Opinie klientów o La Plage Noire

4.1 /6
66 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Iwona Monika, --- 21.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Totalne rozczarowanie

Hotel stary i brudny Pokoje wymagające remontu Często brak cieplej wody.leżaki na basenie rozpadające się i brudne Brak plazy przy hotelu choć obiecywano piaszczysta Jedzenie mdłe i monotonne minimalna ilość świeżych owoców i warzyw Personel recepcji i kelnerzy nieprofesjonalni Rezydentka malo pomocna w stosunku do uczestników wycieczki Kuriozalny szantaż BP aby zatuszować koszmar pobytu

0.5/6

Mateusz 10.09.2022

UNIKAJ ZA WSZELKĄ CENĘ! ZA WSZELKĄ!!

Dramat to najdelikatniej jak można nazwać to miejsce. Ale po kolei - Hotel jest na totalnym odludziu, żeby gdziekolwiek dojechać jesteście skazani na komunikację miejską lub wynajęcie auta. Pokój to ohydna, ciemna nora, brudna z grzybem, u nas w zasadzie nie działało nic poza klimatyzacją (wszystkie krany ciekły, spłuczka lała się całą noc, brak lodówki, jest mikro TV z 5 włoskimi kanałami, łóżka tragiczne, sprężynowe stare materace, brak łóżek małżeńskich - rozjeżdżające się 2 drewniane łóżka. Z 3 letnim dzieckiem dostaliśmy pokój na przeciwko dyskoteki - te zaczynały się o 23, kończyły w okolicach 2-3 w nocy, nie dało się zmienić pokoju bo wszystko pełne (to oczywiście po piętnastominutowej katorżniczej pracy z recepcją - polecam Google translator bo nie mówią w ŻADNYM innym języku poza włoskim, tak pracownicy recepcji!!) . Pokój zamknięty prowizorycznymi drzwiami z desek, ze szparą w progu parę cm, przez którą wlatywały muchy i regularnie wchodziły jaszczurki. Mikrośmietnik w pokoju na 2 waciki powodował wieczny bałagan, z resztąna terenie hotelu udało mi się znaleźć 2 (DWA) śmietniki ogólnodostępne. Stołówka (intencjonalnie nie nazywam tego miejsca restauracją) - stoliki na zewnątrz trzeba sobie nakryć samemu, śniadanie to kupa ciastek, jajka na twardo i jajecznica z proszku, absolutny brak jakichkolwiek warzyw, miód jak się zorientowali po 1 dniu że schodzi już nigdy więcej się nie pokazał, tego nie dało się jeść, po stołówce chodzą hotelowe (chyba) psy !! Tak, brudne, śmierdzące psy chodzą między stolikami i żebrzą o jedzenie. Na stołówce również brud. Nie bałagan a brud. Plaża to szumnie nazwany mokry 1metrowy pas czarnego błota z kamieniami. Odważniejsi rozbijali się na kamieniach. W "hotelu" są 2 baseny - obydwa mętne, brudne, niesprzątane, woda podobno ciepła, nie miałem odwagi zamoczyć nawet nogi. W kantynie kawa s proszku za darmo - skusiłem się 2 razy - pierwszy i ostatni. W barze americano 2,5 EUR, małe piwo 4 EUR (cztery!!). Hotel przyjmuje włoskie kolonie/dzieci szkolne, te biegają i drą się do późnej nocy/rana po całym hotelu. Podsumowując to był 1 i ostatni wyjazd z Rainbow. Przelot rejsowym samolotem (wykupili wszystkie bilety w WizzAir), zwyczajowo spóźnionym, w 1 stronę 2h, jeśli jesteś przyzwyczajony/na do czarteru to odradzam. Hotel 4* nie zasługuje na 1*, wszystko bez wyjątku było tam brudne, lepiące się, niemiłe, nieuprzejme, złe. Fatalne doświadczenie, z serca odradzam pobyt w tym miejscu. Na koniec najlepsze - w hotelu nie ma ogólnodostępnej WODY!! Wodę możecie wziąć w barze (leją 2/3 małego kubeczka plastikowego), gdy jest otwarty lub nalać sobie w stołówce (w godzinach otwarcia) do dzbanka, z którym musicie później iść do pokoju. Jeśli zechce się Wam pić w innych godzinach niż otwarcie baru i stołówki jesteście skazani na maszynę vendingową za recepcją (0,5l za 1EUR) lub sklep jakieś 500m od hotelu. Tak w 4* hotelu nie ma wody do picia, we Włoszech, w XXI wieku, przy 37 stopniach - to chyba najlepiej oddaje jak bardzo hotel jest nastawiony na wyzysk klientów bo wie, że jesteście na nich skazani w obliczu tego że wokoło nie ma dosłownie nic.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem