Opinie klientów o La Plage Noire

4.1 /6
66 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Kasia i Tomek 25.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel dla tych, którzy nie czepiają się szczegółów:)

Oferta wykupiona niecałe 24 h przed wylotem. Mieliśmy pokój w budynku głównym z centralnie sterowaną klimatyzacją. Pierwsze wrażenie dotyczące hotelu bardzo dobre. Po kilku dniach dało się zauważyć trochę mankamentów, które jednak nie wpłynęły na całkowitą ocenę naszego wyjazdu. Mankamenty to niedziałające prysznice przy jednym z zejść na plażę, plaża kamienista, bardzo wąska (szerokość na 1 leżak), leżaki nie pierwszej nowości (ale spokojnie dało się na nich leżeć), widok z plaży na niedziałającą, starą i zniszczoną część hotelu (ale kto by patrzył na hotel jak przed sobą ma czystą, przejrzystą wodę Morza Śródziemnego i widok na wyspy) i inne tego typu błahostki, które nie powinny nikomu zepsuć urlopu. Ponadto, po przejściu przez nieduży głaz jest nieco szersza plaża, bez leżaków ale wielokrotnie byliśmy na niej całkowicie sami. Formuła all inclusive soft wbrew pozorom wcale nie taka soft: - śniadania skromne, raczej w stylu włoskim, głównie croissanty, ciastka, ale jajecznica, wędlina, pieczywo włoskie i tostowe też się znajdzie; - lunch: ogromny wybór owoców morza (kraby, krewetki, ośmiorniczki, kalmary, mule), kilka rodzajów makaronów, pizza, różne mięsa (w tym z królika – mniam), ryby w sosie, warzywa, owoce, na zewnątrz grill, na którym codziennie co innego było grillowane (łosoś, miecznik, schab z kością, hamburger); - kolacja: podobnie jak lunch; - do lunchu i kolacji - kawa, z dystrybutora: woda gazowana i niegazowana oraz cola i soki, wino białe i czerwone oraz piwo; - w barze przy fontannie od rana kawa, z dystrybutora: woda gazowana i niegazowana oraz cola i soki, alkohole podawane od godz. 13 do 23 to piwo, grappa, mirto i limoncello. Animacje: Jest ich dość sporo, zarówno dla dzieci jak i dorosłych, są tylko po włosku, ale z kontekstu da się wyciągnąć o co chodzi. Codziennie muzyka i tańce przy fontannie. Ogólne podsumowanie: Jeśli ktoś chce się przyczepić, że są kolejki po pizzę i dostaje się 2 wydzielone kawałki, to oczywiście może się przyczepić. Podobnie jak z „nowością” hotelu i urządzeń. Jeśli jednak chcesz się cieszyć klimatem tego miejsca (gośćmi podczas naszego pobytu w 80% byli włosi), ludźmi, cudownym morzem i widokami oraz przepysznym jedzeniem, to tak jak my – będziesz zadowolony z wyjazdu. Jedyny mankament, zwłaszcza, przy tak wczesnej godzinie wylotu (9:05) to transfer na lotnisko, który trwa ponad 2 h, zwłaszcza że w rejonie hotelu jest lotnisko położone około 40 km.

3.5/6

Justyna, Lublin 23.07.2022

Włoska maniana

Ogólnie hotel bardzo rodzinny, aczkolwiek brudno…, szczególnie widać to na jadalni, obsługa nie wyrabia się z posprzątaniem między posiłkami, ale i w trakcie, baseny duże, ale rzadko sprzątane, widokowo na morze ładnie, kiepska różnorodność dań

3.5/6

Jacek, Warszawa 24.07.2022

Lipiec 22

Hotel wymaga remontu i inwestycji (moze z wyjatkiem samych pokojow). Polozenie piekne, ale z dala od jakiejkolwiek miejscowosci. Bardzo malo roslinnosci, w szczegolnosci drzew. Plaza specyficzna: na brzegu ciemny piasek i kamienie, wejscie do morza stricte kamieniste, ale juz po 3-4m super drobny i jasny piasek.

3.5/6

Beata, Żyrardów 30.08.2021

Hotel

Hotel pośrodku "niczego", bez komunikacji z większym miastem oddalonym o ok. 20 km. Pokoje małe z jeszcze mniejszymi łazienkami, ale sprzątane codziennie. Jedzenie dobre, ale znalezienie czystego, nakrytego stołu graniczyło z cudem. Niewystarczająca ilość kelnerów i obsługujących, zwłaszcza, że jedzenia nie można nakładać samemu. Wszędzie kolejki. Hotel ten ratują animacje i zajęcia sportowe. Ogromne podziękowania dla polskiego animatora KUBY, który był bardzo pomocny, zawsze na miejscu i z uśmiechem odpowiadał na każde nasze prośby.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem