsługo pozytywnie nastawiona, w opcji all inslusive soft tylko niskiej jakości wino do posiłków. Drink 10E, kawa płatna. Ogólnie Rainbow to oszuści, byliśmy z nimi kilka razy na wyjazdach i ich sposób prowadzenia biura określam coś w stylu małomiasteczkowego cwaniaczka próbującego po sprzedaży usługi oskubać i wykiwać swojego klienta na każdym kroku. Darujcie sobie, wybierzcie lepiej Kalabrię z TUI.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zmiana hotelu -

    Jan Marian, Gołuchów 22.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Zgodnie z umową zawartą w dniu 8 grudnia 2023 roku, wraz z późniejszymi uaktualnieniami i zatwierdzoną w dniu 12.06.2024 roku, - w dniu 26.06.2024 roku, już podczas trwania imprezy, na lotnisku w Olbi została nam wręczona od rezydentki Urszuli koperta informującą o zmianie hotelu Club Baja di Conte na hotel Nicolus Club Baja della Mimose, bez podania przyczyn zamiany oraz bez słowa przeprosin od przedstawicielki biura. Zamiana hotelu nie podlegała żadnym formom negocjacji, była natomiast do natychmiastowej realizacji.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Złamanie umowy o świadczenie uslug turystycznych

    Lucyna, Częstochowa 14.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    SKANDAL - zostaliśmy oszukani przez RAINBOW !!. Bez naszej zgody i wiedzy nie dotrzymano warunków umowy - hotel na pobycie zmieniono na tańsze bungalowy o wiele niższym standardzie. Powtarzamy, zamiast pobytu w hotelu zostaliśmy zakwaterowani w innym miejscu w obskurnych bungalowach .( Cena za bungalowy była o wiele niższa, więc gdzie jest różnica kwoty którą zapłaciliśmy za hotel?!). Zrobiliśmy zdjęcia w jakich warunkach przebywaliśmy - zamierzamy poinformować media społecznościowe i dziennikarzy którzy tylko czyhają na takie sensacje. Rezydenci którzy są również opłacani z naszych pieniędzy kompletnie nie byli zainteresowani rozwiązaniem problemu które stworzyło RAINBOW - p.Edyta nie odbierała telefonu czyli nie wykonywała swoich obowiązków , a p.Urszula na naszą prośbę żeby pojechać z nami i obejrzeć ten obiekt stwierdziła cyt. "nie mam czasu"; więc zażądaliśmy żeby przyjechała do nas na drugi dzień w celu obejrzenia warunków w jakich przebywamy. Przyjechała, ale obiektu w których nas umieszczono nie zgodziła się obejrzeć ( stwierdzamy że doskonale wiedziała że przebywamy w o wiele gorszych warunkach niezgodnych z zawartą umową i nie chciała tego faktu potwierdzić). PODSUMOWUJĄC zostaliśmy oszukani i zlekceważeni przez RAINBOW TOURS S.A - ponieśliśmy straty z tytułu pobytu w gorszych warunkach i zmarnowanego urlopu, bo to nie był wypoczynek tylko stres, czyli ponieśliśmy straty moralne. Złożymy oficjalną skargę w osobnym piśmie i zażądamy zadośćuczynienia finansowego za poniesione wszystkie straty. Reasumując: nie interesuje nas kto po drodze "zawalił" i spowodował złamanie warunków umowy, ale oczekujemy rekompensaty za w/w straty od RAINBOW TOUR S.A

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    totalna porażka

    Alina, Warszawa 27.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wybraliśmy hotel Futura Club Baia di Conte ze względu na położenie i standard usług. Zależało nam na hotelu w konkretnej części wyspy i przy plaży. Niestety 36 godzin przed wylotem o godz 19.15 poinformowano nas o zmianie holetu na inny, znajdujący się dokładnie drugiej strony wyspy. Jednocześnie powiedziano, że możemy z wyjazdu zrezygnować. Czas na decyzję: do następnego dnia do godz. 12.00, czyli noc i przedpołudnie. Urlop w pracy wypisany i zatwierdzony, walizki spakowane, więc czas na decyzję czysto teoretyczny, bo rezygnując po prostu siedzielibyśmy w domu, tak naprawdę zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym. Znależliśmy się w hotelu po dokładnie drugiej stronie wyspy, o gorszym standardzie, miała być zachodnia strona wyspy, była wschodnia; miał być hotel przy plaży, był spory kawałek do plaży i droga na plażę przez krzaki (nie do pomyślenia by nastoletnie dziecko szło tamtędy samo, a byłam z dwójką nastoletnich dzieci); miał być bar przy plaży nie było. Sprzedano nam piękne zdjęcia i marzenia, a dostaliśmy coś zupełnie innego, będąc po drugiej stronie wyspy nie zobaczyliśmy tego co chcieliśmy zobaczyć. W odpowiedzi na złożoną reklamację Rainbow zaproponowało zwrot 835 zł, czyli 278zł na osobę, kpina! Przecież nie wykupuje się wakacji "gdzieś", tylko wykupuje się pobyt w konretnym miejscu, beztroskie wakacje? - na pewno nie z Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem