Opinie o La Plage Noire

Kategoria lokalna: 4

4.1/6
(66 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wakacje

    Anna 12.08.2019

    Zdecydowanie 4 gwiazdki to klasyfikacja zawyżona, brzydkie bungalowy wymagające remontu z malutkim pokoikiem ( przy dwóch osobach, nie ma gdzie rozłożyć walizki), brzydka plaza , brudna i wąska,zagrzybiała klimatyzacja, obsługa włoska w recepcji pozostawia wiele do życzenia, Złe wrażenie rekompensuje pyszne jedzenie. Fantastyczna Pani Kasia - rezydentka i animatorka Pani Zuzia . W recepcji pracuje Polka, która zawsze gdy jest ,służy pomocą. Nie poleciłabym tego hotelu znajomym za ta cenę

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje na Sardynii

    EDYTA, WARSZAWA 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel La Plage Noire posiada nie profesjonalną obsługę w stołówce hotelowej, z kelnerami nie można porozumieć się w języku angielskim, tylko po włosku, stołówka nie jest przygotowana w godzinach otwarcia - brudne stoły i podłoga. Personel w recepcji nie posługuje się biegle językiem angielskim. Zbyt mała ilość parasoli na plaży, brak ratownika na plaży przyhotelowej. Jedzenie w stołówce bardzo smaczne i różnorodne, duży wybór przystawek i sałatek, duży wybór zimnych napoi a także wina. Piwo i wino z nalewaków - doskonały pomysł. Czyste baseny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Rozczarowanie

    Anna 11.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Wakacje uważam za udane ale to głównie zasłóga osób z którymi byłam. Hotel zdecydowanie lepiej prezentuje się w katalogu. Na miejscu spotkało mnie rozczarowanie. Cztery gwiazdki hotelu uważam za dalece zawyżone. Pokoje które są udostępnione klientom biura są jednymi z najgorszych w ofercie hotelu. Plaza zaniedbana. Bary przy plaży nieczynne. Dostępna tylko głowna restauracja i bar przy basenie. Niedostępna restauracja al'a carte. Z dodatkowych usług nie ma fryzjera.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie POLECAM

    Bogusław, --- 22.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Jestem niezadowolony -BĘDĘ SKŁADAŁ. REKLAMACJE --na fatalną obsługę i serwowane słabej jakości jedzenie - na dodatek pod wydziałem - A MIAŁO BYĆ. ,,OLINCQLUZIW ,, WSTYD --RAINBOW --WSTYD , WSTYD ,WSTYD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    wakacje 2022

    Andrzej, Myszków 21.08.2022

    Pokoje czyste i sprzatane.Obsluga w restauracji kiepska panuje ogolny chaos!!!!Jedzwenie bardzo ale to bardzo monotonne!!!!Cztery gwiazdki to za duzo.Opinie wystawiam na podstawie zajmowanego pokoju w budynku hotelu bo mieszkancy bungalowow beda mieli jeszcze gorsze zdanie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Wioska wakacyjna po sezonie

    Janusz, Łódź 04.10.2021

    Z usług La Plage Noir korzystałem w drugiej połowie września 2021 r... Decyzje o skorzystaniu z tej oferty podjąłem po zapoznaniu się z opiniami innych klientów, których większość była pozytywna. Hotel w stylu wioski wakacyjnej w bardzo dobrej lokalizacji z prywatną plażą,. hotel i bungalowy położone wśród kwitnących krzewów. Pokój w bungalowie w którym mieszkałem, z tarasem , estetycznie urządzony, czysty, ,codziennie sprzątany, codziennie wymieniane ręczniki. Obsługa hotelowa: recepcja, kelnerzy , obsługa baru, personel sprzątający na wysokim poziomie. I na tym kończą się atuty tego hotelu. Jakość wyżywienia jest znacznie poniżej średniej w porównywalnych hotelach tej samej kategorii. Malo urozmaicony powtarzający się jadłospis , poza rybami i czasem małżami brak innych owoców morza , część potraw jak np ryby bez smaku, nie przyprawione, a pod koniec pobytu niektóre potrawy nie nadające się do jedzenie. Nie ma to wiele wspólnego z kuchnią włoską tak ceniona na świecie. Niektóre potrawy serwowane letnie , a jajecznica na śniadanie nawet zimna. Wina do lunchu i obiady o bardzo niskiej jakości,. Brak piwa, które wg oferty Ranbow powinno również byś serwowane. Brak jakichkolwiek animacji ani innych organizowanych rozrywek choć w ofercie Rainbow jest napisane o "bogactwie animacji". Z dwóch basenów czynny był tylko jeden,, który czyszczony był tylko raz między śniadaniem, a lunchem w trakcie korzystania z basenu przez wczasowiczów co jest niedopuszczalne (wlewane tez były wtedy do niego substancje czyszczące), Oferta wycieczkowa Rainbow bardzo uboga, w zasadzie w ofercie tylko jedna oferta na Archipelago da Maddalena. Wczasowicze musieli sobie organizować wycieczki sami. Tak że Rezydent - Pan Tomasz bardzo sympatyczny i uczynny , pomagający w organizacji wolnego czasu ,tłumaczył , wszelkie niezgodności z ofertą hotelu i Ralnbow ,że jest po sezonie . Jeśli obniża się jakość usług po sezonie to Rainbow moim zdanie powinien bardzo wyraźnie zaznaczyć w ofercie jakich rzeczywiście usług po sezonie można się spodziewać.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hotel miał swoje lata świetności 30 lat temu

    Ewelina 10.06.2022

    Przyjechaliśmy do hotelu 01.06.2022 i tego też dnia hotel został otwarty. Powiedzieć, że hotel był nieprzygotowany na nasz przyjazd to mało powiedzieć....Razem z nami zjeżdżała też obsługa hotelu ... recepcjoniści, którzy nie potrafili dostarczyć nam podstawowych informacji, jedni bronili się tylko tym, że sami pracują tu od paru dni i jeszcze nic nie wiedzą, drudzy byli bardzo niemili i aroganccy jak i sam dyrektor hotelu, któremu najwidoczniej zależy tylko na zarobku bez żadnych inwestycji. Hotel swoje lata świetności miał około 30 lat temu, obecnie jest bardzo zaniedbany z wieloma niedociągnięciami: brak jakiegokolwiek kosza na śmieci na terenie całego ośrodka, chwasty w donicach lub zwiędnięte, niepodlewane rośliny. Również czystość pokoju jest kwestią sporną - nigdy nie były zmywane ani zamiatane podłogi. Jakiekolwiek animacje zaczęły się dopiero na 3 dzień pobytu i były tylko w języku włoskim. Animacje w języku polskim miały zacząć się dopiero od 15 czerwca. Miła pani rezydent, jednak na takim stanowisku powinna znaleźć się osoba zdecydowana, konkretna, potrafiąca szybko działać i dbać o interesy gości hotelowych. Jedyne co broni ten hotel to doskonałe obiady i kolacje: makarony, lasagne, owoce morza, warzywa, różne rodzaje mięs, pyszne desery, dobre wino. Podczas naszego pobytu był długi weekend we Włoszech i przyjechało mnóstwo gości co spowodowało niewydajność na kuchni; jedzenie kończyło się w parę minut i nie było dodawane. Jeżeli przyszło się na śniadanie pół godziny po otwarciu restauracji, na stołach nic już nie było i o wszystko trzeba było się prosić, a nie takie jest założenie all inclusive. W umowie było zapisane, iż w godzinach od 10:00 do 23:00 w barze hotelowym goście mieli ujęte w cenie napoje: wodę, soki, colę - niestety musieliśmy o to walczyć, ponieważ obsługa hotelowa nie chciała nam wydawać napojów i za wszystko kazała płacić. Byliśmy traktowani jak biedni Polacy, a przecież za to zapłaciliśmy kupując wycieczkę i normalnie "nam się to należało" ;-) Kolejną kwestią sporną jest Wi-Fi, które jak podano w opisie miało działać, a nie działało. Ogromna ilość gości i niedziałający drugi basen spowodowała tłum na jedynym niewydajnym na taka ilość gości basenie....Z hotelu jest bardzo ciężko a wręcz niemożliwe wydostanie się na własną rękę - autobusy nie jeżdżą, a wypożyczalnia aut, która była w opisie hotelu nie miała do wypożyczenia żadnego auta - bo jak stwierdzono "nie dojechały". Gdyby nie nasza znajomość języka włoskiego, było by bardzo trudno cokolwiek załatwić w tym hotelu. Jedyne co polecamy to wycieczki, aby jednak wspomnienia z wakacji były miłe ;-) Fantastyczna wycieczka na archipelag La Maddalena, Alghero, Stintino i plaża La Pelosa - niezapomniane widoki. Do hotelu na pewno nie wrócimy. Najprawdopodobniej i z biura też zrezygnujemy, ponieważ sami załatwiliśmy sobie więcej rzeczy niż przez rezydenta.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Sardynia do zwiedzania piękna ale nie z tego miejsca

    Andrzej, Warszawa 06.07.2021

    Miał być all inclusive .... opis wyżywienia w formie niedostępnego bufetu, nie można sobie podejść i nałożyć. Nie ma na obiekcie baru otwartego od 10 do 23 gdzie można iść po wodę, na kawę czy herbatę. Można iść kupić kawę, sok, czy wodę i zapłacić za nie, aby mieć do obiadu czy kolacji Nie ma plaży i na obiekcie miejsca do wypożyczania ręczników. Nie ma plaży piaszczystej, która była na zdjęciach a kamienista i brudna. Na obiekcie jeden basen jest pusty bez wody. Co do kortów to boiska są ... tylko bez siatek, siłownia ... podobno jest i faktycznie nie do użytku ze względu na zepsuty sprzęt. Co do pokoju, zamawiane było łoże małżeńskie a zastaliśmy dwa zsunięte materace które w nocy się rozjechały. Nie ma w pokojach nawet szklanek, mimo iż prosiliśmy aby we własnym mieć w czym się napić, czajnika aby zrobić picie. Bar który jest otwarty na terenie jest płatny. Ten all inclusive tutaj to czysta iluzja, a 4 gwiazdki... byłem w 2-3 lepiej doposażonych.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    30

    Ten hotel to nieporozumienie

    Zawiedziony turysta - Jacek 25.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Byłem na miejscu w hotelu ok 18 godzin. Hotel w części przymorskiej jak w opisie. Jednak bungalowy dla dyspozycji polskiego Rainbow to zaniedbana część hotelu z epoki Gierka /nie obrażająć go/. Bungalow który otrzymałem moim zdaniem to pomieszczenie ok 8m2 zaniedbane ze śmierdzącą klimatyzacją oraz tarasem w zarośnietym terenem chwastami powyzej pasa. Na tarasie rozpadające się mebelki ok 20 letnie sądząc po wyglądzie. Ostrzegam wszystkich którzy biorą pod uwagę ten hotel. Po reklamacji w recepcji stwierdzono, że dla Polaków innych pokoji nie posiadają. Na prośbę o odesłanie nas do kraju rezydentka stwierdziła, że nie ma żadnych miejść w samolocie na powrót. Oczekując na rozwiązanie problemu w budynku recepcji /temp. ok 26stC/ bez jedzenia i picia. Dopiero ok godz. 0,30 po północy znaleziono jednak pokój 4* na jedną noc. Głodni położyliśmy się spać. O godz 10.00 musieliśmy się wyprowadzić i oddać klucz. Potem za dopłatą 125Euro na dwie osoby wywieziono nas do drugiego hotelu. Ostrzegam wszystkich przed bungalowem nr 5 oraz nr 12. Obydwa mi proponowano. Jakość nie do przyjęcia. Jeśli cena pobytu dotyczy 4* wymagaj warunków zbliżonych do oferty. To co nam zaproponowano było upokażające, żenujące i uwłaczające ludzkim warunkom wypoczynku. Nie dajmy się wykorzystywać. Zaproponowane nam bungalowy są klasy turystycznej inni mówili że to 2*. Jacek Nowacki z żoną.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Wakacje na Sardynii

    Iwona, Nowe Gulczewo 12.09.2019

    Nie polecam hotelu, nie jest wart swojej ceny ani 4*. Jestem zawiedziona, ponieważ to Pani z Rainbow nam ten hotel poleciła. W hotelu czuliśmy się źle, mieliśmy inne opaski niż inni goście : Włosi, Francuzi a nawet niektórzy Czesi a all inclusive soft- nie można się napić piwa w barze czy kawy poza posiłkami chyba że odpłatnie. Napoje tylko z dystrybutorów, woda do picia pachnąca chlorem. All Inclusive do 23,00 a przed 19,00 przy górnym basenie już był zamykany. W hotelu mnóstwo niedoróbek, Polacy zakwaterowani w gorszej części, pokój czysty ,regularnie sprzątany. Jedzenie też nie zachwycało, śniadania niesmaczne, mięso grillowane niedopieczone. Spodziewałam się lepszych warunków po hotelu czterogwiazdkowym.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem