Opinie klientów o La Plage Noire

4.1 /6
66 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna 11.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Rozczarowanie

Wakacje uważam za udane ale to głównie zasłóga osób z którymi byłam. Hotel zdecydowanie lepiej prezentuje się w katalogu. Na miejscu spotkało mnie rozczarowanie. Cztery gwiazdki hotelu uważam za dalece zawyżone. Pokoje które są udostępnione klientom biura są jednymi z najgorszych w ofercie hotelu. Plaza zaniedbana. Bary przy plaży nieczynne. Dostępna tylko głowna restauracja i bar przy basenie. Niedostępna restauracja al'a carte. Z dodatkowych usług nie ma fryzjera.

3.0/6

Bogusław, --- 22.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Nie POLECAM

Jestem niezadowolony -BĘDĘ SKŁADAŁ. REKLAMACJE --na fatalną obsługę i serwowane słabej jakości jedzenie - na dodatek pod wydziałem - A MIAŁO BYĆ. ,,OLINCQLUZIW ,, WSTYD --RAINBOW --WSTYD , WSTYD ,WSTYD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.5/6

Andrzej, Myszków 21.08.2022

wakacje 2022

Pokoje czyste i sprzatane.Obsluga w restauracji kiepska panuje ogolny chaos!!!!Jedzwenie bardzo ale to bardzo monotonne!!!!Cztery gwiazdki to za duzo.Opinie wystawiam na podstawie zajmowanego pokoju w budynku hotelu bo mieszkancy bungalowow beda mieli jeszcze gorsze zdanie.

2.5/6

Janusz, Łódź 04.10.2021

Wioska wakacyjna po sezonie

Z usług La Plage Noir korzystałem w drugiej połowie września 2021 r... Decyzje o skorzystaniu z tej oferty podjąłem po zapoznaniu się z opiniami innych klientów, których większość była pozytywna. Hotel w stylu wioski wakacyjnej w bardzo dobrej lokalizacji z prywatną plażą,. hotel i bungalowy położone wśród kwitnących krzewów. Pokój w bungalowie w którym mieszkałem, z tarasem , estetycznie urządzony, czysty, ,codziennie sprzątany, codziennie wymieniane ręczniki. Obsługa hotelowa: recepcja, kelnerzy , obsługa baru, personel sprzątający na wysokim poziomie. I na tym kończą się atuty tego hotelu. Jakość wyżywienia jest znacznie poniżej średniej w porównywalnych hotelach tej samej kategorii. Malo urozmaicony powtarzający się jadłospis , poza rybami i czasem małżami brak innych owoców morza , część potraw jak np ryby bez smaku, nie przyprawione, a pod koniec pobytu niektóre potrawy nie nadające się do jedzenie. Nie ma to wiele wspólnego z kuchnią włoską tak ceniona na świecie. Niektóre potrawy serwowane letnie , a jajecznica na śniadanie nawet zimna. Wina do lunchu i obiady o bardzo niskiej jakości,. Brak piwa, które wg oferty Ranbow powinno również byś serwowane. Brak jakichkolwiek animacji ani innych organizowanych rozrywek choć w ofercie Rainbow jest napisane o "bogactwie animacji". Z dwóch basenów czynny był tylko jeden,, który czyszczony był tylko raz między śniadaniem, a lunchem w trakcie korzystania z basenu przez wczasowiczów co jest niedopuszczalne (wlewane tez były wtedy do niego substancje czyszczące), Oferta wycieczkowa Rainbow bardzo uboga, w zasadzie w ofercie tylko jedna oferta na Archipelago da Maddalena. Wczasowicze musieli sobie organizować wycieczki sami. Tak że Rezydent - Pan Tomasz bardzo sympatyczny i uczynny , pomagający w organizacji wolnego czasu ,tłumaczył , wszelkie niezgodności z ofertą hotelu i Ralnbow ,że jest po sezonie . Jeśli obniża się jakość usług po sezonie to Rainbow moim zdanie powinien bardzo wyraźnie zaznaczyć w ofercie jakich rzeczywiście usług po sezonie można się spodziewać.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem